4.rész

4.3K 228 0
                                    

"-Anya baj van. -mondta ijedten Cameron."

-Mi? -kérdezte rémülten Gina. Én a fejemet fogva csúsztam le háttal a pultnak vetve a földre. Vajon ki lehet az? És értem jöttek vajon?

-Apa van itt. -mondta idegesen Sierra, aki ebben a pillanatban lépett be a konyhába. Meglátott és odasietett hozzám. -Nyugi nem "olyan" baj van. Csak apa sosem szokott minket keresni. Cameron meg egyenesen utálja őt.-próbált nyugtatni, de nekem mégis rossz érzésem támadt.

-Mit akar Dan? Cameron legközelebb ennyire ne túlozz mert nézd hogy megijesztetted szegény Sky-t. -morogott egyet, aztán elhagyta a konyhát. Pár perc múlva egy ismerős személy jött be a konyhába. Dan... azért volt nekem olyan ismerős a név. John egyik beszállítója. Sierra észrevette hogy lesápadtam amikor megláttam Őt.

-Érte jöttem! -mutatott rám. -Apád már nagyon keres. -ordított egyett.

-Nem. Megyek. Sehová. -mondtam szépen lassan miközben közeledtem felé. Cameron előttem termett és megfogott.

-Már pediglen jössz! -kiáltott rám, mire összerezzentem.

-Dan! Azonnal állj meg és pofázd el nekem hogy honnan ismered Sky-t vagy komolyan esküszöm hogy valamilyen indokkal lecsukatlak a picsába. -üvöltött Cameron az apjával. Tényleg nem szeretheti. Nyugtatásképp megsimogattam a hátát. Láttam hogy a válla lentebb ereszkedik, ezért hogy mégjobban megnyigodjon belemarkoltam a pólójába és azt fogtam.

-Mióta vagy ilyen kíváncsi rám? Fiam. -a "fiam" szót olyan gyülölettel mondta hogy azt hittem én sírom el magam. Sierra fogta magát és kirohant a konyhából. Tejesen tönkre fogja tenni Dan a családját. Ahogy anyát is kikészítette. Többször akart "olyan dolgot művelni" anyával de nem hagyta magát. Egyszer történt meg. Cameron vett egy nagy levegőt és szépen lassan kifújta.

-Honnan ismered Sky-t? -kérdezte üvöltve. Elengedtem a pólóját és előre nyúltam hogy hozzáérjek a derekához, majd átöleltem.

-Drága egyetlen fiam. -köpte a szavakat Cam arcába. -én beszállító vagyok és az apjánál dolgozom. Onnan ismerem. Sőt az anyukájával is történtek dolgok. De most elmegyek. Nem viszem magammal a lányt. Majd John érte jön. -nevetett gúnyosan. Elengedtem Cameront és elkezdtem felé futni. Fogtam magam és rávetettem magam, mikor mind a ketten elestünk. Én rá. Lefogtam mind a két kezét és olyan közel hajoltam hozzá, amilyen közel csak tudtam.

-Ha mégegyszer felhozod hogy megdugtad az anyámat kinyírlak te rohadék. Gina előtt? Normális vagy? Az előtt a nő előtt aki életet adott a gyerekeidnek? Nem veszed észre magad hogy utálnak? A saját gyerekeid utálnak. -ezt már ordítottam a sírás szélén állva. -Idejössz és még nem is a gyerekeid miatt hanem mert a pénz hajt. Ha John azt kéri ölj embert, valószínűleg hideg szívvel ölsz mert pénzéhes csicska vagy. Figyelmeztetlek hogy ha még egyszer így beszélsz a fiaddal, vagy a lányoddal, vagy a volt feleségeddel, én az istenre esküszöm megöllek.-köpködtem a szavakat az arcába. Egy utolsót szorítottam a csuklóján majd elengedtem. Felállt és távozott a házból de egyszer még vissza szólt.

-Cameron. Soha nem tekintettelek fiamnak. -ezzel elrohant. Utána akartam rohanni de már nem volt erőm. Csak szipogást hallottam. Hátrafordultam és Gina állt a könnyeivel küszködve. Sierra elviharzott mellettem majd gyorsan kivezette az anyukáját és könnyes szemével rám mosolygott. Ha lehet mosolynak nevezni. Egy bánatokkal teli szájhúzásnak mondanám inkább. Cameron lecsúszott a földre és kezeibe temette a fejét. Leültem tőle pár méterrel a földre és figyeltem. Azt vettem észre hogy elkezdett rázkódni. Sírt. Fogtam magam oda csúztam mellé, és elvettem a kezét a fejéről. Rámnézett. Könnyek. Ekkor nekem is lefolyt egy csepp. Mellé ültem, az ölembe húztam és úgy simogattam a hátát. Ekkor jobban kezdett sírni. Ő megölelt és nem engedett el. Eszméletlenül szorított magához. Egy ideig csendbe ültünk egymás szorításában. Amikor elengedett és rámnézett.

-Miért? -kérdezte rekedt hangon és ismét könnyek jelentek meg a szemében. Tudtam mire érti. Az apjára, hogy őt miért nem szerette annyira mint Sierrat. Őszintén megvallva nem tudom miért. Ha bele gebedek akkor se fogom tudni rá a választ.

-Nem tudom. -feleltem. Hátrébb csúszott és belefeküdt az ölembe és felnézett rám. Becsukta a szemét és elhelyezte a megfelelő helyre a fejét az ölembe. Hátra hajtottam a fejem és hallgattam ahogy szuszog. Tudtam hogy el fog aludni, de nam akartam hogy felkeljen. Pár perc múlva Gina jött be és hozott két plédet. Egyet betuszkolt a hátamhoz és a vállamra terítette, a másikat Cam-re tette.

-Köszönöm! -suttogta és elment. Mosolyogva visszahajtottam a fejem a konyhapulthoz és becsuktam a szemem. Nos, minden rosszban van valami jó. Valószínűleg ebben is van, vagy lesz. Hamarosan elnyomott az álom. 


Sziasztok! Bocsánat hogy ez egy nagyon rövid rész lett.  Amit még mondani akarok hogy azért is bocsi hogy Cameronnak az igazi családja a történetbeli családja is de azért remélem attól tetszik. Még lenne egy dolog ami az lenne hogy igazából Cameron és Dan szeretik egymást és apa fiakén tekintenek egymásra. Dan rendes ember és Cmeron apaként tekint rá szóval csak a történetben van így úgyhogy nyugalom . További szép napot :) <3

Maffia Girl /Befejezett/Where stories live. Discover now