16.rész

3.7K 164 5
                                    

----1 hónappal később----

Már van 2 hete hogy kiengedtek a kórházból. Tényleg 2 hétig voltam bent. A kórházban megtanultam közlekedni tökéletesen a mankóval. Már nincs szükségem rá. A varratot is kivették és nagyon gyorsan javul az "állapotom". Még egy kicsit fáj ha megnyomják de már el tudom viselni a hosszú tapadós nadrágot. Először amikor felvettem egy farmert azt hittem hogy az utca közepén letépem magamról . Nagyon rossz érzés volt. De szerencsére javultam. Most már magassarkúban is (hála istennek) tudok normálisan járni. eleinte a bal lábam eszméletlen rosszul viselte de szépen lassan megszokta. A csodálatos dolog hogy Cameron-ék és apa mindenben mellettem voltak. Luke temetése holnap lesz. A későbbiekben megtudtam hogy elhamvasztották ezért kellet egy hónapot várni. Meg a papnak sem lett volna jó mert most rekordszámú ember hunyt el állításuk szerint. Az őszintét megvallva nagyon hiányzik Luke. Volt amikor véletlen Cameront Luke-nak szólítottam. Borzalmasan érzem magam. Na de ha már Cameron-nál tartunk akkor hagy mondjam el hogy elvitt randira. 2x is. Olyan nagyon boldog vagyok vele. Csak még boldogabb lennék ha Luke is velem lenne. És Sierra-val. Azóta Sierrat megpróbálták elhívni randira de mindenkit koccolt. Látni rajta hogy azalatt az 1 nap alatt hogy megszerette Luke-ot. Fájt látni hogy ilyen szomorú. Mióta kijöttem a kórházból Sierra-val teljesen testvéri szinten vagyunk. Csomószor aludtam nála. Akkor is ha Cameron itthon volt. De akkor amikor Cameron este dolgozott apával együtt Sierraval aludtam, és napközbe Cameronnal pihentem. Sierra rengeteg titkot mondott el nekem még olyanokat is amit az anyukája sem tud. Én is minden titkomat megosztottam vele. Apa rengetegszer volt/van itt. Nagyon szoros kapcsolatban vagyok vele. Gina meg olyan mintha a második anyukám lenne. Eszméletlenül rengeteget foglalkozik velem. Volt hogy Sierraval és vele csajos napot tartottunk. Eszméletlen jól érzem magam velük, csak hát Luke, de ebbe nem akarok megint belemenni.

Na de, visszatérve Cameron-ra és a jelenre. Épp itt fekszünk a kanapén összebújva. Cameron megint éjszakás volt. Most Gina is bent volt este. Próbálják megtalálni John-ékat. De szerencsére nem annyira nagyon hajtanak hogy minden energiájukkal, hanem a gyilkosságok mellet erre is figyelnek. Hirtelen Cameron lábát éreztem a derekamnál és egy hatalmas ásítást. Igen szokásává vált hogy ha háton alszik rám rakja a lábát. Ezeken jót nevetek.

-Jó reggelt. -mosolyogtam és felültem. Kinyitotta a szemét résnyire és belefúrta a fejét a párnába. Leguggoltam a kanapé elé és a fejem az ő fejére raktam.

-Hercegnő, tudod mire gondoltam? -ült fel hirtelen ezzel lefejelve engem.

-Jajj istenem, mire? -kérdeztem és elnevettem magam. Olyan ötletekkel szokott elő állni hogy mi lenne ha elmennénk a szakadó esőbe futni, csak azért hogy fittek legyünk. Azon kívül hogy komoly ügynök itthon mint egy nagy gyerek. Vicces.

-Tudom hogy nehéz neked, de vissza mehetnénk a volt házadhoz elhozni a dolgaidat. Gondolom a nyuszidon kívül van még ott amihez ragaszkodsz. Igen, egyszer elmeséltem neki hogy van egy fehér nyuszim ami nélkül nem tudok aludni és ő elment érte. Még a kórházban voltam akkor. Igen, nehéz lehet vissza menni oda, de mivel apa már volt ott a nyomozó társaival és azt mondták teljesen el van hagyva. Azóta nem igen járhatott ott senki.

-Igen. Menjünk. Jó ötlet. -mondtam és felálltam. Ma csak ketten voltunk itthon mert Sierra az anyukájával ment bevásárolni, apa meg ugye nem itt lakik. Cameron felszaladt és felöltözött mert csak egy zokni, boxer és egy szürke itthoni bemelegítő nadrág, ami irtó szexi rajta. Én nem öltöztem át. Egy fekete rövidnadrág volt rajtam (aminek pamut anyaga volt) és egy fekete atléta. Úgyse néz senki. Meg nem vagyok én Selena Gomez hogy megírják az újságba hogy mi volt rajtam szóval nyugodtan kimehetek így az utcára. Cameron szaladt le a lépcsőn totál kész. Felkaptam a kulcsot és elindultam a kocsi felé. Mondtam Cameron-nak hogy vezetek. Beszálltunk és már az úton is voltunk.

Amikor leparkoltam a ház előtt kirázott a hideg és letörtem. Nyomasztó ide vissza jönnöm. Most elviszek innen minden olyan cuccot ami kell és soha többet nem jövök vissza. Ha kell felgyújtom a házat. Cameron összekulcsolta a kezünket és bementünk a házba. Hirtelen egy csörrenésre lettünk figyelmesek. Cameron előkapta a pisztolyát, szerencsére sehová nem megy el nélküle. Engem nem igazán zavar, mert ezzel a szerkentyűvel nőttem fel.

A hang irányába mentünk és megpillantottam a konyhába Lara-t. Ő még nem vett észre minket Cameron-ra néztem és bólintott. Ezzel azt jelezte hogy bízik bennem, tegyem amit jónak látok. Gyorsan mögé mentem és elkaptam. Felsikított. Gyorsan mielőtt megláthatta az arcom ráhúztam a fejére egy fekete sapkát. Ne kérdezzétek nem tudom hogy került a táskámba de jó hogy ott volt. Cameron-nak mondtam hogy hol találja meg a vastag szikszalagot. Gyorsan idehozta és elkezdte Lara kezére tekerni mikor jó szorosan rajta volt a kezén eltépte és a lábánál is megcsinálta ugyan ezt a mozdulatot. Ráadásul még a térdénél is összekötözte őt. Megfogta és elkezdte fel rángatni az emeletre. Rossz volt itt lenni de örültem hogy eljöttünk mert legalább bosszút állhatok Luke-ért. Beléptünk a szobámba és előkaptam a 4 db nagy bőröndöm. Minden ruhám beledobtam a 2 nagyba. A másik nagyba a csomó cipőm került és a 4. nagyba minden tárgyam. Leszedtem a parafatáblámról minden képet. Legtöbben Luke-al voltam. Egy könnycsepp gurult le az arcomon amikor megláttam a képeket. Cameron bíztatóan nézett rám és szorosabbra fogta Larat mert ficánkol. Szerencsére van esze Dallasnak és a száját is betapasztotta. Mikor az utolsó cuccot tettem a bőröndbe gyorsan összehúztam és elkezdtem lehordani. Cameron fent várt Laraval együtt. Bedoptam a kocsiba az utolsó bőröndöt is. Eszembe jutott a fegyverszoba. Mutattam Cameronnak egy "pillanat és jövök"kéz mozdulatot és felszaladtam. Elővettem a fekete táskát és belepakoltam minden fegyvert és töltényt. Apáéknak ez biztos jól jön még. Komolyan The Walking Dead felling volt. Ezen elmosolyodtam. Luke is szerette. Mindig játszottunk az erdőben töltény nélkül pisztolyal az erdőben ilyet. Lara mindig megkérdezte hogy szerintünk ez normális-e? Meg leoltott minket ezekért. Mi pedig ezt válaszoltuk:" Sose lehet tudni". Kiszaladtam a házból és bevágtam a csomagtartóba a fekete tatyót és beültem hátra Lara mellé. Cameron beindította a kocsit és egyből az őrs felé vettük az irányt. "Drága magabiztos ügyes, utánozhatatlan Larán-k" végig hümmögte az utat. ( a szalagtól a száján nem tudott rendesen kiabálni és így jött xd -szerk) .

Amikor megérkeztünk az őrsre , kirángattam a kocsiból Larat, Cameron levágta a lábáról a ragasztót hogy tudjon járni és elindultunk be. Cam nyitotta az ajtót és se szó se beszéd nélkül felmentünk apához. Kopogás nélkül benyitottam mire ijedten nézett ránk. Én magabiztosan és mosolyogva lépkedtem apa felé kezeim közt Laraval.

-Apa ő itt Lara Vanto. John bal keze volt. És én akarom kihallgatni. -mondtam. Apa furcsán nézett rám, Cameron-nal együtt. Majd bólintottak. Kivezettem a drága lányt az irodából egyenesen a kihallgató teremig. Cam és apci mögöttem lépkedtek csendben. Én és Lara bementünk a szobába míg apáék kívül hallgatták. Leültettem, vagyis levágtam a székre Larat és elé álltam letéptem a szájáról a ragasztót és lehúztam a sapkát róla. Meglepve nézett. Gúnyosan rámosolyogtam.

-Skylyn. Te nem haltál meg? -kérdezte Lara elképedve. Hogy mi?

-Miért haltam volna meg? -kérdeztem és leültem az asztal másik végén lévő székre.

-Hát, azt hittem. -mondta. -Luke viszont meghalt. -ezen a mondatán elszörnyedtem. Hogy lehet valaki ennyire rossz indulatú mocskos féreg mint ő. Lassan mocskosabb lesz mint John.

-Ha mégegyszer kiejted a formás kis szádon a nevét, teszek róla hogy ne legyen formás. -sziszegtem neki.

-Jajj, megbántottalak. Ne haragudj, csak drága Sierra pasija megdöglött neked mag a szeretett "testvéred" jajj de szánalmas vagy. Legalább ne tegyél úgy mintha fájna. -mondta tele ironizálva és gúnyosan. Ennyi Skylyn felkapta a vizet. Fogtam odamentem és durr hirtelen a tenyerem az arcán csattant. Megragadtam a pólója nyakát és feljebb húztam.

-Na kotyogjad csak elfele hogy hol tartózkodnak John-ék. - mondtam egyre dühösebben.

-John meghalt. -köpte az arcomba. 


Sziasztook! Ne haragudjatok hogy régen nem volt rész de nagyon sok dolgom volt meg a koliba költözés is szóval néha nem tudtam hogy hol áll a fejem. Remélem tetszik ez a rész is és Vanda ne ölj meg de "remélem ez sem lett nagyon rossz, lapos rész"

Szép napot és jó sulit kívánok mindenkinek :) Nemsokára jelentkezem. Puszii :) <3 

Maffia Girl /Befejezett/Where stories live. Discover now