8.rész

3.7K 202 16
                                    

Mosolyogva vettem fel és emeltem a fülemhez a készüléket.

-Szia Cam. -szóltam bele mosolyogva.

-Szia Sky. Mizu? Minden rendben ment? -kérdezte aggódó hanggal. Tudhatná már hogy bátor vagyok és fejbe lövöm azt aki bántani próbálná a nővérét. Itt az átka ha ebben nősz fel. Mindenkit fejbe akarsz lőni.

-Minden rendben ment. Eddig semmi sok nincs. Kicsit gyanús nekem John. Dan nem tudom hogy beszélt-e vele, de szerintem sejti hogy valami nem okés a történettel és a nővéred Katlyn, nem is Katlyn. -vallottam be neki az őszintét. Nem tudom John nagyon gyanús nekem. Vagy bajba keveredett vagy sejt valamit. A legrosszabb az hogy ha sejt valamit. Akkor nagy szarban vagyunk.

-Tartsatok ki. Erre enyit tudok mondani. Bízok bennetek. Tudom hogy ha gáz van áljtok a sarat. Veled mizu? -kérdezte szintén ggódó hangal. Jól estek a szavai, az hogy bízik bennünk. Én is nagyon bízok magamban hogy képes leszek tovább hazudni. Nagyon utálok hazudni. Anya mindig arra tanított hogy soha se semmi féle képpen ne hazudjak. Semmi jóra nem vezet. Hát remélem ezért nem haragszik. Bár én haragszok rá, de örülnék ha itt lenne velem. Akkor minden másképp alakult volna. John nem küld el felszedni a cucct így nem ismerem meg apával. Szörnyű ezt mondani tudom de, örülök hogy minden így alakult. - Itt vagy? -zavarta meg a gondolat menetemet Cam.

-Jah persze csak elkalandoztam egy kicsit. Persze minden ok, csak hiányzol. -csúszott ki a számból. Na igen, amikor az ember hazudik és utána túl nyiltan beszél. Ez van. Én nyíltan beszélek és ha hiányzik egy szexisten akkor azt kijelentem. Túlságosan bírom Cameront, de valszeg ő is engem.

-Örülök neki. Te is nekem. De most megyek mert be kell mennem Peterrel beszélni a tervekről. Legyél jó és lehetőleg ne halj meg! -nevetett egy kicsit.

-Rendben puszilom aput. -mondtam. -Te is vigyázz magadra. Remélem nem halok meg. -nevettem. Már csak a sípoló hangott hallottam a túloldalról. Lerakta. Elhiszitek nekem hogy olyan szerencsétlen vagyok mint 6 másik? Gondolataimat kopogás zavarta meg. Elkiáltottam egy "gyere"-t és belépett a szobába az illető. Lara volt. Ki nem állhatom Larat. Ő John bal keze. Luke meg a jobb mint már említettem. Lara egy évvel idősebb mint én és folyton parancsolgatni akar. Egy rohadt normális szava sincs hozám.

-Szia. Óhajtasz vacsorázni még ma vagy mit akarsz? -kérdezte szokásosan flegmán. Ha ő flegma én is flegma leszek.

-Először is. Megyek enni és viszem a barátaimat is. Másodszor meg, ne bunkózz hanem húzd ki a beledet a szobámból mert a legelső tárgyat vágom a csinos kis pofidhoz ha nem mész ki. -nevettem rá. Úr isten. Így még sosem beszéltem senkivel. Rossz hatással van rám a kinti levegő. A hülyeségemen elkuncogtam magam. A tomboló Lara után mentem de előtte gondolom beszólok az újjonc gerlepárnak hogy kaja time. Megálltam az ajtó előtt és hallgatóztam. Nem azért hogy kihallgassam őket csak nem akartam látni Luke puci fenekét. Már ha értitek mire értem. Nem hallottam nyögéseket szóval benyitottam. Mindenre számítottam de erre az egyre nem. Sierra a földön ült Luke az ágyon és beszélgettek. Tökre úgy mint két ezer éves barát. Luke éppen azt mesélte hogy 10 éves koromban mindig puki hercegnőnek hívott mert egyszer nevetés közben pukiztam egyet. Tényleg csak egyszer fordult elő! Mikor Sierra hátrafordult elkezdett torka szakadtából nevetni. Szerintem nem csak a pukis storyn nevetett. Egyszer még kinyírlak Luke. Egy szúrós pillantást vetettem felé majd megszólaltam.

-Kaja Time. -mondtam és elindultam Sierra már a nyomomban volt és átkarolta a nyakam. Olyan közvetlen. Én sose tudtam teljesen közvetlen lenni. Luknak is három évébe telt mire megbíztam benne és elmondtam a titkaim neki. Enyhén sok idő, ha együtt lakik valakivel. Az biztos hogy soem bántam meg hogy megbíztam benne. Soha nem mondta el senkinek semmilyen kényes témámat. Amikor leértünk Lara furcsán nézett Sierra és Luke közötti összhangra. Igen Lara szerelmes Luke-ba de nekem azt mondta hogy neki nem kell egy ilyen kurva mint amilyen Lara. Luke egyenesen utálja Larat. Szerintebb jobban mint én.

-Ki ez a csaj. -kérdezte elszörnyedt tekintettel Mrs.Ribink. Fuh megölöm. Igen kissé erőszakos vagyok. De mindig ilyen voltam.

-Nem csaj hanem nő és Katlyn a neve. Jah és tisztázzunk valamit. Jó lenne ha befognád a szád és nem úgy beszélnél velük mint a kutyákkal. Egyszer mondom el. Legközelebb cselekszek. -fenyegettem meg. Komolyan mondom nem tudom hogy hogy merek így beszélni vele. Eddig mindig befogtam a számat. Lehet az adrenalin teszi. A titkos dolgok és a kinti levegő. Esküszöm úgy beszélek mintha nem rég szabadultam volna valami fogdából.

-Valakinek nagyon kinyílt a csipája kislány. -morgott. Veszekedésünket John szakította meg. Mind a kettőnkre ránk szólt hogy szeretne normálisan vacsorázni. Mind a ketten jobbnak láttuk ha befogjuk a szánkat. Leültünk és normálisan próbálkoztunk enni. Egészen a vége feléig sikerült is. De Luke-nak meg kellett szólalnia. Komolyan egyszer megverem.

-Lara. Sky-nak igaza van. Nem szeretném megtudni hogy a vendégünkkel csúnyán fogsz beszélni mert....-nem fejezte be. Tudjuk Luke most "megfenyegette" sosem ölt még meg senkit és nem is bánt senkit csak ha nagyon nagyon muszály. Jó ember. De akit nagyon szeret kiáll érte. Ezt nagyon értékelem benne.

-Lukey. Nyugi már. Tudod milyen vagyok. -nevetett kényesen. Sierra rám nézett és leolvastam az arcáról mindent.

-Ha mégegyszer megszólalsz ezen a hangodon leütlek. - morgott Tom. Luke barát félesége ő is nálunk dolgozik. Luke, Tom és Adam a csapat. Általában ők szokták átvenni a drogokat. Adam az néha csövel itt. Tom meg ő is itt lakik. Neki a családja meghalt.

-Ez nagy volt Tom. -röhögtem. Ő a vicces ember. Mindenből képes viccet csinálni. Luke a komoly de megértő, Adam meg a feledékeny hülye gyerek. Adam ma nem kajál itt. Nincs bajom velük. De akkor sem bízok bennük. Oké hogy kedvesek meg megértőek ha olyan témáról van szó. De nem mernék titkokat rájuk bízni. Elég nekem Luke.

-Remélem hogy megfulladsz. -morogta Lara. Nekem mondta? Segítség kérően néztem Luke-ra aki bólogatott. Tehát ő majd kiáll értem ha én felpofozom.

-Nekem mondtad? -kérdeztem fennhangon. Nekem senki ne mondjon ilyet.

-Igen. -röhögött az arcomba. Itt betelt a pohár, felpattantam odasétáltam hozzá. Kihúztam a székkel együtt az asztaltól és beleragadtam a hajába. Elkezdtem tépni ahogy tudtam. Szerencsétlenségemre visszatépett. Már a földön fetrengtünk és ütöttük egymást ahol tudtuk amikor felém kerekedett. 

-Tudom miben mesterkedsz. Meg fogom fejteni és kicsinállak és veled együtt a te drága barna hajú barátodat.-fröcsögte az arcomba. Mi? 


Sziasztook remélem eddig érdekes a rész és ha tetszett akkor vote-oljatok és komizzatok. Véleményeket hideget-meleget elfogadok :) Szép estét

Maffia Girl /Befejezett/Where stories live. Discover now