Waoo emberek! Olyan boldog vagyok! Megkaptam a 2. díjam. Nagyon szépen köszönöm a díjat f_lili -nek. Sok puszi neked :) <3 Akkor vágjunk is bele!
Szabályzat.:
1-Olvasd el annak a könyvét akitől kaptad!
2-Írj 10 tényt magadról!
3-Tegyél fel 10 kérdést!
4-Válaszolj 10 kérdésre!
5-Jelölj meg 10 embert.1- Várom a kövi részt!
2- Tények.
1: Imádom a nyuszikat. Van egy rózsaszín villogós bolyhos nyuszifülem, és egy fekete rocker nyuszis pólóm. (mind a kettőt barátnőmtől kaptam)
2: Megkaptam apától a Rimmel London Oh My Gloss! szájfényét (amit azóta kunyizok mióta piacra dobták) és egy piros rúzst ami szintén Rimmeles. Azt hittem kiugrok az ablakon. Olyan boldog voltam.
3: Imádok zongorázni. Kicsi korom óta tanít apa.
4: A The walking dead a mindenem. Egyszerűen imádom! Öhm a 7. évadon kikészültem és kisírtam a lelkemet is. A szobatársaim nem győztek vigasztalni ( bocsi aki nemrég kezdte el vagy nem tart még ott. Énse tartok ott xd de nem bírtam kivárni).
5: Utálok kolis lenni. (pedig muszály) de már nem sokáig.
6: Szégyenemre (vagy nem) tavaly utolsó sulis napon a koliba felvittünk vodkát és narancslevet és narancs vodkáztunk. Kórházba kerültem :(
7: Most értem haza. Fáradt vagyok.
8: Még mindig az én fehér rózsaszín plüss nyuszimmal alszok, amit mindenhová magammal viszek. De ő fiú!
9: Sokszor "csúfoltak" apuci kislányának. De sose vettem magamra, merthát...az vagyok nem? Nem lehetek a szomszéd lánya...XD
10: Tetszik Chris Collins ajak pc.-je. Néhe felmerül bennem a kérdés hogy igazi vagy sem? .
3-Kérdések
-Rúgtál már be nagyon?
-Foci vagy kosárlabda?
-Szoktál tesi órán dolgozni?-Voltál már valamilyen koncerten?
-Chris vagy Dallas?
-Van olyan tárgyad amit mindig magaddal hordozol?
-Plüssel alszol?
-Édes vagy sós?
-Hány éves vagy?
-Szereted a The Walking Dead-et? Hol tartasz benne?4-Válaszok
-Szeretsz enni?
Igeeen!-Szereted a neved?
Vanda. Hm..Nem is tudom.. Nem rossz név. Igen amúgy imádom!-Szoktál sírni?
Az utóbbi 11 hónapban nagyon sokat bőgtem. Nagyon érzékeny vagyok.-Hiányzik most valaki?
Igen. Sajnos nagyon.-(monkey) vagy (nyelvnyújtós) ((Bocsi Laptopról nehéz olyan izét csinálni XD ))
:P-Csoki vagy Nutella?
Nutelllaa. (De a csokinak se mondok ellent)
-Kedvenc zenéd?
Nincs annyira. De a műfajt azt tudom mi a kedvencem. És aaa K-pop!!!! Japán férjem lesz. És az Exo énekeseiből egy. Visszatérve nem nincs egyetlen kedvenc.-Sportolsz valamit?
Hát tánc nem tudom mennyire sport. De amúgy nyújtok meg minden este edzés itthon. Muszály :(-Kedvenc alkalmazásod?
Wattpad és Instagramm. (Nyugisan kövessetek be: Vandus0 (nulla) )-Van kabalád?
Nem nincs.5-Jelöltek
magdatunde /Don't Let Me Down/
fake-unknown-girl /Kihasználás Felsőfokon/
AmericaHolloway /nyári szünet a négyzeten/
ragogumi /hozzámentem egy focistához/Bocsii emberek ennyit tudtam.
Mégegyszer nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat és Igen tudom régen volt rész. Ma felkerül a 27.rész :)
YOU ARE READING
Maffia Girl /Befejezett/
ActionHa a Maffiában dolgozol nincs nyugtod. Főleg ha te nem is akarsz ott dolgozni. Sikerül elszöknöd, megtalálod az apukád lesz egy barátod és minden rendben. Tartozol valakihez. De meddig tart a boldogság? Mennyi mindent kell még kibírnod? Kövesd Sky é...