11.rész

3.4K 181 1
                                    

Miután Sierra és én is lezuhanyoztunk, lefeküdtünk mert még csak 11 óra volt. Nem nagyon beszélgettünk semmiről. Személy szerint nem nagyon nyugodtam le. Sierra annál inkább. Mindig azt mondta nekem anya hogy ha akarom bármire képes lehetek. És én nagyon szeretnék megszökni. Akkor sikerülni fog? Anya! Sosem foglalkoztál velem, miért fogadnám meg a tanácsod. Elmondanád nekem azt is hogy miért hazudtál apával kapcsolatban? Ezeket a kérdésekre a választ sohasem fogom már megtudni. Hiányzik anya de...mindegy. Ránéztem Sierra-ra aki velem szemben ült az író asztalomnál és a gépemen nyomkodott valamit.

-Sierra igaz nem valami rendőrséges ügyet intézel? -kérdeztem rekedt hangon. A sírás elvette a hangom.

-De, de ez magától kitörlődik, na meg inkognitó lapot használok. -nevetett fel. Rám nézett. -Mi lenne ha aludnál egy kicsit? Majd felkeltelek 3 órakkor. -mondta és befeküdt mellém. Mi lesz akkor ha ő is elalszik? Oldalra fordultam és behunytam a szemem. Legalább egy kicsit pihenek. Hallottam ahogy Sierra-nak megcsörren a telefonja de a beszélgetést nem hallottam mert fél álomba voltam meg suttogott is. Betakartam magam és elnyomott az álmosság.

Arra keltem fel hogy Sierra rázogat.

-Mi? -ültem fel hirtelen idegességemben, aminek meg lett az eredménye meg szédültem.

-Fél 3 van. -mondta nagyon halkan. Eléggé fülelnem kellett hogy meghalljam. Halkan felkeltünk és fel vettük a ruhánkat. Egyáltalán nem "maffiás ruhát". Én egy sima fekete nadrágot a fehér Conversem és egy bővebb fekete pólót. Sierra-nak is ugyan ez volt fekete gatya fekete póló és adtam neki egy cipőt a fekete Conversem. Eléggé jól néztünk ki. Oké nincs egó. Mikor a sminkel is megvoltunk, mert hát imádom sminkelni magam de csak halványan és nem feltűnően. Meg hát milyen menő ez az egész. Mintha egy filmbe lennék. Na jó nem éppen, de megpróbálom kikapcsolni az agyam. Sierra-val egymásra néztünk és bólintottunk. Amolyan jelzésként.

Nagyon halkan elindultunk. Kinyitottam halkan a szoba ajtóm és kiléptünk rajta. Minden csendes volt. Először is elindultunk halkan a fegyver szobába. Igen nekünk olyanunk is van. Amikor oda értünk persze miért ne megnyikordult az ajtó. Belopóztunk és a telefonomon, ami nem az enyém bekapcsoltam a zseblámpát és azzal világítottunk. Elvettünk egy egy pisztolyt mert az esetleg nem lesz annyira feltűnő. Sierra beledugta a nadrág övébe. Az enyémet a kezemben tartottam. Halkan kimentünk megpróbáltam minél hamarabb és halkabban visszazárni az ajtót, de úgy döntöttem hogy leszarom, csak behajtottam. Elindultunk le a lépcsőn. Persze ezt is eszméletlen halkan és lassan. Ilyen lassan mint most mi, szerintem egy teknősbéka sem megy. Szerencsére leértünk és csak 2-3 lépcsőfok nyikordult meg. Az egyik eszméletlen hangosan. Ott a vérünk is megfagyott. Odasétáltunk az bejárati ajtóhoz. Sierra lenyomta a kilincset de nem nyílt ki.

-Basszameg, be van zárva. Nekem nincs kulcsom csak Luke-nak. -szitkozódtam és Sierra befogta a szám. A lépcső korlátra mutogatott. Valaki állt a korlátnál. Halkan lecsúsztunk a földre és elindultunk a nappaliba a kanapé mögé. Olyan szinten remegtem hogy azt már durva volt. Nagyon lassan sikerült bekúsznunk a kanapé mögé. Ekkor felkapcsolódott a villany az előtérben. Sierra felpillantott óvatosan.

-Lara az. -suttogta. Mi a szart keres ilyen későn lent Lara. Mindig azt mondta hogy fontos az esti alvás a szép bőr miatt. Figyeltük a kanapé mögül. Be ment a konyhába és engedett egy pohár vizet. Látszott rajta hogy most kelt fel. De minek jön le inni, ha van saját fürdőszobája? Amikor ivott lerakta a poharat. Lekapcsolta a villanyt. Újra sötét volt. Sierra felállt.

-Felment a lépcsőn. Mit mondtál hol a kulcs? Laranal van egy és Luke-nál.? -kérdezte. Bólintottam egyet. -Nah akkor te felmész Luke szobájába és elhozod? Én nem tudom melyik az övé a sok ajtó közül .-mondta. Bólintottam. Felálltam és elindultam vissza fel. Basszameg gondolhattuk volna hogy kulcs kéne. Amikor felértem megálltam egy pillanatra. Odakúsztam a földön Luke szobájához és kinyitottam az ajtót. Luke fent volt. Rám nézett. Én elkezdtem a számat a mutató ujjammal ütögetni hogy meg ne szólaljon. Bezártam magam után az ajtót.

-Add ide a kulcsod. -mondtam. Se szó se beszéd felállt az ágyról és a kezembe nyomta a kulcsát. Egy puszit nyomott a fejemre. Szorosan megöleltem és éreztem hogy el sírom magam. Muszáj volt elfogadnom, hogy ha el is árult minket, attól még szeret és a biztonságunkért tette.

-Vigyázz magadra Sky. Szeretlek és remélem még találkozunk. -mondta és letörölt egy könnycseppet. Tisztában vagyok vele, hogy Lukenak is rohadtul fáj hogy el megyek. 

-Ne haragudj hogy kiabáltam veled. Szeretlek Luke. Visszajövünk érted. -egy utolsó szoros ölelés. Gyorsan megpróbáltam lenyelni a gombócot a torkomról. Egy utolsó pillantás. Intett egyet.

-Mond meg Sierra-nak hogy ne haragudjon. -mondta és bezárta az ajtót. Én fogtam magam és újra halkan de már gyorsabban lementem a lépcsőn. Szerencsére a téli időszakban egészen 7 óráig nem világosodik ki. Még csak háromnegyed 4 volt. Lementem a sötét lépcsőn amit kettesével szedtem. Odamentem Sierra mellé és felmutattam a kulcsot. Boldogan bólogatott. Felállt volna de megragadtam a kezét és visszahúztam.

-Azt üzeni hogy ne haragudj rá. -mondtam. Bólintott egyet. Felálltunk odakúsztunk a bejárati ajtóhoz és óvatosan bele helyeztem a kulcsot és elfordítottam. Egy kattanást hallottunk mögülünk. És ezek nem mi voltunk.

-Hova-hova lányok? -kérdezte mögülünk...John.


Sziasztook remélem sikerült elérnem a félelem és izgulás hatását. Komit hagyni ér. 
Remélem nem lett nagyon lapos próbáltam szívem lelkem belerakni ebbe a részbe komolyan csak ilyet még soha nem éltem át szóval komiba leírhatnátok hogy jó lett vagy nem? vagy valami. köszönöm, nah szép napot nektek :)

Maffia Girl /Befejezett/Where stories live. Discover now