Emberek!
Nos igen .Huha, befejeztem a könyvet. Életem első ilyen "könyvét" írtam végig. Őszintén bevallom nektek hogy nem sokszor volt kedvem folytatni. Sokszor úgy is voltam vele hogy ooh nem érdekel kiírom hogy szünetel és szevassz. De akkor mindig megnéztem egy Dallas videót és folytattam. Mert életem nagy szerelme Cam <3 Na jó ez enyhe túlzás de na. előfordul.
Visszatérve a lényegre nektek köszönhetem azt hogy ennyire (nekem) rengetegen olvasstátok és ennyi kedves kommentet kaptam. Külön öszönöm azoknak a kommentelőknek akik pozitív véleményeket és tanácsokat írtak. Főleg a pozitív kritikának örültem. Nagyon hálás vagyok nektek és az egész wattpadnak.
2016. aug 02-án hoztam létre a könyvet és valamikor augusztus 2-3 környékén tettem ki a prológust- Nemsokára 2 éve. 2 évet foglalkoztam ezzel a könyvel és rengetegszer ültem le a koliszobába, és mondtam a szobatársaimnak hogy "jó mostmár baszassatok meg valamivel, folytatni kéne és fogom is" és eljutottam odáig hogy bekapcsolom a gépet. Nehéz volt rávenni magam sokszor hogy leüljek és csináljam. Némely részeken látszik is hogy nem volt kedvem és csak összecsaptam, amit sajnálok.
Nem is húzom tovább a szót, biztos van jobb dolgotok mint az én hülyeségem olvasni, de elmondom a további teendőimet.
Az első és legfontosabb. Szépen nekiállok kijavítani a részek hibáit, vagy elvenni vagy hozzátenni. Minden így marad csak kicsit rendezgetem és átjavítom mert az első nem tudom hány résszel egyáltalán nem vagyok megelégedve és amíg ki nem javítom nem is leszek soha. Szóval azt meg csinálom.
Köszönöm szépen a rengeteg támogatást és kommentet. Rettenetesen hálás vagyok, és ne aggódjatok, nem tűnök el a wattpadról!
Nagyon nagyon szeretlek titeket <3 <3 <3 <3O.O
Tudom, tudom, már egyszer megköszöntem mindent de ezt még a hosszadalmas javítás után hozzá kell fűznöm.
Minden hibát (igyekeztem) kijavítani és reményeim szerint sikerült is. Próbáltam teljesen átolvasni a részeket és értékelni. Sikerült is. Minden rész ugyan úgy maradt mint eddig, viszont az elején amivel nem voltam megelégedve van pár + és - mondat.Azt kell mondjam (az egoistaságon túl természetesen) hogy én igenis büszke vagyok erre a történetemre, és arra hogy ennyien elolvasták. Együtt elolvasva az összes részt, sokkal kerekebb lett ez az egész.
Őszintén mondom nagyon gondolkoztam azon hogy átírom a végét, mert nem halhat meg, ez lehetetlen. Szomorú lettem, de végül nem írtam át a végét. Sky ugyanúgy meghalt, Ally pedig ugyanúgy anya nélkül maradt. Pedig hatalmas volt a kényszer. Az utolsó két rész könnyeket csalt a szemembe. Olalra fordult a székemmel, kimentem a konyhába és mondtam keresztanyukámnak hogy kurva jó történetet írtam, szipogtam kettőt, és bejöttem. Szeretlek titeket és hálás vagyok nektek drágáim!
Ezennel a kijavítással együtt hivatalosan is lezárom, és befejezem a könyvet!
YOU ARE READING
Maffia Girl /Befejezett/
ActionHa a Maffiában dolgozol nincs nyugtod. Főleg ha te nem is akarsz ott dolgozni. Sikerül elszöknöd, megtalálod az apukád lesz egy barátod és minden rendben. Tartozol valakihez. De meddig tart a boldogság? Mennyi mindent kell még kibírnod? Kövesd Sky é...