Hirtelen akkora mosoly jelent meg az arcomon hogy a szememig ért. Ne értsetek félre nem örülök neki ha egy ember meghal de John kivétel. Cameron említette a kórházba hogy valami olyasmi volt az utolsó szava hozzánk hogy elkapnak vagy még megbánjuk vagy visszakapjuk? A három közül valamelyik. Ez azt jelenti hogy nem kell félnem és biztonságba érezhetem magam. Boldogan visszadobtam a székre és kimentem. Cameron és apa lesokkolva állt előttem.
-Mi az? Nem is örültök? Ünnepelni kell. -nevettem és Cameront megöleltem. Ekkor a számhoz kaptam a kezem. Hirtelen hányingerem lett.
-Kicsim..minden rendbe? -kérdezte Cam és ijedten nézett rám. Bólintottam egyet de még mindig a számat fogtam. Ki fog jönni.
-Engedj.... -nem tudtam befejezni mert kijött. Odarohantam a kukához és belehánytam. Tiszta filmbe illő jelenet lehetett. Amikor végeztem elővettem egy papírzsepit és megtöröltem a számat. -Hehe, belehánytam a kukába. -neveteltem magamon. Esküszöm néha elmegyógyintézetbe kéne dugni. De hát ha boldog vagyok akkor miért ne nevessek. Luke-ba most ne menjünk bele.
-Nem akarsz elmenni dokihoz? -kérdezte Cam. Megráztam a fejem.
Elköszöntem apától és hazamentünk. Cameron lakására. Bepakoltuk a cuccokat és visszamentünk Gináék házába. Ott szoktunk csövelni. Ott jobban érzem magam. Mikor beértünk Gina a kanapén ült, Sierra meg mellette és chipset zabáltak. Lehuppantam melléjük.
-Jajj de jó hogy itt vagytok, Sky olyan uncsi nélküled a film. -nevetett és felém dobott egy csomag chipset.
-Ja nincs aki ordibáljon a szereplőkkel. -nevettem fel. Kibontottam a kaját és Cameron kezei közé bújtam. Néztük a filmet és csak bambultunk. Én igazából nem arra figyeltem hanem azon gondolkoztam hogy miért hányhattam. Megfázhattam? Igaz még most van tél eleje. Cameronnal már van egy hete hogy lefeküdtünk. Úgyhogy a terhesség kizárva. Lehet jó lenne ha elmennék dokihoz. Gina közbe kiment és elkezdett húst sütni mert drága barátom azt kívánta meg. Lehet ha segítek neki sütni kiverem a fejemből a betegségeket. Mert a végén még rákosnak állítanám magam. Felálltam és kimentem a konyháb. Annyira elbambultak a filmen hogy kutya nem kérdezte meg hogy hova megyek. Mondjuk a kutya nem is tud beszélni, szóval ő nem kérdezhette meg. Istenem de hülye vagyok. Ezen a gondolataimon elnevettem magam. Mikor kiértem a konyhába megcsapott az az igazi sült hús "illat". Gina mellé álltam és nyeltem egy nagyot. Nagyon nem tetszik ez az illat a hasamnak. Fura grimaszokat vághattam mert Gina felém fordult.
-Minden oké? -kérdezte és rám mosolygott. Bólintottam. Öntöttem egy pohár hideg vizet hogy hátha lenyugtatja a gyomrom. Gina kinyitotta a sütő ajtaját. Úristen. Borzasztó ez az illat. Pedig a sült husit imádom.
-Nem.-mondtam Ginanak. Vissza zárta a sütőt és értetlenkedve nézett rám.
-Mi nem? -kérdezte. Összeszorítottam a fogam.
-Nem vagyok jól. Felmegyek pihenni szóljatok ha vacsi. -mondtam és felmentem Cameron szobájába, bezártam az ajtót és bebújtam az ágyába, nyakig takaróztam és próbáltam aludni. Ami sikerülhetett is mert pár perc múlva elnyomott az álmosság.
Gina szemszöge.
-Sierra, gyere a konyhába. -kiabáltam ki egyetlen lányomnak. Mivel Sky rosszul volt a sült hús illatától csak egyet jelenthet. Tudom hogy Cameronnal már lefeküdtek mert mondta. Azt nem tudom hogy védekeztek-e. Sierra sietett be a konyhába és felpattant a pultra.
-Vagyok. Mond? -nézett rám. Hogy kezdjek bele. Lehet nem kéne előre erről beszélnem de Sky nem hiszem hogy bevallaná hogy terhes.
-Sky ma hányt és rosszul volt. Amikor bejött a konyhába rosszul lett a hús illatától. -mondtam el neki a lényeget.
YOU ARE READING
Maffia Girl /Befejezett/
ActionHa a Maffiában dolgozol nincs nyugtod. Főleg ha te nem is akarsz ott dolgozni. Sikerül elszöknöd, megtalálod az apukád lesz egy barátod és minden rendben. Tartozol valakihez. De meddig tart a boldogság? Mennyi mindent kell még kibírnod? Kövesd Sky é...