Eli monet ovat kysyneet Snapchatissa, että minkä näköisiä tämän tarinan hahmot ovat, tai että ovatko he sen näköisiä kuin kuvissa, joita laitan lukujen yhteyteen. Ensiksi, laitan kuvia lukuihin jotka sopivat juuri siihen lukuun. Ihmiset jotka ovat kuvissa, eivät välttämättä ole samannäköisiä kuin olen itse kuvitellut hahmojen olevan. Mutta haluan silti kuvittaa lukuja, sillä niistä tulee ainakin omasta mielestäni mielenkiintoisempia.
Haluan aina, että lukijat käyttävät omaa mielikuvitustaan kuvitellessaan hahmot mielessään. Mutta olen saanut monia viestejä teiltä lukijoilta koskien hahmojen ulkonäköä. Ja päätin nyt sitten laittaa tänne päivityksen, jossa on kuvat miltä itse olen ajatellut hahmojen näyttävän.
Suurin osa kuvissa olevista ovat näyttelijöitä, jotka ovat tänä päivänä oikeasti vanhemman näköisiä. Mutta olen siis ajatellut hahmot juuri sen näköisinä kuin he ovat kuvissa. Tietysti hiusten väri ja silmien väri voi olla väärä, mutta haen tässä enemmän kasvojenpiirteitä kuin hiustyylejä.
Laitoin näyttelijän / mallin nimen kuvan yhteyteen, jos tiesin sen. Mutta ainakin parissa kolmessa tapauksessa en tiennyt kuvan mallin nimeä, joten jos joku tietää niin kirjoittakaa se kommentteihin.
Ja huomatkaa myös se, että nuoret ihmissudet ovat aikuisemman näköisiä kuin ihmiset, joten siksi he näyttävät hieman vanhemmilta kuin tavalliset 15–16 – vuotiaat.
Ja Aamun vanhemmat olivat hyvin nuoria, kun he saivat Aamun, joten siksi he näyttävät nuorilta, koska he ovat vielä alle 40 vuoden. Muuten tajusin juuri, että en ole varmaan koskaan nimennyt Aamun vanhempia!
No mutta kommentoikaa mitä mieltä te olette hahmoista ja ovatko he yhtään sellaisia kuin te olette kuvitelleet.
Charlotte
----
ANTON / TUNTEMATON
AAMU / EMILY RUDD
YOU ARE READING
Anton
WerewolfArvoton. Negatiivinen. Turmeltunut. Onneton. Naurettava. Sitä kaikkea minä olen. En kiistä sitä, en aio valehdella. Minä olen paha. Pahempi kuin kukaan muu. Se kulkee veressäni. Se on kiinni sieluni syrjässä. Pahuus. Se kulkee joka päivä mukanani ku...