27. Turvasatama

13.1K 641 623
                                    

[Kirjailijan kommentti:] Hello kaikki! Minulla on teille rakkaat lukijat risuja ja ruusuja. Ensiksi ruusut, eli kiitos kaikista tykkäyksistä, sekä asiallisista kommenteista ja tervetuloa uudet seuraajat!

Risuja saavat kaikki ne, jotka innostuivat ehkä hieman liikaa haukkumaan Aamua. Tiedän, että kyseessä on fiktiivinen hahmo, eikä oikea ihminen, mutten silti pidä siitä, että henkilöhahmoja haukutaan tyhmiksi tai joillakin muilla nimityksillä.

Haluan myös muistuttaa teitä siitä, että Aamu on tuollainen "ärsyttävä yliajatteleva tyttö" juuri Antonin vuoksi. Sillä Aamu oli täysin erilainen muuttaessaan Koivulaan, mikä on tullut kyllä selväksi luvuissa. jotka ovat Aamun näkökulmasta. Mutta Antonin kiusaaminen muutti häntä. Aamu alkoi yliajatella asioita, koska hän yritti pitää elämänsä jotenkin omassa hallinnassaan. Ja yliajattelemisella hän oli aina askeleen edellä Antonia, joka halusi kiusata häntä mahdollisimman paljon, purkaakseen pahaa oloaan.

Enkä halua, että Aamun pelko kiusaamisesta katoaa yhtäkkiä kuin taikaiskusta, koska se ei tosielämässäkään mene niin. Hän muistaa sen ikuisesti, mutta hänen pitää oppia vain elämään sen asian kanssa.

Voitte ajatella itse, miltä tuntuisi elää pelon vallassa kaksi vuotta. Ehkä jotakin teistä on kiusattu, joten voitte samaistua miltä tuntuisi, jos yhtäkkiä se henkilö ilmoittaisi pitävänsä teistä. Olisitte varmasti hämillänne, peloissanne ja ette uskoisi asiaa todeksi.

Minä ainakin pystyn ymmärtämään Aamua hyvin. Hän ei tahallaan ollut erossa Antonista, mutta hän ei vain voinut olla tämän kanssa, koska häntä pelotti.

Ehkä minun on helpompi samaistua Aamuun, koska olen hahmotellut päässäni, mitä kaikkea Anton on laittanut Aamun kestämään ne kaksi vuotta. Ja ehkä kirjoitan pienen spin-off tarinan, jossa pääsette kurkistamaan Aamun elämään, kun hän tuli Koivulaan. Joten ymmärtäisitte hieman, mitä hän on kestänyt ja miksi hänen on niin vaikea päästää menneestä irti.

Mutta monet teistä kauhistuivat, kun ilmoitin että tähän tarinaan ei ole tulossa enää montaa lukua. Se on totta, sillä en halua pitkittää tätä tarinaa. Luvassa on ehkä neljä tai kahdeksan lukua, riippuu hieman inspiraatiosta ja miten saan loppuluvut koottua. Mutta alle kymmenen lukua on jäljellä.

Tämä luku on hieman lyhyempi kuin yleensä, mutta se on hieman rennompi ja täynnä hempeilyä ;)

Luku sisältää myös lievää seksuaalista sisältöä, eli jos olet alle 16 vuotias niin lopeta lukeminen kun näet lihavoiduin sanan. Voit jatkaa lukemista, kun näet uudestaan lihavoidun sanan.

Mutta iloista lukuhetkeä! Ja älkää suivaantuko risuista, mutta en halua että ketään haukutaan, en vaikka kyseessä olisikin mielikuvitushahmo.

Charlotte

-------

-------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
AntonWhere stories live. Discover now