Sherlock dedukuje, Jimm kuje pikle a Sebb si chytá zbraň

150 8 14
                                    

Sherlock:

Opět si zahrává. Už třetí případ jsem vyřešil. Opět se opakoval, asi prožívá kriminální krizi. S tím nejspíš i spjato, že tu ženu nechal vyhodit do povětří. Ani zločinec nemá nervy z ocele. Jak zatím dedukuji, tento zločinec má nervy pevnější něž ostatní "přátelé" z jeho branže.

"Dává si na čas." Pronesu k Johnovy, který sedí ve svém oblíbeném vysezeném křesle a sleduje zprávy z dneška. Podařilo se zatknou Raoula a dokonce se i lichotivě díval do kamer.

"Proč to dělá, Sherlocku,"Zeptá se po chvilce John. "Myslím, že nejsem jediný, který se občas nudí." Řeknu zadumaně a sepnu prsty. "Ehm.. V tom případě by jste s k sobě skvěle hodili. Snad budete mít hezké oznámení." Pronese kousavě John. "Cože?" Zeptám se a v tom okamžiku pípne telefon. "Skvěle."

A pak se to už veze. S John jsme šli k Temži, která by potřebovala vyčistit, ty sinice jsou nesnesitelné. Spokojeně jsem navštívil galerii, kde jsem si spokojeně poklábosil s vedoucí. John mezitím tím vše zjišťoval a zjistili jsem, že ten zavraždění muž, o umění nic nevěděl. A pak náš milovaný Golem, který měl velkolepý únik. Nakonec jsem vše vyřešil a zase za tím vězel. Ten muž. Moriarty. 

Mám disk, to by ho mohlo zajímat. Dám mu vědět.

"Nalezeny. Bruce-Partington plány. prosím vyzvednutí." A abych tomu dal ty správný grády, přidám tam. "Bazén, o půlnoci."

Mezi tím v domě Jimma:¨

Jimm:

Vše se skvěle daří. Sherlock je tak... no, moc ho nejde popsat. Na popsání Sherlocka Holmese, by se měla prodávat příručka. "Jak zjistit povahu Sherlocka Holmese snadno a rychle. Návod do kapsy." Je tak předvídatelný. Hlupáček malý. Chudáček.

"Sebbe, myslím, že tě potřebuji." Zavolal jsem do chodby. Ani ne za minutu přiklusal Sebb, mokrý a jen v kalhotách. Musel jsem se usmát. "Tohle mi neděl, zlato." Poškádlil jsem ho. "Co potřebuješ? Právě jsem se koupal."Řekne Sebb rozladěně. "Je očividné, že ses koupal. Jsi mokrý, za uši máš zbytky špatně smytého šamponu a prsty máš navlhlé. Ale k věci. Je na čase oprášit zbraň, Sebbe. Čeká nás rozhovor. Milý. "A u posledního slova se mírně usměju. "Milý? Jimme. Ty umíš být někdy milý? K Verity to asi neplatí, že? Včera ses k ní tak nechoval. Mile." Řekne Sebb a protáhne se. "Co bylo bylo. Dnes je dnes. Vezmi si tu zbraň s tím červeným paprskem. Teď mi to vypadlo. Vidíš, jak mě rozptyluješ. A vezmi s sebou i Verity." Přikážu a začnu se balit. "Ale Verity je přece.. No, ty víš." Zašeptá Sebb. "No a co? Tak je těhotná. Bože. Ať za deset minut připravená. Běž!" Poručím a Sebb odejde.

Znovu pohlédnutu na zprávu a začnu se spokojeně chystat. "Pip." Opět se ozve mobil. měl bych si změnit upozornění. Třeba na. "Máme další vraždu." nebo "Hele, všímej si mě ty ďáble v obleku značky Westwood" Já jsem tak samolibí. A proč ne? Člověk se musí, čas od času pochválit.

Miluji tyhle hry. Jsem rád na straně vítězů.

------------

A další kapča. Minulí díl, byl spíš vztahový a teď se Jimm opět dostal do své role tvrdého a nepřístupného konzultanta. Líbí a co říkáte na tuhle kapitolku?

S láskou Anna

A jako malý bonus tu mám obrázek Verity. nenašla jsem žádného reálného člověka, tak je to aspoň kresba. Obrázek není můj. Jen má Verity modré oči:D 

 Jen má Verity modré oči:D 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



V závanu Sherlocovy dýmkyKde žijí příběhy. Začni objevovat