Tak a je to tady. Poslední kapitolka tohoto příběhu. Když jsem ho končila, brečela jsem. Za těch pár měsíců jste mi vy i příběh neuvěřitelně přirostli k srdci. Jimm, Verity, Sebb, Sherly, Mycroft, paní Hudsnová a neposlední řadě i malinkatý James Evill.
Vlastně u od poloviny jsem měla vymyšlené pokračování. A máme to tady. Pokračování nese název "Psychopatický princ." a je z pohledu Evilla.
Evill je nezvladatelný, divoký a lehce psycho kluk. Odmalička vyrůstá jen s matkou (Verity) a od svých tří let i Sherlockem, kterého bere jako spojence proti matce, která se z něho snaží vychovat řádné občana. Nečekaně nejvíc sympatie chová k Mycroftovi, který se rozvedl a na krku mu zbyl jeho syn Edward, který je další spojencem ve hře.
Po malé oslavě jeho 16 nározeninám se začnou dít divné věci. Evill je nadšený. Od jak živa chtěl vědět, co před ním jeho matka a Sherlock skrývají. Ani Mycroft to nikdy nechtěl prozradit. Vše dodává na tajemnosti, když ho navštíví onen blonďák, který je s jeho minulostí pevně svázaný.
Detektivní román v, kterém bude hromada psycho věcí a myšlenek Evilla. Verity a Sherlock se budu snažit odhalit záhadu, která jim nedává spát.
----------------
" Mirando, kdo je ten nový kluk?" Zeptala se mně moje nejlepší kamarádka. Pokrčím rameny a odpovím. "Nemám tucha. Jen jsem slyšela Ritnerovou, že k nám do třídy má přijít nějaký nový kluk. Prý hodně problémový. Vystřídal prý tři školy a jen tak tak vyhl pasťáku. Prý někdo z rodiny je ve vládě a vysekal ho z toho." Odpovím neurčitě Catrine. "Tak to jsem zvědavá. Třeba to bude nějaký hezoun. Nějakého by to chtělo." Zahihňá se. "To jo." Přikývnu a v tom okamžiku začne zvonit. "Proč matika! Proč!" Láteří Catrine a chystá si domácák. Jaj, já ho zapomněla. Ritnerka bude šílet.
Pro dočtení klikněte na příběh "Psychopatický princ."
ČTEŠ
V závanu Sherlocovy dýmky
FanfictionVerity Adéél. Že nevíte, kdo je to? Tak jí brzy poznáte. Znáte Sherlocka Holmese? Samozřejmě, že ano. A teď si přestavte, že by se tihle dva setkali. Ale je tam někdo třetí. Stín minulosti, straší a ovlivňuje budoucnost obou. Jsou doopravdy jen tři...