Útěk není řešení

140 13 16
                                    

Jimm:

"Proč jsi to udělal? Proč jsi byl tak zlý?" Zeptala se vyděšeně Verity a pohlédla na mě. Naklonil jsem se k ní, "Děvčátko, tohle je moje práce." Zasyčím a opět se usadím a naliji si wisky.

Když jsem dojeli do kanceláře, už na mě čekala práce. Objednávky, které čekají na potvrzení. Když se prohrabávám, narazím na jednu, která mě zaujala. Píše jakási Domina. Píše, že nechce prozradit své jméno. Prý ve mě nemá důvěru. V kostech cítím, že tato objednávka bude zajímavá.

Verity sedí v křeslu a listuje nějaký nějakým nezáživným časopisem. "Víš o tom, že Kim Kardashian bude mít další dítě?" Zeptala a otočila znuděně další stránku. "Vím. Bylo to očekávaná už od začátku. Jen naprostý bez mozek by to nevěděl." Odpovím a dál se věnuji lejstrům. "Chtěl bys mít někdy děti, Jimme?" Zeptá se neočekávaně Verity a odloží časopis. Vzdychnu. Dnes nebudu mít klid na práci! Proč jsem jí bral s sebou. "Ne, parchanty bych mít nechtěl. Všechno zasviňí, křičí a kreslí po všem. Je s nima moc práce," Odpovím stručně a dodám "proto je nechci mít." Stručně. "Aha."Řekne sklesle Verity. Počkat, ten podton v hlase. " A ty?" Zeptám se a nadobro odložím papíry. "Možná... někdy...."Řekne rozpačitě a rozhodí rukama. Díky své nešikovnosti rozlije vodu na stole.

"Pipn." Ozve se mobil.

" Jimme, odjíždím. Nehledej mě. Vrátím se sám. Pečuj o Verity s láskou, i když jak jsem viděl, že tento cit postrádáš. Před lety jsem se tě zastával, že nejsi psychopat. Teď vidím, že jsi. S láskou Sebastien Moran."

Jak si to dovoluje?!! Bez mého povolení! Jak si opovažuje, jen tak odejít. Já mu tu hlavu vlastnoručně prostřelím. Jen jakou pistolí? No, myslím, že na to bude nejlepší 9mm ráže. Je malá a skladná. Už si připadnu jako Horst Fuks při teleshopingu. "Nezapomeňte objednat. Pokud si tento nůž na ořechy objednáte do minuty, obdržíte další nůž na banán." Někdy si přestavuji, jak mu vletím do té jeho "show" a začnu po něm házet ty "výhodné" nože.

"Jimme? Jimme?! Jsi v pohodě?" Zatřese mnou Verity. "Ano, jen si musím něco vyřídit." Odpovím, popadnu sako a míří k autu.

Proč není v tom autě 7 převod? Třeba s názvem Jimmovo turbo. Nejspíš budu muset někoho podplatit, aby to vyvinul. Řítím se rychlostí světla, troubím a předjíždím. Lidé s aut na mě ukazují fakáče a já jí to oplácím mým ohňometem, který jen tak mimochodem mám v autě.

Najednou se ze zatáčky objeví kamion a já jsem to jak si nedokázal uřídit...........


Verity:

Ani nevolá. Ani nepíše. Jak si to jako přestavuje?! "Crrr." Zazvoní telefon a na obrázku se ukáže Doktor. Pettyn.

"Dobrý den. Potřebujete něco?" Optám se. "Jste paní M?" Zeptá se hlas. "Co, prosím?" Zeptám se znovu. "Jaké heslo je na dveřík k místnosti 226?"Zeptá se hlas z telefonu. Proč potřebuje znát heslo od záchoda? "668925"Řeknu. "Jste paní Moriarty. Váš manžel měl nehodu. Už jsem ho odnesli do domu." Odechne  Můj mozek vypověděl službu. Jako bych vymazala disk. "Paní?" Optá se hlas. "Jedu."

Po rychlé jízdě, vysedám s auta a běžím k domu. Na podpatkách to moc nejde, ale snažím se, co nejrychleji se tam dostat.

Běžím dlouhou chodbou a rychle otevírám dveře do ložnice Jimma. U postele stojí lékař a sestřička pobíhá okolo něho jako měsíc okolo země.

"Paní Moriarty. Pan Moriarty si zlomil obě ruce, díky bohu čistá zlomenina. Dále si zlomil dvě žebra a nos," Řekne a chlácholivě dodá. "mohlo to dopadnou mnohem hůř. Jen pán, má hodně modřin a škrábanců." A pak příjde ke mně a poplácá mi po rameni. "Mohu ho vidět?" Zeptám se potichu. "Samozřejmě." Kývne doktor a udělá krok stranou.     

Jimm leží na posteli a má zavřené oči. Obě ruce má v divném úhlu, nos na křivo a po tváři modráky. "Mohu vás prosím poprosit o soukromí?" Zeptám se a doktor kývne na sestru a odejdou.

"Jimme. Jimme, co se děje? Prosím, řekni mi to?" Rozchvěju se a musím si sednout na postel. Najednou mi na tváři začnout téct slzy. " Se--bb. Odešel." Řekne rozechvělí hlásek. "Já se o tebe postarám," A pak popadnu odvahu "manželi." Dodám. Jsem ráda, že jsem to použila teď. 

---------------

Další díííííl. Zapište se do pořadníku na vraždu mé osoby.:DD

V závanu Sherlocovy dýmkyKde žijí příběhy. Začni objevovat