Sebb:
Probudili jsme se do krásného rána. Jame pořád spokojeně spal v mé náručí. Vypadal... vypadal ... tak spokojeně. Měl jsem nutkání ho polechtat za krkem a tak ho probudit. Ale neudělal jsem to, protože by pak na mě byl naštvaný, že ho budím. Jediný den v týdnu, kdy se může prospat a já bych ho vzbudil. To je, jako jít na sebevraždu.
Místo to vstanu a připraví snídani. Pro Jame jsem objednal z Tesca limitovanou edici jogurtu s příchutí melounu a pro sebe jsem si vzal jen banán. Po ráno nemívám hlad. Postavil jsem vodu na káva. Já bez kávy nedám ráno ani ránu. Jame to má stejně. Ráno je z něho naprostá troska. Jeho práce je náročnější něž se zdá. Někdy přemýšlím, jaké by to bylo, kdyby Jame měl normální povolání a nemusel by se pořád přetvařovat. Je to lákavá představa.
Kdy se vrátím, je Jame rozpláclí na celé posteli. Vypadá doopravdy k sežrání. Tuhle krásnou romantickou chvílí přeruší drnčení mobilu Jame. Jame napřed otočí, chmátne po mobilu a zvedne ho. A já jsem asi vzduch, že.
"Co chcete?"Zeptá se rozespale Jame a prokoulí očima. "COŽE!! Zopakujte to!!!!"Zařve do mobilu a naznačí ať mu podám kávu. Poslušně podám a čekám co se bude dít. Jame usrkne a pak do mobilu výstražně zasyčí. "Jestli to není pravda, nepřejte si mě. Budu tam za půl hodiny." Řekne a hodí mobil do deky. Pak se rychle zvedne a začne hledat čisté oblečení.
"Jame, já tu mám snídani. Nedáš si aspoň jogurt-" Nedomluvím. Jame na mě vrhne pohled s kterého jde strach. "Neser mě nějakým jogurtem, doprdele Sebastiene. Já mám práci. To je činnost, kde člověk dělá něco užitečného. Já pracuji, aby sis válel svoje šunky na nejlepší posteli a pil nejlepší víno. Tak mě teď laskavě neser a ukaž, kde mám sako." Zasyčí a začne mi ze skříně vyhazovat všechny moje trička na, kterých mám krev a saka, které vůbec nenosím.
"Jame, uklidni se. Máš ho tady." Vstanu z postele a podám mu sako, které si lebedili na opěrce křesla. Jame se otočí, vytrhne mi ho z ruky a snaží se ho obléct. Vezmu rukáv a pomůžu mu do saka. Jame se otočí a pohled mu změkne. Vím, že ta práce je náročná a potřebuje někoho spolehlivého. A že, se na mě v právu zlobí, ale někdy to přehání. Nakonec mě jen lehce líbne na tvář a řekne. "Potřebuji tě tam, Sebbe."Potichu mi zašeptá do ucha. "Dobře." Svolím.
"Adééla dopadli."Vydá ze sebe, kdy procházíme k autu, které je zaparkované před dveřmi. "Cože? Michaela Adééla? To přece není možné."Vysoukám ze sebe. "Jak vidíš, tak je. Musím obvolat nejlepší právníky v zemi a dostat ho z toho."Řekne a najednou změní směr. Teď míří do západního křídla, kam já moc nechodím. Najednou se zastavíme a Jame kopnutím rozrazí dveře.
V posteli leží Verity. Ona snad není člověk! Je rozpláclá po celé posteli a na sobě má obrovské triko s šortkami, kde jsou psí tlapy. Jame jde a silou s ní zatřepe. Verity spí spokojeně dál. "Verity!" Zakřičí Jame do ucha. Verity jen mlaskne a otočí se na druhou stranu. Už toho mám dost! Vejdu do koupelny a popadnu kýbl a natočím do něho ledovou vodu. Otevřu dveře a pokynu na Jame ať ustoupí. Na tváři se mu rozprostřel šílený úsměv, který tak miluji.
"Budíček." A hodím na ní obsah kýble. Verity vypískne a rychlostní blesku si sedne. "Ty debile. Kdo to byl?"Zeptá se naštvaně. Oba ukážeme na toho druhého. Prostě, sehraná dvojka."Co chcete?"Zeptá se a pak se zhluboka napije vody. "Jednoho našeho klieta obvinili z trestního činu. A potřebuje me tě tam."Vysvětlí Jame a začne hledat něco ve skříni. "Hele, já jsem tam včera uklízela." Upozorní Verity nevrle. Jame na ní hodí červené šaty, boty na vysokém podpatku a značkovou kabelku. "Obleč se."Přikáže. "Jako před váma? Vypadni spolu ze Sebastienem za dveře." Řekne. "Madam placháááááááááááá."Zazpívá Jame a chytne mě za loket a odvede mě ven. "Mě by nevadilo se před tebou převlíct." Pošeptám do ucha Jameovi. Ten se spokojeně ušklíbne. Jde se vůbec spokojeně ušklíbnout?
"Pohni!"Zabuší na dveře Jame. "Joooo."Ozve se hlas a najednou se otevřou dveře. Před námi stojí Verity v krásných červených šatech, na nohou má vysoké podpatky a na předloktí se jí houpe kabelka nejmenované značky. "Kdybych byl na rajcovní kočky, přitlačil bych tě ke zdi." Složí poklonu Jame a pak dodá. "Já, ale nejsem na dámy." A spokojeně se ušklíbne.
Najednou se znovu ozve mobil. "Kdo zas?" Zahučí nevrle Jame. "Jdeme." Řekne rychle. "Jdeme." Zavelí a mi za ním cupitáme jako dvě ovečky
V autě
"O co jde?"Zeptá se Verity v autě. Jedem ke kanceláři, která je tak důkladně schovaná, že by jí ani Agent 007 nenašel. Leží v lese a přitom máme perfektní výhled na Londýn.
"Unesli Michaela Adééla."Objasní Jame a čeká na reakci. Verity napřed hledí v úžasu a pak začne lomcovat s otevírání dveří. "Dětská pojistka. Mám rád bezpečí." pronese Jame ledově. "Já jsem otce neviděla 10 let!! 10 let." Zakřičí Verity a chce se vrhnout na Jame. Já jí bleskurychle chytím za její malá zápěstí a silou jí opět přitlačím na sedačku. "To nevadí. Potřebujeme informace. O tom jaký byl milující otec a manžel. Co dělal, kde byl. O všem. O projektu Restart. Jak se chtěl tvůj dokonalý otec přidat na druhou stranu a jak jsem mu odpustil. Na oplátku mi musel dát to co má v jeho podělaným životě cenu. Tebe a tvoje matka."Vychrlí ze sebe Jame a uraženě se opře o moje rameno. Verity polyká slzy a ty, které nezachytila jí padají na červené šaty. Tak to přehnal.
Vstanu a přisednu si k Verity, která mi hlavu zaboří do trička. Jame je ještě víc uražený než před tím. "Vrať se! I hned!"Poručí. "Ne! Ublížil jsi jí. Jak jsi mohl zabít její matku?! Proč?!" Vyčtu mu a pohladím Verity po rameni. "Nebreč."Řeknu jí potichu, tak aby to Jame neslyšel. "Neutěšuj jí, ty bastarde. Máš být JEN se mnou. Ne s ní!" Řve nepříčetně Jame a rozbije skleničku, která byla ve výklenku. "Nejsem tvůj majetek!" Odpovím a utěšuji Verity, která je úplně zničená. "Vypadni! Nechci tě vidět!" Zařve Jame a poručí ať zastaví. "Vypadni!!!"Zahuláká a vyhodí mě s auta. "Jame-"Snažím se ho přemluvit, ale ten se jen škodolibě usměje a odjede.
-------
Další kapitolka. Teď budete asi nenávidět, ale Jimm musel být takový. Možná jsem ho udělala a moc zlého. No, což. Mě se takhle moc líbí. A jste spokojení s dílem? Co říkáte na Verity a Michael?
S láskou Anna
ČTEŠ
V závanu Sherlocovy dýmky
FanficVerity Adéél. Že nevíte, kdo je to? Tak jí brzy poznáte. Znáte Sherlocka Holmese? Samozřejmě, že ano. A teď si přestavte, že by se tihle dva setkali. Ale je tam někdo třetí. Stín minulosti, straší a ovlivňuje budoucnost obou. Jsou doopravdy jen tři...