Sherlock jede do Barkervilu a nečekané události

127 10 9
                                    

Tadá a máme další díl. Tentoktát z pohledu Sherlocka, Johna, Sebb a Verity. Mnozí z vás mě zabijí až dočtou do konce. Moc mě to mrzí, ale potřebovala jsem to tam dát. Mrzí mě to.:( Snad  i přesto si to užijete a napište mi komentář, jak se vám to líbilo.

John:
Právě s Sherlocem míříme do Barkervilu. Na Wikipedii jsem si zjistil, že je to vlhké a ne přívětivé místo. Dokonce vyhrálo i nějakou cenu o nejhorší vesnici ve Velké Británii.
Sherlock opět ve svém kabátu a šále. Nevzal si s sebou žádné kufry a když jsem se ho na to ptal, prohlásil, že nepotřebuje žádné zbytečnosti a stejně nosí jen jedno oblečení.
Rozloučil jsem se s Mary, která z toho nebyla moc nadšená, ale řekla, ať si to užiju a hlavně, ať ji volám.
Baskervil bude skvěle téma na můj nový příspěvek na blog. Představte si, že mi můj blog zpeněžili! Což je skvělé, protože Sherlock potřebuje nový kabát a jak ho znám, předpokládám, že si ho nekoupí sám.

Sherlock:
Baskervil. Jenom to název zní divně. Tak tajemne až mě mrazí v zádech. Můj věrný bloger jede spolu se mnou a bude mi pomáhá z vyšetřováním. I když z talentem Johna by jsme ten případ z drahým Jimme vyřídil, tak za sto let. Možná, že za sto jedna.
John někde schrastil klíče a ponechal na mě řízení. Možná o mě nevíte,ale od 9 mám řidičák. Mycroft my ho pomohl sehnat.
Po pár hodinách ne příliš dobrém počasí jsme se konečně dokodrcali do malé zapadle vesnice. Na recepci si zase mysleli, že jsem pár. Co je k tomu sakra vede?

Pohled třetí osoby:
Na jedné straně Anglie, se detektiv spolu ze svým blogerem přemýšlí nad záhadou Baskervil. Na druhé straně země, žena v dlouhých šatech se chysta na Vánoce. S tím vším ji pomáhá, vysoký blonďatý muž, který momentálně péče cukrový a ptá se jakou náplň chce do košíčků. Ale to nejsou všichni lidé v místnosti. Na gauči leží rozpláclý černovlasý muž ve svetru a znuděně přepíná ovladačem.

Verity:
"Jimme nepřepínej pořád." Napomenu ho a věším výzdobu na Vánoce. Jimm jen něco zavrčí, vypne televizi a začne mumlat, že tento dům je tak nudný jako oblečení v HM. On se naváží do mého nejoblíbenějšího obchodu! Syčák jeden.

"Verity, chceš, abych upekl i vánoční muffiny s rybízovou náplní?" Zeptá se pomoučení Sebb a z trouby vytahuje plech s vosími hnízdy. "Miyto přece vše nesníme. Už tady toho máme 6 kilo!" Zhrozím se a poupravím záclony. Jimm se zvedne a začne v kruzích chodit po pokoji. "My to sníme." Oponuje mi Sebb a začne chystat suroviny. "Nudáááá. Proč jsou Vánoce svátky klidu a míru? Upřímně bych radši, bral týden Pomsty nebo Zkázy. To by bylo sexy." Prohlásí znuděně Jimm.

"Jimm nechceš mi pomoct s záclonkami?" Zeptám se a na hlavu mu narazím santovskou čapku. Sebb si čapky všimne a začne se smát. Pak vezme do hrsti trošku mouky a pomoučí trošku Jimma na obleku. "Nech toho!" Zahučí nevrle a opráší se.

"Budeme mít tento rok stromek?" Zeptá se z čista jasna Sebb a uždíbne cukroví. Jimm začne v obličeji rudnou a pěsti začne svírat. "Sebbi na minutku." Popadnu Sebb za ruku a odtáhnu ho.

"Co je?" Zeptá se překvapeně Sebb. "My jsem nikdy neměli stromek. Jimm si myslí, že je zlodějina vymáhat za stromek tolik liber a máš ho jen na pár týdnů v roce." Vysvětlím. "Ale já jsem už jeden objednal!" Zapiští Sebb a dramaticky práskne rukama o nohy. Vřele se zasměju. Je neuvěřitelně vtipnej to, ale nemění, že Jimm bude nasířenej. Nesnáší svátky. Všeobecně.

"Sebastiene Morane, právě volal jeden agent z mých služeb, že prý doma má dvoumetrový stromek. A stál skoro 100 liber a je přivezen speciálně ze Švédska?" Zeptá se nevrle Jimm, vezme pytlík z moukou a začne ho vyhazovat do vzduchu. "Máš tu správnou atmosféru? Mám si snad ještě vzít sobí svetr a na nohy papuče z ledními medvědy?" Zeptá se sarkasticky Jimm. "Sněží." Snažím se vše zase navodit do správné atmosféry. "Bystrá." Pochválí sarkasticky Jimm a plácne sebou na gauč.

V závanu Sherlocovy dýmkyKde žijí příběhy. Začni objevovat