Žena všech žen jde do akce, Verity a Sebb rozlišují čaje a Jimm se vzteká

118 10 9
                                    

Iren:

Po celkem dlouhé schůzce s pane Moriartym, který mě na konci poprosil, ať mu říkám Jimm. Upřímně mě překvapil. Je úplně jiný než jsem si ho představovala. Je o pár let mladší než já a  jen o pár centimetrů vetší něž já. Působil dojmem, že je potěšen, že mi vidí. Celou dobu mi předhazoval, že minimum lidí vidí osobně a prý mám být poctěna, že vidím krále zločinu.

Jen mě vrtá hlavou, proč udělal to, co udělal. Když jsem k němu naklonila, abych víc prosadila svůj návrh, on se židlí posunul dozadu. V očích mu nebyl vidět, žádná strach, jen odměřenost. A pak řekl, věc, která mě úplně vyvedla s míry. "Tohle si nechte na později, zlato." Jak se má v něm člověk, sakriš vyznat!

Nakonec mě mávnutím ruky poslal pryč, ze slovy, že očekává brzy výsledky. Pak se otočil a začal se věnovat nějaký papírům. A to bylo vše. Nejdivnější je, že za to nic nechtěl. "Pro vás to udělám grátis. Jsem rád zlý. Je to sexy." Už jen ta věta zněla úchylně. Když jsem se ptala proč to vše dělá zadarmo, odpověděl, že rád škádlí Sherlocka a vzal šipku, kterou měl položenou na stole a rychlým pohybem zápěstí jí poslal na obrázek, kde je znázornění Sherlock. Pak se spokojeně usmál. Třeba ten obrázek je pro něho něco jako woodoo panenka. Jen nepřenosná.

Verity:

Spokojeně jsem se zakousla do toustu s vajíčkem a slaninou navrch. Ano, přestala jsem být vegankou, protože to prý škodí malými. To všechno si zjistil Sebb na internetu. Dokonce se i online radil s nějakýma babama na nějaký internetový foru. A pak mi celý den počítal kalorie a vařil zelený čaj. Je prý dobrý pro miminko. Dokonce mi i objednal kočárek. Vybral modrý s černou, prý se bál, aby se pak nenarodil kluk a nejezdil v růžové kočárku. (On je tak cute:DD Já ho prostě miluji. Malá vsuvka.) Byla bych radši, kdybych to vše zařizovala s Jimme, ale zatím to vypadá, jako kdybych to dítě měla ze Sebbem. Jimm se jen každý den zeptá, jak se mám, dá pusu na čelo, vroucně obejme Sebb a míří pracovat. Většinou se vrací okolo dvanácté a to já už spím. Často na něho čeká Sebb s večeří, ale skoro pokaždé se stane, že Jimm odmítne ze slovy, že nemá hlad. Skoro se nám ztrácí před očima a jeho pleť má nezdravý nádech zelené. Musím mu o víkendu něco pořádného uvařit.

 Sebb ten je celý natěšený. Každé den se radí na fórech a dokonce pokojíček, který se nachází vedle mého, přemaloval. Nahoře je nakreslené žluté usměvavá sluníčko a dole u podlahy je pláž po, které producírují raci. Když jsem to poprvé viděla, rozbrečela jsem se. Když se to vezme kolem a kolem, Sebb s tím malým nemá nic společné, ale rozhodla jsem se ho udělat kmotrem, kdyby se nám něco stalo. Musím to zaťukat.

"Jak se má naše těhotná královna?" Zeptá se Sebb a začne mi splétat vlasy. Podle nějakého videa na youtube se naučil splétat copánky a teď mi je denně plete. "Jak se má náš princ nebo princezna?" Zeptá se a zaťuká na bříško. "Dobře, strýčku." Odpovím dětským hláskem a dítě na znamení kopne. "To jsem rád." Řekne a nalije si kávu. "Nevíš, kde je Jimme?" Zeptám se ze strachem v hlase. Moc pracuje a neuvěřitelně se to na něm podepisuje. "Asi v práci. Netrap se královno, král brzy dorazí. Bude vám zatím stačit dvorní šašek?" Zeptá a začne žonglovat s jablky. Směju se až se za břicho popadá. Nevím, co bych bez Sebba dělala. Doopravdy nevím. Najednou jedno jablko spadne na zem a druhé rozlije můj dietní čaj.

"Proč děláte, do prdele tolik rámusu???" Pronese rozladěný hlas. Otočím se a ve dveřích stojí znavený Jimm. Ještě si ani nesundal boty a tašku pořád drží v ruce. Vlasy má celé rozčepýřené a oči podlité krví. " Zlato." Vstanu a rychle za ním doběhnu. Vlepím mu pusu na tvář a obejmu ho. "Jak ses měl? A co jsi dělal? Přestav si, že malý už kopl. Uvažuji na jmény-" Nedořekla jsem, protože Jimm mě přitlačil ke stěně. "Můžeš už laskavě držet tu klapačku, Verity. Pořád jenom meleš a meleš. Už mě z tebe bolí hlava." Zavrčí a pořád mě drží u zdi. Koutkem oka, zpozoruji Sebb, který jde utišit Jimma. "Jimmi, vše je v pořádku. Ona se jen ptala, jak se máš a co jsi dělal. Na tom-." Zbytek věty nechá v ve vzduchu. "MŮŽETE UŽ DRŽET HUBU. MĚL JSEM NÁROČNÝ DEN, HROMADU PRÁCE A PAPÍRŮ. VY SI TADY VÁLÍTE ŠUNKY A KECETÉ O TOM, JAKÉ MLÍKO JE DOBRÉ PRO TOHO HARANTA, KTERÝ Z MÉHO SEBASTIENA, UDĚLAL SENTIMENTÁLNÍHO GAY A S MÉ MANŽELKY, MASOŽROUTKU." Zařve nepříčetně.

Sebb:

To není dobrý. To vůbec není dobrý. Už se rozčílil potřetí od začátku týdne. A to je dnes středa. Verity opět natahuje a oči se jí začínají lesknout. "Jen se mi tady nerozbreč, náno." Dobírá si jí Jimm a lehce do ní žduchá do té doby, až spadne na zadek. "Jamesi, nech toho konečně." Zahřmím a chytnu ho za rameno. Oči má červené, ne od pláče, ale od vysílení, oblečení pomuchlané a vlasy rozježené. "Neříkej. Mi. Jamesi!!" Zahuláká nepříčetně a druhou rukou se mi snaží poškrabat zápěstí. "Bojoval jsem z tygry, myslíš si, že tohle mě bolí?" Zeptal jsem se a očima jsem ho probodl. "Ahh. Jo tak náš milí Sebbík si hrál tygříčky. Nezapomeň ho namalovat na zeď toho příšerného pokoje." Pitvoří se a mlaskne pusou. "Mě se ten pokoj líbí, Jimmi." Snaží se mě bránit Verity, která si mne zápěstí od sevření. "Ty se do toho nepleť, ty jedna poběhlice. No utíkej za Sherločíčkem a všechno mu řekni. No můj manžel pracuje jako nájemný vrah, nezapomeň dodat." Křičí nepříčetně Jimm. "Jsi tyran, Jimme. Tyran." Křičí pro změnu Verity a rozhazuje rukama.

"Jo tak já jsem tyran. Tak já tě mlátím, nutím tě, aby ses prodávala jako kurva a nenechávám ti žádnou volnost." Tentokrát se namíchne Jimm a prohrábne si vlasy. "Jsi Joker, magore. Ještě si obarvy vlasy na zeleno, dej tetování a sežeň si nějakou kurvu, která ti bude dělat Harley Qween." Vykřikne Verity a pak si uvědomí, že to přepískla. Nařknout ho, že se chová jako Joker, potřebuje hodně odvahy. " JO, TAK JÁ DO TEBE DÁVÁM ELEKTRICKÉ ŠOKY? JÁ SE TĚ PTÁM NA OTÁZKY, JESTLI BY JSI KVŮLY MĚ ZEMŘELA? OVLÁDÁM TĚ JAKO TEN PSYCHOPAT?" Zeptá se Jimm a v krku mu zlověstně křupne. Pak se rychlým krokem přiblíží k Verity a čapne jí za ruku. "TAK CO, MY ODPOVÍŠ!!!!!" A jednu jí vlepí až se Verity zapotácí. "Nech jí, Jimm. Dnes je středa, pojď se uklidnit ke mně." Snažím se jeho pozornost odvést k něčemu jinému. "Běž spát s někým jiným. Třeba s mojí manželkou, když se k sobě tak máte. Nechci vás vidět." Vyprskne a hlučně odejde.

Verity na zemi brečí a jednou rukou objímá bříško. Kapičky dopadají na její bříško a sklouzávají s něho. A takhle má vypadat žena, která se těší na své první dítě. "Pojď, zlato." Uklidním jí. Když nemůže vstát, tak jí chytnu do náruči a odnesu do pokoje.

Uložím jí do postele, přikryju až po bradu a pohladím bříško. Když chci odejít, Verity mě vezme za ruku a prosí ať s ní tam zůstanu. Na konec tedy svolím a šoupnu si židli blíž k posteli. Verity ještě něco mumlá o jménech. Říká, že by chtěla chlapečka a měl by se jmenovat James Sebastien, což mi připadne milé. Po pár minutách už spokojeně oddychuje a ze spánku zamumlá, že si taky můžu lehnout do postele.

Opatrně postel obejdu, zuji boty a jednou rukou jí obejmu. Verity se přitulí a ze spánku zamumlá "Škoda, že jsi gay. Přála bych si, abys byl otec mého dítěte. Byly by jsem jedna velká a spokojená rodina. Ale já to dítě čekám s ním. Já ho miluji." Tahle věta ve mě zanechá šok. Ona by mě chtěla za otce dítěte.

Jimm:

Po té vysilující hádce a se konečně dostanu k papírům. Nakonec to vzdám a naliju si trošku wisky. Škyt. Jen malinko.

V návalu vinny se chci omluvit Verity a říct jí, že jsem to tak nemyslel. Vydám se k ní a už vidím, jak se mi vrhne do náručí.

Když otevřu dveře, čeká mě nemilí šok. Verity spí v posteli. To je ještě celkem v normálu. Já tedy radši usínám v křesle na wisky a jogurtem, ale proti gustu, žádný dišputát. Ale ten šok mi způsobí, ten druhý v posteli. Vedle ní spí SEBB a Verity spokojeně oddychuje na jeho hrudi. Ten hajzl. Má být přece se mnou! A ta kurva, má být přece po mém boku. 

Musím se uklidnit. Střelnice. Jdeme střílet do obrázků Sherlocka. Myslím, že teď tam přibydou ještě dva.

--------

Tadá. A máme další díl. Jimm se trochu namíchnul, ale jen malinko. Sebb je prostě kouzelnej a Verity. No, chudika, moje zlatá. Co na to říkáte vy?

S láskou Anna

PS: Přeji hezký první den do školy.

V závanu Sherlocovy dýmkyKde žijí příběhy. Začni objevovat