1.Kapitola- Rebeli

2.3K 111 6
                                    

Pohľad Demetrii

Sedela som na posteli vo svojom malom karavane a predstavovala som si, aké to tu bude, keď zvrhneme kráľa. Už za dva dni budem mať osemnásť a konečne sa vydám na svôj prvý útok na palác. Strašne som závidela Nicol keď chodievala o polnoci na útoky. Aj keď sa vrátila s dosť nepeknými modrinami. A ak budem mať šťastie, možno uvidím aj kráľovskú rodinu. Teta Alexandra mi nikdy nedovolila pozerať správy keď tam boli oni. Že vraj som bola primladá na pozeranie správ.

,,Čau oslávenkyňa!" Vykríkla na mňa Nicol keď sa objavila vo dverách karavanu.
,,Nicol ešte nemám narodeniny." Povedala som. Nicol si sadla ku mne a prekrižila si ruky. Aj keď to bola jedna z najlepších strielačov, a vyžarovala z nej nebojácnosť, bolo vidieť, že si potrpí čo má na sebe. Mala na sebe červený sveter ktorý mal zo zadu nakreslenú ružu a zlaté náušnice.

,,Kde si vyhrabala tie veci?" Nicol sa pozrela na seba a jej oči sa rozjasnili. ,,Krásne však. Našla som to v koši . Okrem tých náušníc . Tie som ukradla jednej dáme v paláci," Vyvalila som na ňu oči.
,, Samozrejme, že ma pritom nevidela," Nahlas sme sa zasmiali.

,,Dobre zmenme tému . Čo so severnými rebelmi?" Spýtala som sa. ,,Stále nesuhlasia že by sme mali zabiť kráľa . "

,,To je nehorázne!" Nicol mi položila ruku na plecia. ,,Pokoj Dem. Čo keby sme si išli trocha zacvičiť aby si sa schladila?" Milovala som cvičenia. ,,S radosťou," Usmiala som sa, vyskočili sme na nohy a išli sme von.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now