35.Kapitola- Vianoce 2.čásť

505 48 2
                                    

24. December. Vianoce. Konečne som sa dočkala. Síce je len deväť hodín, no ja som už oblečená v dlhorukávových červených šatách a bielymi lodičkami a práve si to smerujem k Elinej izbe. Mám pre ňu prekvapko ktoré sa nachádza na letisku. Je to princ Adam ktorý príde o necelú hodinu a Elizabeth nie je ani hore.
Pozdravila som sa strážnikov a otvorila dvere. Spala ako bábätko. Nie dlho. Dala som si dole lodičky a korunku a skočila na ňu. ,, Vstávaj!" Skríkla som do jej ucha. Eli sa zľakla a zletela z postele. Zasmiala som sa. ,,Si normálna?!" Nakričala na mňa. ,,Na to nie je čas! Pekne sa obleč, ideme na letisko." Rozhodne som povedala. ,, Prečo?" Spýtala sa. Šialene som sa usmiala. ,, Uvidíš..."
-----------------------------------------------

Stali sme pred lietadlom a čakali, kto víde. Teda aspoň ja. Eli ma zakrite oči mojími rukami. ,,Nooo Bella kedy uuuuž?" Spýtala sa nedočkavo Eli. Chvíľu som ju tak nechala a keď som videla Adamovu hlavu vykríkla som: ,, Teraz!" Keď ho uvidela, všimla som si v jej očiach slzy.
,,ADAAAAAAM!!" Zkríkla a doslova naňho skočila a silno ho objala. ,,Ahoj zlatko." Povedal jej.....Aha...... Priateľ. Usmiala som sa. Vedela som to.
,,Ako... Prečo.....Kto?" Otočila sa na mňa. ,,Nie.." ,,Áno...." Zasmiala sa. ,,A vieš aj že je môj....." ,,Áno viem a neboj, nikomu to nepoviem. A teraz si už dajte tú pusu lebo asi explodujem." Povedala som. Vďačne sa usmiala a vlepila Adamovi pusu. Musela som sa nad tým zasmiať.

----------------------------------------
Stala som s Eli pri hlavnom vstupe do palácu a čakala ďalších hostí. Už som sa zoznámila s tetou a ujom z otcovej strany aj z maminej, potom aj moje dvaemladšie sesternice a bratranca. Taktiež ma už viobímali moji starý rodičia. A už len chýba....Teta Alexandra. ,,Bella za pätnásť minút začína večera. Musíme-" ,,Ty choď. Ja  ešte počkám." Prikívla a odišla. Ja som čakala.
Päť minút. Za päť minút je večera. A ona tu nie je. Nie je tu. Stratila som nádej a vykročila si to do jedálne. ,, Demetria?" Niekto povedal za mnou. Zastavila som a a pomali sa otočila. A tam stála. ,,Teta..?"

Twins [Dokončené]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang