5.Kapitola- Príprava na útok

896 71 1
                                    

Pohľad Demetrii

O dva dni neskôr
Sladko som si spala na svojej nie až tak mäkkej posteli dokým ma nezobudil zvuk otvárajucich sa dverí.
Zrazu sa nado mnou objavili blond vlasy a ja som vedela kto to je.

,,Všetko najlepšie k narodeninám Demetria!" Vykríkla na mňa teta Alexandra. Posadila som sa na posteli a silno som ju objala. ,, Ďakujem teta." Povedala som ospalo.
,,Neverím že máš už osemnásť rokov." Odhrnula mi vlasy z čela a dala mi pusu. 

,,No ale teraz sa obleč, za pol hodinu príde pre teba Nicol. Pôjde ti vysvetliť plán ohľadom útoku na palác. Ale jedno mi sľub." Vážne sa na mňa pozrela. ,,Sľub mi, že budeš si na seba dávať pozor. Vyhni sa každej bitke alebo strielačke." Usmiala som sa na ňu. ,,Teta. Som v tretej vlne. Tam sa nič také nerobí." Vystrela som sa a postavila. Zamierila som si to do mojej mini skrine a vybrala som si môj starý čierny sveter, mojej obľúbené modré tričko a čierne nohavice. Naranajkovala som sa a už len čakala.

O pol hodinu nám zaklopal niekto na dvere nášho malého karavanu. Teta sa išla poprechádzať takže som išla otvoriť ja.

,,Ahoj Ni-" začala som , no hneď skončila. Lebo vo dverách nebola Nicol. Ale Jack.

Prekvapene som naňho pozrela. ,,Všetko najlepšie." Povedal. ,,A to isté ti odkazuje Nicol."

,,Kde je!?" Spýtala som sa. ,,Vodca prvej vlny jej nakázal aby si ešte s ostatnými ostrelovačmi nacvičili streľbu. Tak poslali mňa." Prekrižila som ruky.
,,Pustíš ma dnu?" Opýtal sa. Ja som len vzdychla a uhla som mu z cesty. Porozhliadol sa po mojom domove. ,,Ničoho sa tu nedotýkaj." Upozornila som ho. ,,Ani som nechcel." Usmial sa a sadol si na stoličku. Taktiež som si sadla.

,,Takže ty si v tretej vlne."

,,Nespomínaj a hovor!" Jack len potriasol hlavou a začal mi vysvetľovať kde všade budeme rozmiestnení po vonku. ,,Keďže budeš jedna z tých lepších, budeš strážiť s Augustom a ešte s inými rebelmi hlavnú terasu. Tá je tu." A ukázal mi na mape kde to je. Všimla som si, že nad hlavnou terasou je jeden veľký balkón. Keby som sa tam vyšplhala a nikto by ma nevidel....

,, Rozumieš?" Spýtal sa ma po piatich minútach Jack. ,,Čo?" Potriasla som hlavou. ,,Už to nebudem opakovať." Povedal a zobral papier s mapou palácu. Potom pristúpil k dverám ale ešte pred nimi mi zobral ruku. ,,Ešte raz všetko najlepšie. Princezná." A pobozkal mi ju. Ja som si ju odtiahla a povedala: ,,nehovor mi princezná....ale ďakujem." Pousmiala som sa, Jack otvoril dvere a odišiel. On vedel vždy zapôsobiť na dievčatá. Ale ja som odolnejšia.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now