Pohľad Elizabeth
Bol osem hodín. Za pätnásť minút sa idem ukázať na môj bál. Rubi mi robí posledné úpravy mojich šiat. Urobila dobrý prácu priam dokonalú. Moje šaty boli krásne červene so striebornou.
Vlasy mi dala do drdolu a do toho mi zaplietla strieborné šperky. Pozrela som sa do zrkadla.
,,Preboha Rubi vyzerám...no... krásne. Si úžasná." Objala som ju.
,,Pozor veď si zničíš účes." poupravila mi vlasy a dali mi na hlavu ešte korunku a na miesto kde je srdce broš so znakom Simbii. Boli tam malé strieborné kvetinky v ktorých bol diamant.,,No ale teraz choď privítať svojich hostí. Videla som tam aj princa Adama." Rozžiarili sa mi oči. Adam bol korunný princ Anglicka. A taktiež môj priateľ. Ale keďže sa on stane kráľom jeho ríše a ja svojej, nemôžme svoju lásku spečatiť svadbou. A tak to držíme v tajnosti. Jedine Rubi o tomto vie.
,,Takže predsa ich moji rodičia pozvali. Ach už sa nemôžem dočkať." otvorila som dvere. ,,Všetky pikošky ti poviem po bále. Sľubujem." A išla som na bál.
***Pomaly som išla po schodoch a všetci sa na mňa začali pozerať. Cítila som sa ako v rozprávke.
Noha po nohe a hlavne nespadnúť.
Hovorila som si v sebe.
Stupila som na vileštenú dlážku a išla som ku otcovi s mamou. Silno som ich objala.,,Ešte raz ďakujem." usmiali sa na mňa. ,,Tu je tá oslávenkyňa!" niekto vykríkol a zobral ma do vzduchu a začal sa so mnou točiť. Postavil ma na nohy.
,,Všetko najlepšie Eli." Povedal Erik. Potom ma niekto objal zo zadu. Bol to Alan. ,,Všetko naj!" vykríkol. ,,Ďakujem vám všetkým." povedal som nadšene. Niekto k nám potom prišiel.
,,Všetko najlepšie princezná." povedala nejaká žena. Predo mnou stáli rodičia Adama s jeho malou sestrou. Predo mnou stáli najmocnejší ľudia Anglicka.
,,Ďakujem vám veličenstvo. Ahoj Amanda." povedala som a pozdravila som sa Adamovej sestre. ,,Lilian, Harold ako dlho sme vás nevideli!" povedali moji rodičia a objali svojich priateľov. Začali sa rozprávať, tak som išla hľadať Adama. Po dvoch minútach hľadania a túlania sa po sále ako debil sa predo mnou zjavil blond vlasí chalan.
,,ADAM!" Skríkla som a objala som ho. Na to som sa ale hneď odtiahla aby to nevyzeralo podozrivo. ,,Všetko najlepšie kráska. Chýbala si mi." A dal mi pusu aspoň na ruku. ,,Aj ty mne." povedala som potichu. ,,Vyzeráš ako kráľovná." zasmiala som sa a chytil ma za ruky. Bol na mňa neskutočne milí.,,Ideš si zatancovať?" spýtal sa ma. Troška som sa zamračila. ,,Nebude to nápadné?" spýtala som sa. ,,Nie ak budeme tancovať ako kamoši." žmurkol a ja som sa zas zasmiala. ,,Tak poďme." usmiala som sa išli sme na parket.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins [Dokončené]
Genç KurguSú dvojčatá, no každá je iná. Jedna sa učí kráľovskej etikete, druhá sa učí zabíjať. Jedna žije v paláci,druhá sa tam snaží dostať . Obidve majú iné životy ,no jednu noc sa im spoja. A ich osudy sa razom zmenia od základu.