Omámene som sa dívala na Jacka ktorý práve sedel predomnou.
,,Ako si sa sem dostal?" Spýtala som sa. ,,Ukradol som uniformu a povedal tým tvojim gorilám, že ich vymieňam. A oni na to skočili." Povedal pobavene . No ja som bola ticho.
,,A prečo si tu?" Narovnala som sa a čakala čo povie. ,,Chcel som vedieť, prečo som ťa nevedel zabiť." Povedal chladne a postavil sa. Podišiel k mojej posteli a sadol si na ňu. Potom sa len na mňa pozeral. Priamo do mojich očí. Ja som sa ešte viac prikryla paplónom. ,,A na čo si prišiel?" Spýtala som sa cez paplón. Bolo mi vidieť len moje strachom zaliate a zvedavé oči. Po chvíľke povedal: ,, Na nič..." Potom bolo ďaľšie ticho.
Jack sa znovu zapozeral na mňa. ,,Moc ťa bolí tá modrina?" Spýtal sa. Chytila som si to miesto. ,, Trošku." Povedala som. On mi ho potom nežne pohladkal a usmial sa. ,, Prepáč princezná ." Láskyplne mi povedal. Naraz ale jeho úsmev zmizol a vyskočil z postele. ,,Čo to sakra vyvádzam!" Okrikol sa a chytil sa za hlavu. ,,Prečo mi to robíš Demetria!?" Znepokojivo na mňa pozrel. ,, Odvtedy, čo som bol u teba doma u rebelov, som na teba nevedel prestať myslieť. Keď si mi dala tú pusu, cítil som sa....Tak..Inak ako zvyčajne. Šťastne... Zaľúbene Dem. Takéto niečo mi nikto dlho nespravil. A potom keď si ušla a mne bolo povedané, že máme novú obeť na polovanie...." Pozrel na mňa. ,, Bál som sa o teba." Nevedela som čo povedať. No jedno bolo isté. Postavila z postele a prišla som k nemu. Pozrela som mu do očí a ticho povedala: ,,Lebo ku mne niečo......cítiš." Tentokrát som mu ja pozerala do očí. ,, Demetria ja by som mal ísť. Nechcel som ťa vystrašiť. Prepáč.... " A potom vybehol. Mňa tam nechal stáť. Nevedela som čo si mám o tomto myslieť. On je do mňa.... Zaľúbený?Máme tu už 33 kapitolu. Dúfam, že sa vám páčila. Prepáčte za gram. chyby ak nájdete.
Ďakujem za hviezdičky 😂💓💓
Ahooooj
YOU ARE READING
Twins [Dokončené]
Teen FictionSú dvojčatá, no každá je iná. Jedna sa učí kráľovskej etikete, druhá sa učí zabíjať. Jedna žije v paláci,druhá sa tam snaží dostať . Obidve majú iné životy ,no jednu noc sa im spoja. A ich osudy sa razom zmenia od základu.