39.Kapitola- Altánok

502 55 5
                                    

Po chvíľke tichého tancovania som sa po prvýkrát pozrela naňho. Za červenou maskou mal krásne zelené oči. Sú veľmi pekné. Musím uznať, že mi niekoho pripomínal. Pekne sa na mňa usmial. ,,Prepáčte, ale nevideli sme sa už niekedy?" Spýtala som sa zvedavo. Tentokrát sa na mňa usmial šibalsky a troška si ma pritiahol.
,,Skús hádať.... Princezná." Zasmial sa. Moje oči sa rozšírili. ,,Jack?" Spýtala som sa potichu. ,,Ahoj." Odpovedal a znovu sa zasmial.
,, Jakto že si tu?" Nahnevane som naňho pozrela. ,,Už viem odpoveď." Povedal. Nechápala som o čom tu hovorí. ,,Si vporiadku?" Zasmial sa a potom stíchol. Po skončení hudby ma zobral za jednu ruku a pobozkal ju. ,,O desať minút ťa čakám v altánku. Dúfam, že prídeš. Je to dôležité, Demetria." Potom ma pustil a odišiel. Nevedela som, čo robiť. Mám tam ísť, alebo nie. Po chvíli som sa rozhodla pre prvú možnosť a išla som oznámiť, že idem na vzduch. Otec prikývol. Usmiala som sa a zvrtla sa na mojich črievičkách.
Už som bola pri východe, keď v tom sa predo mnou sa zjavil Max. ,,Ahoj Bella keď už odišiel, nemohli by sme si zatancovať?" Spýtal sa. Začervenala som sa. ,,Prepáč, ale idem na vzduch. Ale mohol by si, si zatancovať s blond babou v ružových šatách." Ukázala som na Nicol. Kým sa za ňou otáčal vyšla som von.
---------------------------------------
Došla som ku altánku. Zababušila som sa v svetri. ,,Jack?" Ozvala som sa. Všimla som si, že tu nie sú žiadny strážci a na altánku boli vianočné svetielka. ,,Jack?" Dala som si dole masku. Mala som už nervy. Kde je?!
V tom mi niekto zakryl oči. ,,Tu som neboj sa." Povedal a preniesol sa oproti mne. ,,Ja sa nebojím." Povedala som. ,,Prečo si ma sem zobral?" Spýtala som sa zvedavo a svoju hlavu som trochu priblížila k jeho tvári. Mal už dole masku a lepšie som mu videla do očí. ,,Viem odpoveď." Povedal znovu. Nechápavo som naňho pozrela. Vtedy moju tvár chytil a taktiež sa priblížil. ,, Demetria..." Povedal a a zastal až pri mojich perách. Omámene som naňho pozerala. Bola som maximálne ticho.
,, Ľúbim ťa." A vtedy ma pobozkal.

Máme tu už 39. Kapitolu. Nemôžem uveriť že mám toľko zhliadnutí a hviezdičkiek😊💙. Veľmi veľmi ďakujem.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now