12.Kapitola- List

761 59 1
                                    

Táto časť bude asi trochu dlhšia tak sa pripravte.

Pohľad Demetrii
Prišla som pred náš karavan. Nicol konečne po dlhej ceste silného držania sa za ruky zaspala a ja som mohla ísť domov. Nicol sa niekedy chová ako male dieťatko čo nevie vydržať bez svojej mami ani sekundu. Ticho som otvorila dvere od karavanu aby som nezobudila tetu.

Na moje udivenie bolo ešte rozsvietené a tetu som našla na stoličke ako si niečo číta s úsmevom na tvári. Keď ma videla, rýchlo papier zobrala do ruky a strcila si ho do vačku nohavíc. ,,Ahoj Demetria. Neprišli ste nejak skoro?" Spýtala sa ma teta a vyskočila na nohy aby ma objala. ,,Mali sme veľa zranených." Povedal som jej v náručí. Potom som sa trochu oddialila. ,,Čo si čítala?" Prekrižila som si ruky. ,,Ja? Nič zlatko len niečo ohľadom......ehm....vieš čo nechaj to tak." Povedala teta a rychlo išla do izby. Je veľmi divná. Nezvikávala byť takáto. Skúsim si to nejak nevšímať. Vošla som do izby. Chem sa vyzliecť do pyžama a lahnut si hneď teraz. No potom som si všimla malí batoh na tetinej posteli. Mala tam zbraň sveter a ten pokrčený list čo čítala v kuchyni. Keď teta uvidela na čo pozerám, rýchlo batoh zatvorila a hodila do svojej skrini. ,,Teta stalo sa niečo? " Spýtala som sa ustarostnene. ,,Na čo máš tu zbraň?" Pozrela sa na mňa. ,,Mne to môžeš povedať." Povedala som. Na to má znovu ešte silnejšie objala. ,,Strašne ťa ľúbim Demetria." Cítila som, ako začala teta plakať. ,,Teta čo sa deje?" Spýtala som sa už trocha vystrašene. ,,Nič Dem len..... nemôžem uveriť že jebz teba... žena." Povedala mi cez vzliky a dala mi na vlasy bozk. ,,Choď spať zlatko." Pohnala ma k posteli. Dala mi ešte jednu pusu na vlasy a odišla z izby.prezliekla som sa a ľahla som si do postele. Čo sa to snou deje? Povedala som si v sebe. Rozmýšlala som nad tým kým som nezaspala.

Keď som sa ráno zobudila, teta Alexandra už v posteli nebola. Vošla som do kuchyne ale ani tam nebola. Možno je zas na svojej hodinovej prechádzke. Horšie bolo to, keď som sa vrátila zo svojho poobedňajšieho tréningu a teta tu stale nestála pred kuchynským stolom ako vždy a nepripravuje svoje sendviče. Asi je na porade. Povedala som si. Teta je niečo ako sekretárka vodcu. Chodí s ním na porady a niekedy ho tam dokonca zastupuje atd atď.

Bol večer. cele hodiny pred hromadnou večerou som bola u Nicol a bavili sme sa spolu. Po večeri s prázdnym bruchom kvôli Augostovej dohode som išla domov. Tesila som sa, že konečne uvidím tetu. No čakalo ma nemilé prekvapenie.vpred našim karavanom stál Jack so svojím otcom- vodca rebelov a všetci vodcovia vĺn. Vyštartovala som k ním. ,,Čo sa deje?! Prečo tu ste?! Kde je teta?!" Snažila som sa dostať dovnútra aby som išla nájsť tetu. No Jack ma chytil za ramena aby som sa nikam nedostala. Do očí sa mi nahrnuli slzy. ,,Hlavne pokoj." Povedľa mi. ,,To sme sa chceli mi spýtať teba kde je tvoja teta." Povedal mi vodca. ,,Čo tým myslíte?" Spýtala som sa vystrašene. ,,Tvoja teta utiekla." Ozval sa vodca tretej vlny. Nemohla som tomu uveriť. ,,Teta by ma neopustila!" Nahnevane som povedala. ,,Podľa prázdnej skrini vo vašom karavane by som povedal, že áno." Povedal vodca. ,,Tá svina zobrala niekoľko zasob z kuchyne." Ozval sa vodca prvej vlny. Vtedy som sa vytrhla z Jackovej náruče a silno som pästou udrela toho hajzla čo nazval tetu svinu. Zatackal sa a spadol na zem. Chcela som doňho kopnúť ale Jack má zas zastavil. No teraz som sa tak nevzdala. Znovu som sa vytrhla a šprintovala som do karavanu. Otvorila som dvere a išla som do izby. Hľadala som aspoň nejaký odkaz ale nič tu nebolo. Bola som nahnevaná ale aj zranená, ako to mohla spraviť. Zrazu som niečo uvidela pod jej postelou. Bola tam skatula a na nej bol list. Zohla som sa. Na to do izby vstúpil Jack. ,,Vypadni!" Skríkla som na neho. Slzy mi pomaly tiekli po tvári. ,,Len som ti chcel povedať, že ti môj otec odkazuje, že ti dáva čas aby si sa spamätala. Zajtra ráno máš k nemu ísť do pracovne." Povedal mi. Potom sa zohol a utrel mi slzy. ,,Nemám rád keď plačeš." Usmial sa a odišiel. Vytiahla som spod postele škatuľu. Bola tam nalepený list. Začala som čítať.

Twins [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora