46.Kapitola- Nicoline rande

464 49 0
                                    

Odvtedy som sa s otcom nebavila. Musela som mu dať najavo, že ako ma nahneval. Už viem po kom som taká tvrdohlavá.
Zrazu niekto silno zaklopal na dvere. Podišla som k nim a otvorila ich.
,,Bella!" Vykríkla na mňa Nicol. Mala celé rozcuchané vlasy a kruhy pod očami. Zľakla som sa a chytla sa za srdce. ,,Preboha čo sa deje?" Spýtala som sa nahnevane. Prišla do izby a zavrela dvere. Potom ku mne prišla a chytila ma za ramená. ,,Musíš mi pomôcť!" Vykríkla tak isto, ako pri dverách. ,,S čím?" Nicol na mňa ešte viac beznádeje Pozrela. ,,Maxim ma pozval na rande. Dnes presne o ôsmej. A na prípravy mám už iba dve hodiny! Chápeš..." ešte viac ma pritiahla k sebe a jej tvár sa skoro natlačila na tú moju. ,,Iba. Dve. Hodiny!" Potom ma pustila a padla na posteľ. Vyzerala komicky. No ja som už mala nápad na jej problém. ,,Neboj. Za tie dve hodiny budeš vyzerať ako kráľovná." Zdvihla som ju a poslala do kúpeľne, aby sa išla okúpať a oholiť. Keď vyšla z kúpeľne, zavolala som Petru. Ona jej spravila jednoduchý rybý chvost a mejkap. Ja som jej dala krásne ružové krátke šaty bez rukávov, ktoré sa jej hodili k očiam a vlasom. Ani nie za hodinu sa už pozerala do zrkadla, kde jej skoro vypadli oči z hlavy.
,,O. Môj. Bože..... Ja vyzerám fantasticky! Ďakujem Bell!" Objala ma. Ja som sa zasmiala odtiahla som ju. ,,Pozor. Zničíš si účes." Upozornila som ju. Ona sa len zasmiala a sadla si na gauč.
,,Som taká šťastná." Radostne povedala. Prisadla som si k nej. ,,Kam vlastne idete?" Spýtala som sa. ,,Max ma zobere do záhrady kde budeme mať piknik. Nemôžem sa dočkať!" Povedala mi Nicol. Usmiala som sa a pozrela na hodinky. ,,Kde sa máte stretnúť?" Otočila sa na mňa. ,,Pri hlavnej terase." Odpovedala mi. ,,Tak to by si mala ísť." Nicol sa rýchlo pozrela na hodinky a zhíkla. Vyskočila na nohy a rýchlo vyšla na chodbu. ,,A ešte raz ďakujem!" Zakričala na mňa Nicol." Zamsiala som sa a ja som sa vybrala do knižnice.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now