3 Kapitola-Darček 1.čásť

1.1K 80 0
                                    

Pohľad Demetrii

Celá som sa potila, no do figuríny som neprestala búchať .Pri cvičení viem vyjadriť lepšie svoje pocity ako pri obyčajnom rozprávaní. Na chvíľu som sa pozrela na Nicol. Tá ale ide. Nie je taká dobrá ako ja ,ale ide ako dračica. Jej ide viac dobre strieľanie. Dosť jej závidím.

Ešte raz som dala figuríne dosť silný kop a išla som sa na piť. Zrazu začal niekto tlieskať.Poobzerala som sa a potom som ho uvidela. Išiel ku mne syn veliteľa južných rebelov (to sme mi) -Jack. Mal hnedé vlasy a zelené oči. Na svojom ksichte mal posmešný úsmev. Keď som bola mladšia bola som trochu doňho. Kým nezačal byť egoista.

,,Na dievča vieš pekne nakopať zadky." Povedal so svojím šibalským úsmevom. ,,Ach čo chceš?" Napila som sa a zobrala som si do ruky moju utierku. ,,Môj otec urobil rozhodnutie." Prišiel ku mne bližšie. Trochu som odstúpila. ,,Aké ?" Spýtala som sa. ,,Rozhodol sa, že ťa pridelí k najnovšiemu útoku na palác. Koná sa v nedeľu čiže na tvoje narodeniny. Ak si teda dobre pamätám kedy ich máš." Rozžiarili sa mi oči. Konečne! Povedala som si v sebe.

,,V ktorej vlne som?" Spýtala som sa nadšene.
Vlny sú rozdelenia pri útokoch. 1.vlna je v paláci a snaží sa nájsť kráľa a kráľovnú a ich rodinu a k tomu aj znežkodnujú strážcov. Zvyčajne majú pri sebe zbraň. Tam je aj Nicol. 2.vlna prehľadáva izby a snažia sa byť čo najtichší zabijaci. A 3.vlna je tá najnudnejšia sú vonku a strážia aby sa nikto nedostal von ani dnu. A keďže sa všetka zábava koná vnútri, tak nemajú čo robiť.

Jack na mňa usmial a povedal: ,,Si v 3.vlne." Nastalo ticho. Nemala som vôbec slov.
,,V tretej vlne!? Ale ja mám na viac. Strieľať viem skoro tak dobre ako Nicol! Sám si videl ako viem nakopať zadky! Toto vôbec nie je fér!" prekrížila som si ruky. ,,Máš smolu princezná." zasmial sa Jack. Zahľadela som sa mu do očí a vrazila som mu päsťou do brucha. Na to sa zvalil na zem a bolestne si šomral.

,,Nehovor mi princezná." povedala som mu tichšie a od kráčala som. To je ale pekný darček na narodky!

,,Demetria, čo sa stalo?" zakričala na mňa Nicol keď pribehla ku mne. ,,Dostala som vlnu." povedala som. ,,To je skvelé. Konečne budeme spolu-"

,,Som v tretej vlne." prerušila som ju. ,,Čože?! Ale veď ty si hodna prvej vlny!" povedala nahnevane. ,,Pekne mi to podkopalo autoritu." povedala som už smutne no aj tak som sa usmiala. ,,Idem domov. Uvidíme sa pri večeri?" spýtala som sa. ,,Hej len prídem trochu neskôr. Pôjdem si ešte trochu zastrieľať aby som si zlepšila mušku kým pôjdeme do palácu."

,,Dobre." Nicol ma na to objala niekam odskackala. A ja som išla nahnevaná a vyčerpaná domov.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now