Pomali sme dokončili našu exkurziu paláca. Elizabeth mi ukázala kuchyňu, kino, WC...... a veľa dôležitých miestností. Už zostála len hlavná terasa. Ja samozrejme viem kde to je ale neprichádza do úvahy, že by som jej to povedala.
Vyšli sme na terasu. Okrem niekoľkých nepekných škvŕn čo tam bolo, to je tá istá terasa. Boli tu sedačky a stoličky vedľa ktorých boli slnečníky a niekoľko stolov.
,,Toto je hlavná terasa. Tu sa robia rôzne podujatia keď prídu neajaky hostia. Dávame si tu čaj a tak. Je to taký čajový dýchanok. Tadeto sa dá ísť aj do záhrady." Povedala mi. Ja som prikývla. Pozrela som sa na les odkiaľ sme prišli. Bolo tam plno strážcov. Potom som sa ale hneď otočila keď som zistila, že Eli hovorí s nejakou slúžkou. ,,Dobre poviem jej to čakajte prosím." Povedala elegantne Eli a a otočila sa na mňa. ,,Bella rodičia ťa volajú do otcovej kancelárie." S úsmevom mi povedala. ,, Prečo?" Ešte viac sa na mňa usmiala. ,,To ti nemôžem povedať. Ale bude to bombové!" Vykríkla. ,,Slúžka ťa tam odvezie." Pozrela som sa na slúžku a ona na mňa. Eli ma postrčila a slúžka sa rýchlo zvrtla späť. Musela som bežať aby som ju dohnala. Som zvedavá čo mi chcú povedať rodičia. To je prvý krát co som im tak povedala. Páči sa mi to.Slúžka sa pred kanceláriou poklonila a odišla. Pozrela som sa na dvere. Nadýchla som sa a zaklopal. ,, Ďalej." Ozval sa kráľ. Pomaly som otvorila. ,,Bella. No konečne."kráľovná ma objala. ,,Otec už bol nervózny prečo tak dlho neprichádzaš." Pozrela som na kráľa ktorý sa len usmial. ,,To nie je teraz podstatné.....chceme ti niečo s maminou dať." Povedal a prišiel k svojej žene, dal jej na líco bozk a chytil ju okolo pása. ,,Zavri oči." Povedala mama. Vyzerali dosť nadšene a nedočkavo tak som ich poslúchla. Jeden z nich otvoril zásuvku a potom mi niečo dali na hlavu. Do rúk mi strčili niečo malé. Otvorila som oči a v ruke som mala zrkadlo. Pozrela som sa doňho a na sekundu som prestala dýchať. Na hlave som mala zlatú korunku s malými diamantmi. Odložila som zrkadlo a korunku som si zobrala do rúk. Bola prekrásna.
,,Je nádherná. Dd....ďakujem." povedala som. ,,Časom dostaneš aj iné, ale na prvú nikdy nezabudneš.....Elizabeth ich nosieva keď sú nejaké podujatia lebo keď má dobrú náladu." povedala kráľovná. Prekonala som svoju tvrdohlavosť a strach a objala som ich. Kráľ si vzdychol. ,,Tak to si ju aj nechám." prešla som k dverám. ,,Idem sa pochváliť Eli. A ešte raz ďakujem." otvorila som dvere a namierila som si to do jej izby. ,,A Bella!" skríkol na mňa kráľ. Otočila som sa. ,,Ľúbime ťa." povedal. Zostala som ticho. No znovu som sa prekonala a povedala: ,,Aj ja vás mám......rada." povedala som. Oni sa len usmiali. Rozbehla som sa čo najrýchlejšie ako mi topánky dovolili. No najviac ma prekvapilo, že som to myslela vážne.
DU LIEST GERADE
Twins [Dokončené]
JugendliteraturSú dvojčatá, no každá je iná. Jedna sa učí kráľovskej etikete, druhá sa učí zabíjať. Jedna žije v paláci,druhá sa tam snaží dostať . Obidve majú iné životy ,no jednu noc sa im spoja. A ich osudy sa razom zmenia od základu.