Pohľad Elizabeth
Bola som pred Bellinymi dverami. Bála som sa ísť do vnútra či ruším, alebo nie. Nadýchla som sa a otvorila ich.
Na moje prekvapenie, Bella sedela na zábradlí vo svojich teplákoch a mikine a pozerala na mesto upadajúce do tmy. Podišla som k nej. Na hlavu som jej položila korunku aby sa otočila. Pozrela sa na mňa a potom hneď odvrátila pohľad.
,,Čo si prosíš?" Spýtala sa. Skúsila som si vysadnuť na zábradlie. Podarilo sa mi to. Potom som jej hlavu otočila na mňa. Videla som, že plakala. ,,Bella....máš pravdu. Súhlasím so zrušením častí." Vyvalila na mňa oči. ,,Ty jediná teraz môžeš dobre riadiť Simbiu." Bola ticho s prekvapením v očiach. Zliezla dole a s ňou zobrala aj mňa.... objala ma. ,,Vážne si to myslíš?" Spýtala sa ma. ,, Áno. Áno myslím." Ešte tuhšie má objala. ,,Bell, už neviem dýchať." Rýchlo ma odstrčila a obidve sme sa zasmiali.
Zrazu s Belliné dvere so silným rachotom otvorili. Boli to Alan a Erik. ,,Čo tu vy dva robíte?" Spýtala som sa. ,,Prišli sme pozrieť naše najmilšie sestričky." Povedal Alan. ,,A povedať, že Bella má pravdu." Pridal sa Erik. ,,Nehovorte mi, že vy všetci ste sa pohádali s otcom ohľadom zrušení častí." Spýtala sa Bella. Boli sme ticho. ,,Nie ste taký poserovia, ako som si myslela." Zasmiala sa Bell a hodila sa na posteľ. My sme k nej pribehli a začali sa rozprávať.Bolo už dvanásť hodín. S Bellou sme už konečne chlapov vyhodili z izby a zostali sme tu len my dve. ,,Asi už pôjdem aj ja." Povedala som sa a začala som otvárať dvere. ,,Nechceš tu prespať. Vieš taká babská prespávačka." Usmiala som sa a ako na znak súhlasu som prikývla a zatvorila dvere. Jej slúžku som poslala pre moje pyžamo. Potom sme sa ďalšie dve hodiny rozprávali. Bella mi povedala, že zajtra ide na ,,rande,, s Maxom. To bude bomba. Po ďalšej hodinke sme obidve zaspali na posteli.
Ľudia pozriem na wattpad a tam 1,05k. To som fakt nečakala s mojím prvým príbehom. A ďakujem za hviezdičky💫.
Ahooj
YOU ARE READING
Twins [Dokončené]
Teen FictionSú dvojčatá, no každá je iná. Jedna sa učí kráľovskej etikete, druhá sa učí zabíjať. Jedna žije v paláci,druhá sa tam snaží dostať . Obidve majú iné životy ,no jednu noc sa im spoja. A ich osudy sa razom zmenia od základu.