18.Kapitola- raňajky

667 62 1
                                    

Pohľad Demetrii
Blížili sme sa do jedálne. Tie podpedky sú hrozné. Tlačia ma a za chvíľu určite spandnem. K tomu som bola nervózna. Ale na druhej strane som dostala zadarmo moje prvé šaty. Je to divný pocit, ale pre Eli to nejako dám. Už hovorím ako dáka dobrá duša.
Zabočili sme doprava a predo mnou sa objavili veľké drevené otvorené dvere, asi do jedálne. ,,A sme tu!" Vykríkla Eli. Ja som sa nadýchla a spolu sme vstúpili do miestnosti.

Bolo to tu veľké. Bol tu veľký stôl za ktorým sedeli za vrchol stola kráľ a kráľovná a na ľavo moji bratia. Potichu sme si s Eli sadli vedľa seba oproti bratom. ,,Dobré ráno dievčatá. Ako si sa vyspala Bella?" Spýtala sa ma kráľovná. Neodpovedala som lebo som sa nevedela vynadívať na jedlá oproti mne. Bola tu bábovka, rožky, cerealie, čaj, kakao a veľa ďalších pochúťok. ,,To všetko môžem zjesť?" Kráľ sa zasmial. ,,Áno zlatko." Povedal a ja som sa schutou vrhla na jedlo. Nabrala som si párky a čaj. Eli sa na mňa usmiala a taktiež si nabrala. ,,U rebelov si sa dobre nenajedla, čo?" Spýtala sa ma Eli. Zamrzla som. Pomali som sklonila hlavu a snažila sa na ňu nepozrieť. ,,Áno." Odvážila som sa povedať. ,,Tak im treba. Nemajú na nás útočiť."povedal môj brat. Vražedne som sa naňho pozrela. ,, Erik!" Skríkla naňho kráľovná. ,,Ty si ani nevieš predstaviť čo je to hladovanie!" Povedala som. ,,Každý deň sme museli ísť kradnúť do mesta aby sme mali nejaké zásoby aspoň na týždeň.O to horšie to bolo keď bola zima a boli choroby a mi sme nemali žiadne lieky. Cítili sme sa horšie ako tretia časť tejto krajiny!" Povedala som mu nahnevane. Bola som ako časovaná bomba. Ale to čo mi povedal potom , ma dostalo.
,,To nie je môj problém. Rebel!" Na to som vyskočila na nohy a utekala som....niekam. Hlavne preč od neho.
Pohľad Elizabeth
,,To si prehnal, Erik!" Skríkla som naňho. ,,Je to tvoja sestra Erik. Tak si neprajem od teba ani od nikoho ineho, aby si ju takto urážal! Elizabeth choď ju prosím pohľadať. A Erik ty sa jej ešte ospravedlniš!" povedal otec. Ja som sa postavila a išla som tou cestou čo išla Bella. ,,Vau!" Ozval sa Alan. Ja som sa zasmiala a išla som hľadať moju sestru.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now