19.Kapitola- Max

658 58 1
                                    

Pohľad Demetrii
Bežala som do svojej izby. Hneď som si dala dole topánky aby som nespadla a pokračovala som v utekaní. Bola som už na druhom poschodí. Ako môže byť niekto takto hnusný. Co som mu spravila, že ja takýto.
Zrazu som do niekoho narazila a spadla som dole. Podpedky mi vyleteli z ruky a účes sa mi ešte viac povolil,, Elizabeth si v poriadku?" Spýtal sa rozrušene chlapčenský hlas. Chlapec ma vytiahol hore a mne sa naskytol pohľad na blond vlasého clapca s krásnymi zelenými očami v mojom veku. Vyzeral ako princ, ale keďže ja nemám ďalšieho brata tak musel byť asi nejaký návštevník.
,,Som......a ja som Demetria." Divne sa na mňa pozrel. ,,Nevoláš sa náhodou Bella?" Ešte predtým ako som mohla zareagovať, som si uvedomila, že stále ma drží za ruku. Vytrhla som ju a obidvaja sme sa začervenali.
,,To meno je pre mňa nové." Povedala som. ,,Prepočula som tvoje meno." Usmial sa a povedal: ,,Maxim. Ale môžeš ma volať Max." Povedal. ,,Také meno som ešte nepočula. Si nejaký hosť?" Ironicky som sa zamyslela. ,,Nie, nie som. Moja mama je najlepšia kamarátka kráľovnej. Keď sa stala tvoja mama kráľovnou tak bola jej prvá slúžka. Dokým sme nezistili, že môj otec umrel pri vpáde rebelov. Bola celá zdeprimovaná a hrozilo, že odídeme. Ale tvoji rodičia nám pomohli a pozvali nás, aby sme tu s vami žili. Tak sa stala moja mama niečo ako dvorna dáma kráľovnej." Usmial sa nad tým ako skvelo to povedal.
Taktiež som sa usmiala. Porozhhliadla som sa po miestnosti aby som si zobrala svoje topánky ale Max ma predbehol a podal mi ich. ,,Aký džentlmen." Zavtipkovala som. Zasmial sa.
,,Bella tu si!" Započula som Eliin hlas. Eli ma chytila za ruku a otočila ma tak aby som sa pozerala na ňu. ,,Si celá rozcuchaná. Max ty si ju zhodil alebo čo!?" Spýtala sa nahnevane Eli. ,,Niečo také." Povedal. Vyplazila naňho jazyk a pozrela sa znovu na mňa. ,,No nič. Daj si topánky a ideme na exkurziu paláca." Usmiala sa. Ja som si dala topánky a pozrela som na Maxa. ,,Tak sa maj Maxim." Povedala sestra a už ma ťahala opačným smerom. Ja som len zakývala Maxovi. On sa usmial a taktiež mi zakýval. Začervenala som sa. Odkedy sa ja červenám keď mi niekto zakýva? Pokrútila som hlavou. Ten Max mi urobil v hlave kašu.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now