Pohľad Belli
Namáhavo som otvorila oči. Myslím, že som bola vo svojej izbe. Všetko ma bolelo a hlavne noha. Z útoku som si pamätala nanešťastie všetko. Ako ma August naháňal a mučil. Ak som ho zastrelila. Ako Erik-
Preboha Erik!
Prudko som si sadla, no hneď som to aj oľutovala. Bolestne som vykríkla.
Sestrička s Petrou na mňa vystrašene pozreli a Jack, v polospánku vyskočil na nohy. Pozrela som naňho a vydela som, že má oči opuchnuté od plaču. Predsa len nie je taký drsný, ako sa na prvý pohľad zdá.
Rýchlo podišiel ku mne a chytil ma za ruku.
,,Bella, prosím ťa ľahni si. Nie si ešte fit." Nakázal mi Jack. No ja som tam len sedela. Slzy sa mi tlačili do očí. ,,Bella?" Spýtal sa ma ustráchane.
,, Erik. On... on umrel, že?" Beznádejne som sa spýtala. On len sklopil zrak. ,,Je mi to ľúto." Smutne povedal. V tedy som sa znova rozplakala. Jack si ma pritiahol k sebe a tuho ma objal.
,,Budeme za dverami, keby niečo." Povedala Petra a so sestričkou vyšli von. Ja som sa ešte viac pritiahla k Jackovi.
,,Je to moja chyba. Môžem za to ja, že umrel. Mala som vedieť, že sa niečo deje!" Začala som hovoriť medzi vzliky. ,,Nemala si to ako vedieť. Nie je to tvoja chyba." Upokojoval ma Jack. Ja som len privrela oči a plakala v Jackovom náručí.
Po chvíľke som sa upokojila, no slzy mi tiekli stále.
,,Viem ako ti zlepšiť náladu." Povedal a odtiahol sa. Zmätene som sa pozrela na Jacka. On sa usmial a povedal: ,,Bella, viem, že sme spolu len 3 mesiace, ale ja ťa už nechcem opustiť. Si moje všetko." Potom mi chytil ruku. ,,Bella, vezmeš si ma?" Moje oči sa celé rozžiarili. On ma naozaj požiadal o ruku? Čo mám na to povedať? Milujem ho ale-
Vtom do mojej izby vtrhla Elizabeth. Bola špinavá, vlasy rozcuchané a po rukách mala pár modrín. Keď ma uvidela, z očí jej vyprskli slzy.
,,Bella!" Radostne vykríkla. Taktiež som sa usmiala a snažila sa dostať z postele. To mi ale noha a ako inak Jack nedovolil a tak Eli prišla ku mne a objala ma.
,,Bella tak som sa bála o teba. Preboha čo ti to spravili?" Vystrašene si ma obzrela. V tedy mi došlo ako vyzerám. Po celých rukách som mala obväzy ako aj na nohe. Po chvíľke som aj zistila, že moje vlasy sa mi nevlnia na ramenách, ako zvyčajne. Mala som ich skrátené po krk.
Ja som len pokrčila tvár. ,,Kde sú ostatní?" spýtala som sa.
,,Keď sme utekali z hali, zakopla som a stratila tým otca s mamou a Alanom. A Erikom." Chvíľu zastala, aby potlačila slzy. ,, Potom som ich nevedela nájsť tak som sa snažila nájsť nejaký ukryt sama. Nakoniec som ho našla. Po útoku ma strážcovia našli a povedali mi, že ťa nejaký sluha bezvládnu zobral do nemocničného krídla. Myslela som si, že si..." Nedopovedala to.
Usmiala som sa a znovu ju objala.
,,Bella." Ozval sa za nami Jack.
,,Tak vezmeš si ma?" Trval na odpoveď. Eli zhikla a ruku si dala na ústa. ,, Ľudia, prišla som nevhod?" dodala.
Najprv som chcela povedať nie. Nie som ešte na pripravená na takúto veľkú vec. No potom som sa mu pozrela do jeho očí. Mal ich plné nádeje, lásky a pritom aj strachu.a taktiež budúcnosť. A ja som v tedy vedela, že ho nechcem opustiť už nikdy.
Stisla som mu ruku a povedala: ,, Áno! Áno vezmem si ťa!" A silno ho pobozkala na pery. Bolo to ako v rozprávke, keď si odmyslíme, že sme dnes skoro umreli. A ten moment... Bolo to nádherné.
A vtedy prišiel do miestnosti...
,,Takže si ho vezmeš." Ozval sa pokojný hlas za nami. Bol to otec. Za ním bola mama s Alanom, ktorí ignorovali, čo sa práve stalo a pribehli ku mne. Mama ma celú pozrela a tuho ma s plačom objala.
No otec podišiel k Jackovi. On sa postavil a nervózne sa pozdravil: ,,Do-dobrý deň vaše Veli-veličenstvo." Otec si ho pozrel a chytil ho za ramená.
,,Ty si ten chlapec o ktorom mi hovorila Bella, že ho tak miluje?" Spýtal sa.
,,Áno pane."
,,Ty si ten rebel?"
Už troška vystrašene Jack prikývol.
,,Ty si mi zachránil dcéru?"
,, Á-áno, pane." Otec sa usmial. Pot sa mi valil z čela.
,,Ako sa voláš?"
,,Jack, pane."
Otcovi začali tiecť slzy a...objal ho?
,, Ďakujem Jack, že si mi zachránil moje dievčatko. Dávam vám moje požehnanie k svadbe." Povedal otec a hneď ako pustil Jacka, objal mňa. Ja som sa usmiala a taktiež som ho objala.
,, Ľúbim ťa tati."Predposledná kapitola. Dúfam, že sa vám páčila a nebola na vás trocha nudná.
Ďakujem za hviezdičky a komentáre.
Ahooj😘
YOU ARE READING
Twins [Dokončené]
Teen FictionSú dvojčatá, no každá je iná. Jedna sa učí kráľovskej etikete, druhá sa učí zabíjať. Jedna žije v paláci,druhá sa tam snaží dostať . Obidve majú iné životy ,no jednu noc sa im spoja. A ich osudy sa razom zmenia od základu.