28.Kapitola- Niečo ako rande

600 58 8
                                    

Pohľad Demetrii (Belli)
Bolo pol jednej a za pol hodinu príde Max. Stihla som si umyť vlasy a požiadala som Eli, aby mi pomohla vybrať, čo na seba.
,, Takže, hovoríš, že idete jazdiť na kone." Zamyslela sa Elizabeth. ,,Čiže ti dáme nejakú peknučkú jazdecku bundu a nohavice a k tomu čižmy. Máš šťastie, kým som sa nezačala učiť ako byť kráľovná, taktiež som chodila jazdiť. Požičiam ti veci" Rozhodne vyhlásila a rýchlo sme sa presunuli do izby Eli. Mala to tu isté ako ja, len ona mala nábytok bieli.
---------------------------------------

Posledné úpravy. Práve mi napravovala modrú jazdeckú bundu a potom mi zaplietla vlasy. ,,Hotovo!" Skríkla Eli, až som sa mikla. ,,Som nervózna." Povedala som jej. Eli ku mne pristúpila. Myslela som, že mi dodá statočnosť nejakými povzbudivými slovami, či objatím. Namiesto toho mi dala dostatočne silnú facku na to, aby som skríkla na celí palác. ,,Je to už lepšie." Spýtala sa pokojne. Bola som totálne vytočená. ,,Že lepšie!....Že lepšie!" Chcela som ju jej ju vrátiť, no na to sa ozvalo klopanie. ,,Je túúú!" Spevavým hlasom povedala Eli a postrčila ma k dverám. ,,Ako vedel, kde ma nájsť?" Spýtala som sa. ,,Mám mobil, Bella. Nejak si to daj dokopy." Usmiala sa na mňa a ukázala mi mobil.
Otvorila som dvere. V nich stal Maxim v zelenej jazdeckej bunde a a nohaviciach a v ruke držal dve prilby. Vyzeral ako.....princ. ,,ahoj." Ozval sa a pekne sa na mňa usmial. Opätovala som mu ho a tiež som sa pozdravila. ,,Ideme?" Spýtal sa ma. Prikývla som a s Maxom sme šli von.
------------------------------------------

Nemotorne som s Maxonovov pomocou vyšla na čierneho koňa- Lea. Trochu som sa zatackala, ale udržala rovnováhu. Porozhhliadla som sa. ,,Kde máš koňa ty?" Spýtala som sa. , Hádam si nemyslíš, že pustím princeznú na koňa bez žiadnych znalostí." Odpovedal mi Maxim a rýchlo vyliezol za mňa na Lea. ,,Aha...ehm..dobre no." Začervenala som sa a usmiala. ,,Teraz pozri." Ozval sa po chvíľke a ukázal mi, ako sa držia popruhy (opravte ma ak sa to volá inak😉) a skúsila som to napodobniť. Potom si dal jeho ruky na moje, vtedy mi moje srdce explodovalo, a dal povel Leovi aby sa pohol. Po ďalšej chvíľke som to ticho prerušila: ,,Čím chceš sa chceš stať v dospelosti?" Cítila som na mne prekvapení pohľad od Maxa. ,,No, vždy som chcel byť veterinár. Milujem zvieratá a je to môj sen asi od.. piatich rokov." zasmial sa. ,,Ale mama mi to nedovolí. Vždy mi hovorí ,,ak sme už v tej prvej časti tak si vyber aj takú procesiu!,, aj keď veterinár je tiež len pre prvé časti. Vieš niečo ako právnik, sudca, biznisman...." Zamyslela som sa.
,,V skratke- budem robiť to čo mi mama prikáže." ,,Tak to sme dvaja." Zasmiali sme sa a potom nastalo ticho. Obidvaja sme si užívali cestu spolu.

Twins [Dokončené]Onde histórias criam vida. Descubra agora