Moja milá Demetria
Viem, že asi teraz máš pomiešame pocity, že prečo som ťa opustila a nič som ti nepovedala.
Tento list som ti nechala na jednej veľmi dôležitej škatuli, ale to ti vysvetlím potom. Najprv ti vysvetlím prečo som odišla. Ešte predtým ako si žila so mnou, som chodievala potajomky do mesta. Tam som spoznala moju lásku Bena. Chcela som snim žiť ale potom si prišla ty. A nemohla som ťa opustiť. Musela som počkať kým si vyrástla do krásy a vedela by si sa o seba postarať a potom by som odišla. Ten deň sa stal dnes.
Ale ešte jedno tajomstvo som ti zatajila. Nevedela som ti to povedať do očí a tak ti to hovorím alebo skôr píšem takto. Pravda je taká, že tvoji rodičia nezomreli pri utoku na palác. Tvoja skutočná rodina byva v paláci. Zachránila som ťa pred uhorenim v tvojej izbičke keď som chodila aj ja na útoky. Viac informácií sa dozvieš, keď otvoríš škatuľu. Milujem ťa Demetria.
Teta Alexandra.Dočítala som list. Takže moja rodina žije. A k tomu v paláci. Ako mi to mohla osemnásť rokov tajiť. No hnevať som sa na ňu nehnevala. Ani ja by som to nevedela povedať. Pozrela som sa na škatuľu. List som položila na zem a pomali som otvorila škatuľu. Boli tam noviny. Veľa novín. Zdvihla som prvé. Na hlavnej strane bolo napísané: ,,JE TO POTVRDENÉ. KRÁĽOVNÁ JE TEHOTNÁ! O DEVÄŤ MESIACOV TU MÁME BUDÚCEHO KRÁĽA ALEBO KRÁĽOVNÚ!" Potom som zobrala ďaľšie. Taktiež na hlavnej strane bolo: ,,Do kráľovskej rodiny sa narodili nový členovia. DVOJIČKY!" Pod tým bola fotka kráľovskej rodiny s dnešnou princeznou ako bábätko a....jej súrodenec. Na ďalších novinkách bolo napísané : ,,V paláci sa stal vážny útok. Na pravom krídle vypukol požiar kde malá princezná Bella spinkala vo svojej izbe. Keď sa ale do izbiedky dostali, princeznej sa zľahla zem. Zmizla.
Policajti došli k tomu, že ju uniesli." Nechce mi teta povedať, že ja som tá princezná? Na posledných novinách bolo: ,,20. augusta. Dnes naša princezná a stratená princezná oslavujú 2 roky." 20. augusta. V tedy som sa narodila. A keď si teraz predstavím princeznú ako sa na mňa podobala. To znamená, že som tá...... Preboha. Na chvíľu sa mi zatočila hlava. Oprela som sa o posteľ a zavrela oči. Musím sa dozvedieť viac. Musím ísť do palácu a stretnúť sa s princeznou. Proste musím. Je mi jedno ci ma zastrelia. Musím ísť do palácu.
Do môjho batohu som si dala noviny s fotkou kralovskej rodiny a môj nôž. Zo skrine som vybrala svoju tajnú zbraň pre zvláštne prípady a vyšla som von. Bola som taká zranená psichycky, že som sa zabudla rozlúčiť s Nicol. Niečo mi hovorí, že sa sem už nevrátim.
YOU ARE READING
Twins [Dokončené]
Teen FictionSú dvojčatá, no každá je iná. Jedna sa učí kráľovskej etikete, druhá sa učí zabíjať. Jedna žije v paláci,druhá sa tam snaží dostať . Obidve majú iné životy ,no jednu noc sa im spoja. A ich osudy sa razom zmenia od základu.