Pred hodinou
Pohľad Elizabeth
Stála som tam ako obarená, keď som uvidela, ako Max požiadal Bellu u ruku. Ešte veď včera sa prechádzal s nejakým dievčaťom v záhrade!
,, Prepáč Maxim. Ale nevezmem si ťa." Zrazu povedala Bella. Všetci v zhíkli. Na Bellinej tvári som videla zmätok. Potom rýchlo niekam utiekla.
Max ktorý malna tvári úsmev prišiel k tomu dievčati, s ktorou bol v záhrade a začal jej niečo hovoriť. Ona sa naňho pozrela a silno ho objala. Otec zas niečo povedal mame a taktiež odišiel.
Teraz tomu vôbec nechápem čo sa to stalo. To je jedno. Nebudem sa tu zabávať, keď moju sestru niečo trápi.
Vyšla som hore kde mali môj otec s mamou trón a povedala som: ,, Je mi ľúto, ale ples ukončujem. Dovidenia." Potom som rýchlo zišla a ťahala Adama zo sebou.
,,Kam ideme?" spýtal sa.
,,Za Bellou." Odpovedala som.
,,A mám ísť aj ja?" Pozrela som naňho. ,,Moju sestru niečo trápi. A ty si zas môj budúci manžel. Ani jedného nechcem nechať samých." On sa len usmial a išli sme do Bellinej izby.
----------------------------------------------------
Kým sme sa vytrepali z haly, kde ľudia stáli už pri dverách, mohlo prejsť aj dvadsať minút.
A od toho incidentu prešla možno aj hodina. A ja som sa konečne dostala k Bellinej izbe. Zaklopala som.
,,Bella?" Spýtala som sa. Neodpovedala. ,,Bella to som ja- Eli." Stále ticho.
Keď som videla nervózne tvare strážcov, len som pokojne povedala: ,,Asi spí." Oni len prikívli a ja som s Adamom vošla do izby. Rýchlo som za sebou zavrela dvere.
No nikoho som tu nevidela. Len otvorený balkón s......Lanom?!
,,Načo potrebuje lano?" Spýtala som sa seba. Adam k nemu prišiel a pozrel sa dole.
,,Tvoja sestra utiekla do lesa. A nehovorím to len kvôli tomu, že tu vidím to lano." Povedal Adam. Nechápala som, čo hovorí. Podišla som k zábradlí a dole sa mi naskytol pohľad na bezvládne ležiaceho strážcu. Vyvalila som oči. Aj keď tu je už rok, stále vie byť chladná ako rebel.
Potom som ale zahliadla červenú sukňu v lese. Bola to Bella. Nie je ešte tak ďaleko. Stále ju vidím. Ešte ju môžeme prenasledovať.
,,Mám nápad." Povedala som potichu. ,,Zlezieme dole a pôjdeme za Bellou." Adam len vystrašene na mňa pozrel. ,,Po lane?! Ja som princ, nie akrobat!" Vystrašene povedal. Prevrátila som očami a dala si dole topánky. Sadla som si na zábradlie a chytila sa lana. ,,Výdeto. Výdeto. Výdeto....." Opakovala som si. Potom som sa začala šmýkať po lane. Najprv som kričala no potom to bola sranda.
Nemotorne som zliezla na zem a pozrela sa hore. Adam už sedel na zábradlí a....Modlil sa.
Potom sa aj on chytil lana a bez mojej pomoci sa začal šmýkať po lane. Narozdiel od mňa, on kričal celí čas.
Keď bol nad zemou a on sa stále držal lana, chytila som ho za sako a potiahla dole. On sa len upravil a usmial sa.
Zasmiala som sa bežali s me do lesa.
----------------------------------------------------
Zastali sme pri strome s červeným x.
To musel byť nejaký simbol, že ideme dobre. Alebo nie. To je jedno.
Zobrala som Adama za ruku a utekali sme ďalej.
---------------------------------------------------
Pred nami bolo nádherné jazero. Ako z rozprávky. Chcela som niečo povedať Adamovi, no potom som zahliadla Bellu ako niečo hovorí nejakému chlapcovi.
Potom jej zas on niečo povedal a zobral si ju na ruky. Pár krát sa s ňou točil a keď spomalil, pobozkal ju.
,,Čo-to sakra!?" Prekvapene som povedala a s Adamom sme vybehli z kríkov.
,,Bella!?"Moja 50.kapitola. Už ich je dosť nemyslíte. Ale to je jedno.
Ďakujem za hvezdičky a pekné komentáre.
Ahooj😁
DU LIEST GERADE
Twins [Dokončené]
JugendliteraturSú dvojčatá, no každá je iná. Jedna sa učí kráľovskej etikete, druhá sa učí zabíjať. Jedna žije v paláci,druhá sa tam snaží dostať . Obidve majú iné životy ,no jednu noc sa im spoja. A ich osudy sa razom zmenia od základu.