22.Kapitola- Správy Simbie

687 55 1
                                    

Ležala som na posteli a snažila som sa čítať knihu. Vôbec mi to nešlo. Bola som strašne nervózna. Som tu už dva dni a keďže je dnes piatok parného týždňa, konajú sa najhlavnejšie správy v telke. SPRÁVY SIMBIE. Sú to jedine správy kde vystupuje kráľovská rodina. Hovoria tam o nudných veciach ako napríklad ohľadom hospodárstva, rebelov, robia tam rôzne rozhovory a také veci.
Ale dnes sa celé správy budú točiť o mne. Dnes sa celá Simbia dozvie že ich stratená princezná sa našla.
Zostáva dvadsať minút. Rozhodla som sa, že dnes sa oblečiem sama. Petre som dala voľno na tento deň. Dala som si na seba čierne tričko ktoré bolo zastrčené v čiernych elegantných nohaviciach, na to som si dala červené sako a na nohy červené podpedky. Vlasy som si zaplietla do vrkoča a na hlavu som si dala korunku. Potom som si snažila urobiť mejkap a na moje prekvapenie som si to urobila dokonale. Nie až tak výrazne ale mne sa to páčilo.
Pozrela som sa na hodinky. Zostáva desať minút. Dúfam, že stihnem prísť dole.

Prišla som do miestnosti. Všade sa hemžili ľudia, nastavovali svetlá moderátorovi upravovali sako a na sedačku dávali biele vankúše.
  Bella!" Vykríkla Eli. Prišla ku mne. Mala na sebe žlté krátko rukavove šaty a biele perly na krku. ,, Vyzeráš ohromne, ale možno ti bude trocha teplo." Povedala mi. ,,Čo už." Usmiala som sa. Zobrala ma za ruku a pritiahla k ostatným. Obďaleč som zahlidla Maxa. Usmial som sa a zakývala mu. Taktiež mi zakýval a vykročil ku mne. Na to sa ku mne pritlačil nejaký chlap.
,,Dobrý večer. Moje meno je Mike Corn a som moderátor. Veľmi ma teší, že som vás konečne spoznal. Čakal som na to totižto 18 rokov." Zasmial sa náš svojou "vtipnou" poznámkou. Corn mal hnedé vlasy ako aj oči pomerne v strednom veku.

,,Taktiež vás rada spoznávam." Odpovedala som. Pozrela som sa na Maxa. No on tam už nebol. Uvidela som ho ako stojí za kameramanom a niečo mu rozpráva.

,,Začíname o 5,4,3,2,1......" rozsvietili sa svetlá a Mike začal hovoriť. Najprv hovoril s kráľom o tých nudných veciach potom, sa pýtal niečo mami a prišiel rad na mňa. ,,O takomto čase už zvyčajne končíme ale máme tu niečo, čo sa odkladať nedá. Celých 18 rokov, sme na ňu čakali, niektorý už ani nemali nádej. No Boh Mac vypočul a preto vám dámi a páni predstavujem......" dramaritická pauza, ,,naša stratená princezná Bella." Postavila som sa zo stoličky a sadla som si na gauč. Po potlesku sa na mňa ešte viac usmial a začal: ,,Takže princezná Bella ako sa vám tu zatiaľ páči?" Spýtal sa. ,,Je to tu super. Tak dobre som sa necítila dosť dlho." Klamala som. Keby tu bola so mnou Nicol alebo teta až vtedy by mi tu bolo tak super. ,, Vychádzate so svojimi súrodencami?" Pozrela som sa na Erika a znovu na Mika. ,,Ako aj ja tak aj oni si zvykajú na nového člena rodiny. Ale musím uznať, ,že Elizabeth som si obľúbila od začiatku." Usmiala som sa a pozrela na Eli. Taktiež sa usmiala. ,,Zvládli ste váš prvý útok rebelov?" HA! kebyže prvý. Jedného som sa zúčastnila a skoro vám zabila princeznú...sto chutí som mala toto povedať. Samozrejme som nemohla. Cítila som, ako mi pot steká z hlavy. Bola som nervózna.
,,Prekvapila som sa ale ako vidíte, som v poriadku. Strážci má bezpečne dostali do bezpečia." Usmial sa a dal mi ďalšiu otázku: ,, A ako ste reagovali na to, že sa stanete kráľovnou?" Zamrzla som. Čo to práve povedal?

,,Čo prosím?" Spýtala som sa zarazene. ,,Vam nepovedali, že ste prvorodená?" Zo zadu som počula slabé vrykríknutie. Bola to Eli. Tak isto sa na moderátora pozerala ako ja. Prekvapene.
,, Okamžite ukončíte spravy! Bella pod sem." Ozval sa otec a ja som vyštartovala k nemu. Mike sa odzravil ľudom a svetla sa vypli.  
Neudržala som sa a vykríkla:.  Kedy ste nám chceli povedať, že som prvorodená!!?" Do očí sa mi tlačili slzy. ,,Chceli sme vám to povedať v ten správny čas." Ozvala sa mama. Pozrela som sa na Eli. Bola ticho ale videla som na nej, že nie je tak z toho zdrvená ako ja. Bola šťastná. ,,Ó môj bože a mne sa to tu už začalo páčiť!" Vykríkla som zdeprimovane. Slzy sa mi už valili po tvári. Dokonca aj Erik sa na mňa pozeral lutostivo. Rozbehla som sa do izby. Nemohla som to vydržať. ,,Bella!" Vykríkla za mnou Eli.

Pohľad Elizabeth
Nemohla som tomu uveriť. Ja nie som prvorodená! Konečne môžem byť s Adamom. Bola som šťastná. Na druhej strane som sa bála o Bellu. Nezvládla to. Zrazu sa Erik rozbehol neviem kam. Musela som sa aj ja odreagovať sa išla som do izby.

Twins [Dokončené]Where stories live. Discover now