51.Kapitola- Vysvetlenie

478 48 0
                                    

Pohľad Belli
Prekvapene v Jackovom náručí som pozerala na Eli a Adama, ako pozerajú na nás. Jack ma zrazu pustil a ja som spadla na zem.
,,Jack!" Vykríkla som po ňom.
,, Ježiš, Prepáč." Chytil ma za ruku a postavil ma. Potom som sa pozrela na Eli.
,,Bella, kto to je a prečo ťa bozkával!?" Spýtala sa nahnevane. Jack k nej pristúpil, no Adam sa pred ňu postavil a zabránil Jackovi cestu.
,,Kámo, pokoj. Chcel som sa len zoznámiť. Moje meno je Jack a ty musíš byť Elizabeth." Povedal a podal Eli ruku. Po chvíľke, Adama odstrčila a taktiež mu podala ruku.
,,Ahoj Jack. Ja som Elizabeth, ale volajú ma Eli. A toto je môj budúci manžel- Adam." Ukázal na Adama. On sa len usmial a podali si ruky. ,,Ty moc nenahovoríš." Povedal Jack. Oni sa len zasmiali a pozreli na nás.
,,Tak Bella, vysvetľuj!" Povedala Eli. Nadýchla som sa a začala: ,,S Jackom sme boli niečo ako priatelia ešte keď som bola u rebelou. Lenže on sa do mňa zaľúbil a jeden večer prišiel ku mne. Tam mi vyznal lásku. A ja som v tedy pochopila, že som taktiež zaľúbená.
Potom ma navštívil na plese, kde mi dal pusu. Preto si ma nevedela. Preto som nemohla prijať Maxa. Ale aj kvôli tomu, že niekoho aj on má. A inak, bol to on, čo poslal ten list, čo k tebe prišiel."Potom som si vydýchla a usmiala sa na ňu.
,,Aha takže tvoj priateľ je rebel. Počkať. Tvoj priateľ je rebel!?" Znova vykríkla.
Omámene sa chytila Adama. ,,Zlato posaď ma. Potrebujem kľud..." Pokrútila som hlavou.
,,Nie dlho budem rebelom." Zrazu povedal Jack.
,,Ako to myslíš?" Spýtala som sa. On sa len usmial a povedal: ,, Elizabeth, môžeš nachvíľu?" Spýtal sa. Eli prikývla a niekam išli. Ja som tam sama zostala s Adamom.
,,Kedy plánujete svadbu?" Spýtala som sa z nenazdajky. Prekvapene na mňa pozrel.
,,Asi za mesiac. Prečo sa pýtaš?" Spýtal sa zas on. Prekrútila som očami. ,,Hmmmmm. Asi aby som vedela?" On sa len zasmial. ,,Aha." Povedal. Jaj. Jak sa ona mohla zamilovať do tohto...
Jack ku mne celí natešený pribehol. ,,Čo sa tak skeríš?" Spýtala som sa. On sa len viac usmial a sadol si do trávy. Nechala som to tak a taktiež si sadla.
Potom sme sa tam rozprávali asi pol hodinku až kým nedošiel čas na odchod. ,,Neboj princezná. Tento týždeň má ešte uvidíš." Potom ma pobozkal a odišiel. Nechápavo som pozerala predseba.
,,Bella." Zakričala za mnou Eli. Spamätala som sa a išla k nej.

Dve kapitoly za deň. To som ešte nespravila. Dúfam že sa vám páčila.
Ahooj😊

Twins [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora