#Hakan Tunçbilek (Jingle TV) Yüzün Güneşe Baksa#
Multimedya'daki ikinci sayfadadır şarkı.SELİN YILMAZ
Gözlerimi açtığımda Ali hâlâ dün geceki gibi belimi sarmış yatıyordu. Sadece boynumu çevirip saçlarını kokladım. Sonra gülümseyerek yavaşça Ali'nin kolunu üzerimden aldım.
Uykulu gözlerimi hiçe sayarak ayaklarımı yataktan sarkıttım ve parkelere bastım.Sessizce mutfağa doğru yürümeye başladım. Midemdeki boşluk hissini az da olsa gidermek için buzdolabı kapağını açıp elime bir tane salatalık aldım.
Tam ısıracakken,
"Günaydın!" diye bir ses geldi. Batuhan çoktan uyanıp bakkaldan birşeyler almıştı.
Elindeki torbaları mutfağın ortasında duran masaya bırakıp benim yanıma geldi.
"Oy benim yeğenimin canı salatalık mı çekmiş?" dedi elini karnıma koyarak.
Gülerek, elini çektim üstümden.
"Ne var ya!"Batunun getirdiği torbalara bakınırken yan tarafımdan çoktan mis kokular gelmeye başlamıştı.
***
Midemdeki boşluğu iyice doldurduğumdan emin olunca Ali ve ben yeniden odamıza çekildik."Ali,"
"Efendim?"
"Sana birşey soracağım ama kızma tamam mı?"
"Sor,"Kurumuş dudaklarımı dilimle ıslattıktan sonra yutkundum.
"Biz ne zaman geri dönüp, evleneceğiz? Ne zaman olanları anlatacağız herkese? Zaten Nazlıyı saymıyorum, bir kere bile aramadığım için kesecek beni."
Ali derin bir nefes alarak benim yanıma geldi ve ellerimi sımsıkı tuttu."Sen ne zaman kendini hazır hissedersen, o zaman gideriz. Sen ne zaman evlenmek istersen, o zaman evleniriz. Sen ne zaman anlatmak istersen, o zaman anlatırız. Oldu mu kraliçem?"
Düşük yüzümü bir tebessümle düzelttim ve başımı Ali'nin göğüsüne yerleştirip ona sımsıkı sarıldım.
"Hemen gidelim. Hemen evlenelim. Hemen anlatalım. Herşey olup bitsin artık... Daha fazla beklemek istemiyorum.""Peki o zaman... Uçak biletlerini alıyorum?"
Derin bir iç çekip,
"Al." dedim.***
Uçaktan indiğimizden beri nemli hava midemi iyice bulandırdığı için kusmaya başladım ve bu yüzden havaalanından bir türlü çıkamadık.
En son yüzümü soğuk suyla yıkayıp Ali'yle dışarı çıkıp taksi beklemeye başladık.
Taksi geldiğinde Ali tüm valizlerimizi bagaja yerleştirip arka koltuğa yanıma geldi.Geri döndük... Şimdi herşeyle, herkesle yüzleşme vaktiydi...
"Mertoğlu konağı mı?" dedi Ali benim aksine çok rahat bir şekilde.
"Mertoğlu konağı." dedim koluna girerek.Bu bir bölüm değildir... Sadece uzun aranın pasını silmek için bir kesit, ama bu okuduğunuz kesiti gelecek bölüme yüklemeyeceğim.
Bu arada üzülerek söylüyorum, bir kaç güne yükleyeceğim bölüm finaldir...
Mavi Gökyüzü'nün final bölümdünde görüşmek üzere!
Dipnot: Finali okumaya zaman ayırın çünkü normalinden uzun...
Neyse neyse seviliyorsunuz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gökyüzü
Novela JuvenilAli ve Selin iki küçük çocuk gibiler, ikiside hoyrat, ikiside masum... Güneşin Kızları'dan #AlSel'in aşk dolu hikayesi sizlerle. Umarım beğenirsiniz, beğenilerinizi, ve yorumlarınızı atmayı unutmayın.❤️❤️