Wtorek, 5 maja 2015
Godzina 12:00Perspektywa Kevina:
"Kuala Lumpur nigdy mi się dobrze nie kojarzyło. Nie było GP Malezji, w którym nie padał deszcz, więc trzeba było się na niego nastawić. Dziś było słonecznie i gorąco. Ach ten równikowy klimat...Hotel Mieliśmy niedaleko Petronas Towers. Fantastyczna budowla! Slyszałem historię, że jakiś wariat chciał po nich wyjść bez żadnego zabezpieczenia. Podobno robił to zawodowo! Ja w sumie wolę zostać w kokpicie przy dużych przeciążeniach.
Obiad zjedliśmy całym teamem. Wszyscy byliśmy dobrej myśli. Na ten moment wygraliśmy wszystkie wyścigi. Mieliśmy doskonały start w sezonie 2015. Pozostaje tylko utrzymać ten wynik do końca. Tabela przedstawiała się następująco:
1. Michael - 75 pkt
2. Lewis - 51 pkt
3. Nico - 34 pkt
4. Ja - 33 pkt
5. Sebastian - 32 pktCiągle obwiniałem się za GP Bahrajnu. Gdyby wszystko poszło zgodnie z planem byłbym na drugiej pozycji, no ale jak to mówią: "Raz się wygrywa, raz się przegrywa"
Perspektywa Michaela:
"Sytuacja w tabeli prezentowała się tak dla konstruktorów:1. Pegassi - Telcel F1 Team - 108 pkt
2. Mercedes AMG Petronas F1 Team - 85 pkt
3. Scuderia Ferrari - 63 pktBył to dla nas bardzo korzystny bilans, choć mógłby być lepszy. Musimy go poprawić w ten weekend.
Czwartek, 7 maja 2015
Godzina 14:00Mamy dzisiaj konferencję prasową przed weekendem na torze Sepang. Uczestniczyłem na niej ja, Lewis, Daniel (na dole), Felipe Nasr, Pastor i
Carlos (na górze).Dzisiaj padła tematyka samochodów prywatnych.
- Pytanie do wszystkich poza Michaelem, jakie samochody posiadacie na codzienność?
Poczułem się znieważony, gdyż de facto również mam prawo jazdy.
- Dlaczego poza mną? Pokazać moje prawo jazdy? - zapytałem go w sposób żartobliwy, by nie psuć atmosfery.
- Wybacz Michael. W takim razie to pytanie kieruję do wszystkich i ty możesz zacząć.
- Tak więc ja jeżdżę Pegassi Egzo stworzonym przez mojego ojca.
Lewis odparł, że jeździ na codzień Mercedesem klasy S Coupe, Daniel Astonem Martinem Vanquish, Pasto Audi TTRS Coupe, Felipe BMW M6 Coupe.
Jednak Carlos zagiął wszystkich mówiąc: "Ja jeżdżę Golfem". Pokazał, że kierowcy F1 wcale nie muszą jeździć superluksusowymi pojazdami.
Na wieczór dostałem niecodzienną wiadomość, bądź bardziej by pasowało, od niecodziennego człowieka. Był to dyrektor Uniwersytetu, do którego chodziła Mia! Ale dlaczego on do mnie napisał i... W jakiej sprawie?!
Do: Michael Kasmirski
Witam serdecznie Panie Kasmirski.
Moje nazwisko to Chettri Sunil i jestem dyrektorem Delhickiego Uniwersytetu Informatycznego. Nasza szkoła od lat łączy swoje tradycje z tymi Formuły 1. Odkryliśmy (przypadkiem), że naszą uczennicę Mię Forza i Pana łączy silna więź. Pan osiąga ogromne sukcesy w wyścigach, a Mia znajduje się w pierwszej dziesiątce najlepszych uczniów Uniwersytetu. Takich uczniów nagradzamy biletami na Grand Prix Hiszpanii w tym roku, za rok będzie to Singapur, za dwa Abu Dhabi.W każdym razie chciałbym Panu z ogromną radością powiedzieć, że będzie Pan miał okazję zobaczyć się z Panną Forza w następnym wyścigu w Barcelonie. Jeśli tylko wpuści nas Pan jako gości specjalnych.
CZYTASZ
Dominacja nade Wszystko
FanfictionKontynuacja przygód z poprzedniej powieści "Czas Zwycięstwa". Tym razem główny bohater będzie zmagał się z trudnościami Królowej Motorsportu - Formuły 1. Czy uda mu się zaznaczyć w historii jeszcze bardziej? Zapraszam do czytania, oceniania i koment...