>12<

2.4K 192 24
                                    

Ráno... Je zase ráno a mne sa priamo do očí dostávajú slnečné lúče.

Mohla som si na noc zastrieť žalúzie, to je pravda. Ale ja som to proste neurobila ...

Zmierila som sa s krutou realitou, že budem musieť vstávať. Otočila som sa k nočnému stolíku, ktorý sa nachádzal pri posteli a zobrala si telefón.

Baekhonk
Tak čo, mám prísť pre teba, alebo trafíš?

Ja
Však ani nevieš či idem...No skúsim sa spýtať, ale nič nesľubujem

Odpísala som a išla sa naraňajkovať. Hneď ako som vyšla z izby som zacítila prekrásnu vôňu.

Prišla som za babkou do kuchyne.
"Dobré ráno srdiečko" povedala a usmiala sa na mňa.

"Dobré ráno" usmiala som sa tiež. Zrazu som zbadala na stole tanier s palacinkami. Zapozerala som sa na neho.

"Môžem?" spýtala som sa

"Zlatíčko to som robila pre teba, samozrejme že si môžeš dať" povedala a podala mi tanier.

"Ďakujem" objala som ju jednou rukou, lebo v druhej som držala tanier. Išla som s ním do obývačky a začala jesť. Pustila som si televízor a pozerala.

"Idem na trh a na nákup. Pôjdeš so mnou, alebo ostaneš doma?" spýtala sa.

"Pôjdem s tebou" povedala som a odkusla si z palacinky.

"Dobre, tak keď doješ tak sa choď obliecť a pôjdeme" povedala a išla ešte niečo robiť V kuchyni. Ja som zatiaľ dojedla, umyla po sebe tanier a išla sa obliecť. Vybrala som sa spoločne s babkou na trh. Všade bola čerstvá zelenina a ovocie. Bolo to tam krásne farebné. Zastavila som sa pri stánku a obzerala si, čo tam majú. Omylom som do niekoho narazila.

"Prepáčte" povedala som vystresovane a zodvihla zrak. Potešila som sa, keď som tam zbadala Yixinga.

"Lay!" povedala som nadšene a objala ho. On ma objal tiež.
"Čo tu robíš?" spýtala som sa .

"No tak dnes prespávame u Baekhyuna, tak som išiel nakúpiť nejaké čerstvé potraviny" povedal a usmial sa na mňa.

"Chcela by som ísť aj ja, lenže som u babky a neviem či by ma pustila " prekrútila som očami.

"Nechaj to na mňa" povedal a zase sa usmial. V tom k nám prišla moja babka.

"Dobrý deň" poklonil sa Lay.

"Dobrý, mladý muž" usmiala sa babka.

"Babi, toto je..." Začala som hovoriť no on mi skočil do reči.

"Zhang Yixing, ale môžete mi hovoriť Lay. Som Lein spolužiak" povedal usmiato s poklonil sa

"Teší ma Lay, ja som Leina stará mama" povedala babka. Pozerala som sa na nich ako sa rozprávajú. Mala som pocit , že sa rozprávajú už celé hodiny. No Lay sa konečne spýtal na to , či môžem ísť.

"Mohla by ísť dnes Lea k nášmu spolužiakovi prespať?" spýtal sa Lay

"A Lea chce ísť?" spýtala sa babka a ja som asi niekoľkokrát prikývla kladne hlavou.
"Síce ju mám strážiť, ale kľudne nech ide. Ale o dvanástej nech je doma. Jej otec nesmie vedieť o tom, že som ju pustila preč" povedal a ja som ju objala.

"Spoliehajte sa" povedal Lay.

"Lay, pôjdeš s ňou pre veci? Nech nejde sama" povedala babka a pozrela sa znova na Laya.

"Samozrejme" prikývol a my sme sa vybrali pre moje veci. Moju tašku si gentlemansky zobral Lay. Nasadli sme do auta a vybrali sa za ostatnými . Prišli sme k Baekhyunovmu domu. Lay zazvonil a ja som stála za ním a pozorovala ho.

DON'T TOUCH ME!Where stories live. Discover now