>37<

1.6K 146 22
                                    

Bolo pol piatej ráno. Nevedela som spať. Ležala som na Chanyeolovej hrudi. Vankúšikmi prstov mi prechádzal po tvári.

"Dnes už asi spať nebudeme, čo?" Spýtal sa

"Chanyeol, ty by si mal spať. Budeš v škole unavený" povzdychla som si

"Nech som... Hlavné je že ti bude lepšie" usmial sa

"Ty si neuveriteľne úžasný" objala som ho

"Aj ty si" usmial sa

"No tak to nie..." Povzdychla som si
"Oproti tebe som akože dosť odpad"

"Prečo si také niečo hovoríš?" Zamračil sa

"Bozkávala som sa s niekým iným. Bol si kvôli mne smutný. Spôsobila som ti starosti. A ešte som bola na teba hnusná. Nezaslúžim si ťa.

"To už sme si vyriešili. Nechajme tak. Ako keby sa to nestalo" dal mi pusu na čelo

"Ja s tým nebudem vedieť normálne žiť Chanyeol. Nebudem sa na teba môcť pozrieť a povedať si že sme dokonalý pár. Pokazila som to. Som fakt blbá" posadila som sa.

"Lea..."

"Mal by si ma predsa odniesť k tomu otcovi. Nelám si hlavu čo so mnou bude potom. Nájdi si niekoho lepšieho" povedala som smutne. Opäť na mňa doľahla tá depresívna nálada.

"Vy ženy ste vážne zvláštne stvorenia. Môžeme vám toľkokrát hovoriť že vás ľúbime a vy budete tvrdiť opak" zasmial sa

"Prepáč... Stále som není moc doma vo vzťahoch. Stále sa bojím,žeby to medzi nami skončilo, jak vtedy s Krisom" povzdychla som si.

"Ja nikdy nebudem ako Kris. Nikdy by som ti neublížil. Pochop jeden fakt... Vážne ťa milujem.  Nie som s tebou len kvôli tomu, žeby som sa s tebou chcem iba vyspať. Vždy keď sme spolu, mám úžasný pocit. Keď sa na mňa usmeješ, lietajú mi v brušku motýle. Ja netuším čo ti mám ešte povedať,alebo spraviť,aby som ťa presvedčil"

"Nemusíš nič,stačí keď budeš so mnou" pozrela som sa na neho a usmiala sa

"A ty zase so mnou" tiež sa usmial

***
6:00

Chanyeol sedel v obývačke a dorábal si úlohu z kórejčiny.  Ja som bola v kuchyni a robila mu desiatu. Nechcem predsa ,aby mi môj priateľ zomrel od hladu. A keď chcem byť dobrá priateľka,tak sa o neho musím vedieť aj postarať.

Spravila som mu celozrnnú bagetu so zeleninou . Do vnútra som medzi ten šalát čo tam z toho vznikal dala kúsky kuracieho mäsa. To som mu zabalila to priesvitnej fólie a zbalila do tašky.

Išla som nám spraviť ešte raňajky. Z chladničky som vyberala vajíčka. Na panvicu ,na ktorej som pred tým robila kuracie mäso som pridala trošku oleja. Na kocky som si nakrájala cibuľu a dala ju na panvicu. Osmažila som ju do zlatista a potom som postupne začala pridávať vajíčka.  Škrupiny som dávala zatiaľ do drezu. Rozmiešavala som vajíčka na praženicu,pridala som soľ a korenie. Chvíľu som nechala ešte na panvici a potom som vypla sporák.

Nabrala som nám na taniere praženicu a odniesla ju ku kuchynskému stolu. Chanyeol prišiel a sadol si ku oproti mne.

"Nemáš náhodou sladkokyslú omáčku? S ňou je to lepšie" zastavila som ho skôr ako začal jesť.

"Pozriem sa" postavil sa a išiel do kuchyne.
Vrátil sa so sklenenou fľašou, so sladkokyslou omáčkou. Zobrala som si ju a trochu z nej vyliala na vrch praženice. Rozmiešala som to a začala jesť. Chanyeol spravil to isté.

Ochutnal to. "Ty si geniálna" povedal . Pozrel sa na mňa . Iba som sa na neho usmiala . Obaja sme sa pustili do jedla

***

"Keď chceš,tak heslo od notebooku je dátum tvojho narodenia,ja už musím ísť. Tak potom sa vidíme láska. Budeš mi chýbať" povedal a naklonil sa ku mne, aby som ho pobozkala

"Už teraz mi chýbaš" povzdychla som si

"Aj ty mne ,no musím ísť" objal ma "papá" povedal a odišiel. Zavrela som za ním dvere. Sadla som si na gauč . Bola som dosť unavená,keďže som si moc nepospala. No chudák Chanyeol. Mal radšej ostať doma. Určite v škole zaspí a bude mať problém.

Zabehla som k nemu do izby . Z okna bolo vidno na ulicu. Čakala som ,kým uvidím svojho priateľa,ako vychádza z domu.  O malinkú chvíľku som videla ako vyšiel na ulicu. Pozrel sa do okna .

Pravdepodobne ma uvidel ,lebo sa usmial a zakýval mi. Spravila som to isté. S úsmevom sa otočil a začal kráčať dole kopcom.  Síce netuším prečo nešiel autom ,ale nevadí.

Zliezla som dole z okna a vrátila sa do obývačky. Sadla som si na menší kožený gauč. Natiahla som sa pre notebook čo bol na stolíku. Otvorila som ho a keď sa objavila kolonka 'zadajte heslo' tak som tam naťukala 31122000.  A oni to vážne fungovalo.

Vôbec som netušila čo budem teraz robiť. Chcela som si pozrieť fotky. Otvorila som priečinok. Všetko mal úplne dokonale zoradené.

'Školský výlet 2015'  'vystúpenie' 'rodinné fotky' ' oslava' a podobné... Všetko som si do jedného preskúmala . No narazila som na priečinok 'Lea' . Začali sa vo mne budiť divné pocity. Nemala by som to otvárať. Netuším čo tam je. Radšej by som asi nemala.

No zvedavosť mi nedala a rozklikla som priečinok. Zrazu som tam zbadala moje fotky. Väčšina bola vytvorená keď som spala, niektoré boli zo školy , niektoré z toho vyletu na ktorom sme boli .  Nikdy som si nevšimla žeby ma niekto fotil. Napríklad tu bola fotka ,keď som prvýkrát bola tu u Chanyeola a zaspala som pri filme.

Mám taký pocit že som sa mu páčila už dlhšiu dobu.  Musel sa cítiť strašne,keď som ho od seba odstrkovala ,lebo som sa ho bála. Alebo že som ho nemala rada. Bola som vážne blbá.  Teraz si to bez neho neviem ,ale ani nechcem predstaviť.

Prestala som si pozerať fotky a na YouTube som si pustila one ok rock. Touto japonskou skupinou ma nakazil Namjoon ,takže sa mi vybavilo veľa spomienok na neho. Postavila som sa a začala si spievať. Prišla som k balkónovým dverám a pozrela sa na záhradu. 

Vzadu na nej boli v ohrade sliepky. Stála tam nejaká žena a hádzala im práve nejakú zeleninu. Všetky sa zbehli k nej a začali ku jesť. Usúdila som ,že tá žena je Chanyeolova mama. Otočila sa a mierila do domu. No pozrela sa hore smerom ku mne. Zastavila sa a začala sa pozerať na presklené dvere. Radšej som odstúpila odtiaľ.

Hudbu som nechala pustenú a išla som do kúpeľne. Zavrela som dvere ,ktoré som aj zamkla . Vyzliekla som si oblečenie. Tie moje dlhé vlasy som uveznil do drdolu.

Vliezla som si do vane a pustila na seba teplú vodu. Bolo to neskutočne príjemné . Na ruku som si vytlačila Chanyeolove mydlo. Vôbec mi nevadilo,že je to pre mužov. Hlave bolo že som bola čistá.
Zmyla som zo seba mydlo a zastavila vodu.

Natiahla som sa pre uterák. Utrela som sa. Zamotala som sa do neho a išla do Chanyeolovej izby. Zo skrine som si vytiahla čisté tričko. Dosť ma štvalo že som tu mala len jedno svoje oblečenie. Vôbec som nevedela čo si mám okrem tričká ešte obliecť. Musela som to ešte vydržať kým príde Chanyeol.

Obliekla som si naspäť tie moje nohavičky. Rozpustila som si vlasy a vybrala sa naspäť do obývačky.

No keď som tam prišla tak som skoro dostala infarkt. Od strachu som vykríkla .
Stála tam Chanyeolova mama a pozerala na mňa.

Sorrynko za taký nezáživný diel . Ale ak tu uvidím féľa votes (stačí 10 xdd) tak dám ešte dnes ďalšiu. Prípadne zajtra. Ja viem že je toto vydieranie,ale tak poznáte ma . Inak ako si môžete povšimnúť,tak opäť som ten diel ukončila v tej najhoršej chvíli. To si asi pridám do popisu ku faktom 😂. No takže buď dnes alebo zajtra. Papík
A poprosím všetkých grammar nazi nech si nevšímajú chyby, ďakujem

DON'T TOUCH ME!Where stories live. Discover now