Mala som v sebe už aj ten druhý pohárik, no našťastie to so mnou nerobilo absolútne nič. Popíjala som svoj sprite a čakala na jedlo . Neviem čo im tak dlho trvá na tom , spraviť špagety, ale zdalo sa mi , že už je to večnosť.
Yoongi a Jimin si dali pizzu, Namjoon si dal rybu. Samozrejme že si dement objednal rybu s najviac kosťami, takže tu pri jeho opatrnom jedení budeme do zajtra.
Jin si objednal hamburger Hawaii , v ktorom sa nachádzal ananás. Neviem čo je horšie, či ananás na pizzi ,alebo v hamburgri.
Hobi a Tae si dali nejakú misu pre dvoch.
To tiež pretože sa sami nevedeli zhodnúť,čo si dajú a prvú vec ktorú zbadali si dali.Vážne ma začínalo srať to ,že tu čakáme doslova hodinu, na to aby nám doniesli jedlo.
Začala som byť dosť hladná, čo u mňa nie je moc dobré. Pretože keď som hladná,som nervózna.
"Hneď som naspäť, iba sa idem uistiť, či sa kuchár náhodou nehrá na telefóne miesto toho ,aby nám robil jedlo.. alebo s niečím iným" odkašlala som si, postavila som sa vybrala sa k baru.
Postavila som sa k nemu a zapozerala sa na obsluhu.
"Prosíte si slečna?" Spýtal sa ma barman
"Áno, poprosím vás pohár whisky a ešte by som sa chcela spýtať, že či kuchár tie suroviny práve pestuje ,alebo niečo také..." Povedala som s tým mojim psychopatickým úsmevom
"Kuchár predvčerom dokončil školu a je v strese, pretože ma toho navariť veľa a je tam na to sám.." povedal
"No to je strašne pekné,ale či ak by som bola kritik. Čo by ste spravili? Ten kuchár nie je moc kvalitný potom, keď mu špagety trvajú tak dlho"
"Máte pravdu, nie je moc dobrý. A pravdepodobne ich varí na druhý krát..." Povedal a nahodil menší úsmev.
"Tu je vaša whisky" povedal a podal predo mňa pohár. Vzala som ho do rúk a priložila k ústam. Trochu som si odpila.
"Hyung, vidíš ju? To je tá Krisova štetka" započula som neznámy chalanský hlas.
"Fakt je to ona?" spýtal sa ďalší chalan.
Obzrela som sa . Sedeli v boxe hneď za mnou. Jeden mal rúžové vlasy a ten druhý mal zase tmavo hnedé. Boli zo školy, do ktorej som chodila."Pozrela sa sem" povedal chalan s ružovými vlasmi
"Nech len pozerá.. podľa mňa hľadá niekoho , s kým by si ti rozdala, pretože Kris je niekde v piči.."
"Povedzte kuchárovi že pozdravujem " povedala som a vybrala sa smerom k ním.
Pár krokmi som sa dostala k ich stolu.
"Nejaký problém chalani?" Spýtala som sa. Ostali na mňa pozerať.
"Lebo som vás započula , čo ste si hovorili a nabudúce si prosím odpustite to ohováranie, niekoho koho ani poriadne nepoznáte...""Nejako sme ťa urazili?" Spýtal sa hnedovlasý chalan
"Tak trošku ste ma nazvali štetka, čo nie je pravda " povedala som si stále nasadeným úsmevom.
"Spávala si s Krisom ..."
"Znásilňoval ma"
"To.. to sme nevedeli. Je nám to vážne ľúto a nechceli sme ťa nejako uraziť" povedal s ľútosťou my little pony.. čiže chalan s ružovými vlasmi .
"Prisadni si k nám nech sa môžeme trochu porozprávať""Síce som tu s mojimi kamarátmi, ale nachvíľu im snáď nebude vadiť že tam nie som. Aspoň sa zoznámim s novými ľuďmi"povedala som a prisadla som si k ním.
YOU ARE READING
DON'T TOUCH ME!
Fanfiction,,Na koho sa mám v živote obrátiť, keď ľudia ktorým som najviac verila , mi najviac ublížili? Už nevládzem ďalej takto žiť. Nevládzem si ďalej ubližovať, aby som prestala myslieť na všetko to zlé... " *Varovanie* Príbeh b...