"5.."
Odpočítavali sme posledné sekundy do nového roku.
Stáli sme pred našim apartmánom , s pohármi šampanského . Niektorý z nás mali aj zopár prskaviek."4..."
Cítila som sa nervózne. Ani neviem prečo.
Očakávam, že tento rok bude inakší ako tie predchádzajúce. Že bude oveľa lepší."3..."
Chcela by som tento rok docieliť to ,že pošlem otca konečne do vezenia. I keď to bude všetko strašne komplikované..
"2.."
Musím v to veriť. Určite sa mi to podarí, za pomoci môjho užásného priateľa.
Pozrela som sa na neho a on zase na mňa. Pritiahol si ma k sebe bližšie."1!"
Už je to tu...
"ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK !!!!" zakričali sme všetci skupinovo a nadvihli sme poháre.
V pozadí sa začali rozzvučovať zvuky ohňostrojv , ktorý sme následne zbadali aj na oblohe nad nami.Chanyeol sa na mňa otočil a spojil naše pery, ktoré sa o seba začali príjemne obtierať. Som neskutočne rada ,že som koniec tohto roku mohla stráviť s tak úžasnými ľuďmi ,vďaka ktorým sa cítim opäť milovaná.
"Milujem ťa láska" povedal pomedzi bozkávanie a usmial sa
"Aj ja teba Yeolie " usmiala som sa
Oddialili sme sa od seba, no Chanyeol ma len tak nenechal. Hneď ma musel uvezniť do objatia.
Sledovali sme ohňostroj. Bolo to vážne krásne. Nemohla som sa prestať usmievať.
"Vieš že máme aj vlastný ohňostroj?" Spýtal sa ma Junmyeon , ktorý práve prišiel k nám
"To vážne?" Pozerala som sa na neho
"Ahmm... Poď ... Ukážem ti ho"
"Ten ohňostroj samozrejme..." Odkašlal si. Chytil ma za ruku a začal viesť preč.Zašli sme za roh domu. Cítila som sa s ním teraz celkom divne,keď sme boli osamote...
No nebolo to nadlho. Za domom sa skrýval Jongdae a Baekhyun a snažili sa prichystať ohňostroj.
Musím povedať,že pozerať sa na nich bola vážne sranda. Hlavne keď nevedeli čo sa deje."Zapichni to do tej zeme!" Prikázal Baekhyunovi Jongdae
"Ale ty sa zapichni do zeme" nasupil sa Baekhyun
" Prestaň byť nervózny , veď ťa len koordinujem"
"Ale ja nepotrebujem koordinovať" povedal naštvane Baekhyun. Postavil sa a mal na pláne naštvane odísť,no jeho nohy ho zradili a tak po si to po troch krokoch mieril k zemi.
"No dobre.. radšej ma koordinuj" povedal zúfalo. Jongdae sa zasmial a prišiel k nemu. Pomohol mu vstať .
Obaja sa potom pozreli na mňa a Junmyeona.
"Nepotrebujete pomôcť?" Spýtal sa Junmyeon s úsmevom."No vieš čo ? Ešte je niečo vnútri. Pomohol by si mi to vyniesť von?" Spýtal sa ho Jongdae
"Samozrejme" povedal Junmyeon
"Lea , počkaj tu s Baekhyunom , dobre? Hneď sme späť" Pozrel na mňa"Rozumiem" usmiala som sa
Jongdae a Junmyeon odišli a ja s tam ostala stáť s Baekhyunom. Ten sa celú dobu na mňa iba pozeral. Začínalo mi to byť nepríjemné. Založila som si ruky na prsiach a nervózne som sa začala pozerať na zem.
YOU ARE READING
DON'T TOUCH ME!
Fanfiction,,Na koho sa mám v živote obrátiť, keď ľudia ktorým som najviac verila , mi najviac ublížili? Už nevládzem ďalej takto žiť. Nevládzem si ďalej ubližovať, aby som prestala myslieť na všetko to zlé... " *Varovanie* Príbeh b...