>19<

1.9K 174 5
                                    

Vošla som do baru a išla si sadnúť k pultu aby mi barman mohol stále nalievať. Posadila som sa na stoličku a hneď ku mne prišiel.

"Nalejte mi niečo silné" povedala som skleslo

"Zlý deň?" spýtal sa a z police za ním zobral nejaký alkohol a nalial mi ho do pohára s ľadom. Prikývla som hlavou. Podal mi pohár a ja som ho do seba rýchlo kopla. Striasla som sa a on sa na mne zasmial.

"Dosť silné" zaksichtila som sa

"Najsilnejšie čo tu máme" pousmial sa na mňa. Ja som sa usmiala tiež.

"Ďalší prosím..."

***

"A tak som sa spoznala s Chanyeolom... " povedala som mierne pripitým hlasom

"Poznám ho... Dobrý chalan"

"Najlepší, len dnes mi povedal že sa s ním nemám baviť lebo sa bojí že ho zbije môj priateľ , pritom ten chalan ani nie je môj priateľ" zasmiala som sa a naliala do seba piaty pohár,ktorý som následne položila prázdny na barový pult. Barman mi rovno už nalieval. Zrazu sa pri mne pristavila nejaká osoba ktorá sa začala rozprávať s barmanom. No v jednu chvílu na mňa otočila zrak,až sa otočila celá.

"Lea?..." povedal zmätený Chanyeol

"Ale koho to tu vidím, to je predsa Park Chanyeol. Ten o kom som ti hovorila. No nie je pekný ?" povedala som barmanovi a začala sa zase smiať. On na mňa len prekvapene pozeral .

"Prečo si jej vôbec nalieval? Však ešte nemala 18" povedal Chanyeol a opäť začal pozerať na barmana.

"Ona platí a rozpráva, ja nalievam a počúvam. Tak znela naša dohoda. Ani mi nenapadlo sa jej spýtať koľko má rokov" povedal a Chanyeol si zhlboka povzdychol, následne sa otočil na mňa

"Lea čo tu robíš?" spýtal sa ma Chanyeol. Nadvihla som pohárik s alkoholom a ukázala som mu ho.

"Hádaj" zasmiala som sa. Išla som sa napiť no on mi ho vytrhol z ruky.

"Vráť mi to!" skríkla som po ňom.

"Nie...musím ťa odniesť domov"

"Nikam nejdem" prekrížila som ruky na prsiach. On si ma zrazu prehodil cez plece.

"Tak idem.." povedala som skleslo.

"Hyung, neskôr ťa prídem navštíviť. Musím sa o ňu postarať." povedal Chanyeol a so mnou začal kráčať preč

"Nezabudni na ochranu" zasmial sa

"No haha...veľmi vtipné" prekrútil očami.

***

Chanyeol ma vyniesol von z baru na pleciach niesol. Vysela som na ňom ako mŕtva. Teda to by bolo asi lepšie keby som bola mŕtva. Bohužiaľ..  Keď sme sa však dostali na ulicu, položil ma na nohy. Chodiť však pre mňa bolo veľmi obtiažne a tak sa má chytil okolo ľavej ruky, aby mi pomohol vyvažovať rovnováhu.

"Čo ti to napadlo sa ísť opiť? Máš 16!" povedal naštvane a kráčal vedľa mňa.

"Cítila som to tak.." 

"No to je úžasné vysvetlenie" falošne sa zasmial a bolo na ňom vidieť , aký otrávený z mojej odpovede bol

"Ty sa ma ani neopovažuj odsudzovať za veci čo robím! V jeden deň ma ochraňuješ, ako keby som bola nejaká porcelánová bábika a ledva dovolíš ľuďom sa na mňa pozrieť a na druhý deň sa chováš ako keby som ti zabila rodinu. Tak sa rozhodni Chanyeol. Nech viem ako na tom som"  povedala som nahnevane. Chanyeol mi na to nič nepovedal. Iba zostal ticho. Prísahala by som, že z neho bolo vidno ublíženie.
Nudila som sa, alkohol mi stále prúdil v krvi a ovládal ma. Začala som si pospevovať.

DON'T TOUCH ME!Where stories live. Discover now