"Ľudia,rada som vás zase videla" povedala som s úsmevom. Konečne sa chovali tak ako predtým,za čo som nesmierne rada.
Lúčila som sa s nimi ."Aj my teba. Mohla by si prísť častejšie. Teda,vy obaja príďte" povedal Namjoon
Celý čas čo sme boli boli u Jungkooka ,tak sa Chanyeol rozprával zásadne len s Namjoonom.. Dosť ma zaujímalo o čom.
"Nezabudni si ten darček rozbaliť,až keď budete na vašom apartmáne" zasmial sa Hoseok
"Dobre,tak teda až na apartmáne" zasmiala som sa a zakývala im
S Chanyeolom sme sa ruka v ruke vybrali k nášmu autu, ktoré bolo stále pri tej streche.
"Dobre si sa porozprával s Namjoonom?" Spýtala som sa s úsmevom
"Oh, áno. Fajn sme si pokecali. Je náhodou super,na to čo som si o ňom od posledného stretnutia myslel "zasmial sa
"Tak som šťastná, ani nevieš čo to pre mňa znamená,aby ste si vy dvaja rozumeli" vážne som bola šťastná. Namjoon v mojom živote zohral veľmi dôležitú rolu. On ma pridal do partie , on ma učil všetky tie triky, on ma vždy ťahal z problémov , síce aj on začal s tým... Ale v podstate mu môžem hlavne ďakovať.
Prišli sme ku autu a nastúpili do neho. Chanyeol naštartoval a vybral sa so mnou na apartmán. Ja som si začala v aute rozbaľovať ten darček čo mi dal Hobi.
"Nepovedal,že až na apartmáne?" Spýtal sa ma Chanyeol
"A on ma špehuje?"
"Nikdy nevieš. Čo ak hej " zasmial sa
"Tak potom... Hobi ľúbim ťa" začala som kývať všade okolo seba. Chanyeol sa zase zasmial.
Vrhla som sa do rozbaľovania. Opatrne som z toho dala baliaci papier a tak som sa dostala ku krabičke. Bola biela a vyzerala veľmi elegantne.
Otvorila som krabicu. Zbadala som CD disk a k nemu papierik " pusti ma "
"Ach Lea ,si tak predvídateľná. Ja som vedel že si ten darček otvoríš hneď po tom ako sa rozlúčime. Tak som ti to trošku sťažil. Keď sa pozrieš poriadne , budeš môcť vidieť USB" počúvala som Hoseokov hlas z autorádia.
Dala som preč jednu priehradku v krabičke. Zrazu som zbadala to spomínané USB ,na ktorom bolo napísané moje meno.
"Čo myslíš že tam bude?" Pozrela som sa na Chanyeola a sanžila som sa to zistiť. Som strašne netŕpezlivá a zvedavá.
"Neviem s Hobim som sa o tom nebavil" povedal
"S Hobim? Od kedy sa voláte prezývkami?" Spýtala som sa prekvapene
"Od dnes láska" usmial sa
"Ty si neuveriteľný" zamsial som sa šťastne
"A to prečo tentokrát?" Na sekundu sa na mňa pozrel
"Pretože vychádzaš s nimi úplne v pohode. Až mi to je nejako podozrivé"
"Prestaň ma podozrievať. Proste sme sa skamarátili,nič na tom nie je" pouzmial sa
"No dobre teda... Ale aj tak mi to príde divné" povedala som a prekrútila očami.
***
Blížili sme sa k nášmu apartmánu.
Zaparkovali sme a vystúpili.
Veselím poskakovaním som si to mierila ku dverám , kde som čakala na Chanyeola."Bože kam sa tak ponáhľaš?" Spýtal sa a pomalým krokom sa blížil ku mne.
"Som zvedavá na to čo to je... A vážne moc. Tak prosím pohniiii"
VOUS LISEZ
DON'T TOUCH ME!
Fanfiction,,Na koho sa mám v živote obrátiť, keď ľudia ktorým som najviac verila , mi najviac ublížili? Už nevládzem ďalej takto žiť. Nevládzem si ďalej ubližovať, aby som prestala myslieť na všetko to zlé... " *Varovanie* Príbeh b...