>80<

1.2K 107 37
                                    

Keď som sa konečne ukludnila , Namjoon mi pomohol postaviť sa. Stále sa mi ale trochu triasli nohy.
Tieto flashbacky nie sú moc sranda.
Pripomínajú niečo , načo by som najradšej zabudla. Zobrazujú sa buď samostatne, alebo ich je viac.

Presunuli sme sa všetci do obývačky. Posadali sme si na gauč.

"Tak čo teraz ? "Spýtala som sa

"Pozrieme si niečo ?"  Spýtal sa Jungkook

"To nie je zlý nápad, ale čo také?" Zamyslel sa Jimin. A spoločne s ním aj všetci ostatní.

"Mám to!" Keďže tu máme našu Leu,tak by sme si mali pozrieť niečo čo ona úplne zbožňuje. A to nejaký horror" povedal Yoongi s úsmevom

"Ty ma moc nemáš rád , čo?" Spýtala som sa a pozerala sa na neho s ublíženým pohľadom.

"Samozrejme že mám , iba ti vraciam to dnešné odignorovanie" povedal šťastne.
Ja som si iba nadurdene odfukla.

"Nechcem vám kaziť radosť,ale horrory mám na USB. A moje USB má z nejakého dôvodu Hoseok" povedal Namjoon
"Takže si budeme musieť vystačiť s nejakým obyčajným filmom"

V tej chvíli,ako to dopovedal sa na prahu kuchyne a obývačky objavil obrovský bielo šedý dym . My sme sa nielen že zľakli,ale aj rozkašlali. Z dymu vystúpil Hobi.

"Niekto tu postráda svoje USB?" spýtal sa s úsmevom

"Hej ja , a viem že ho..." Nenechal ho ani dohovoriť

" Tadá!" Povedal a vytiahol z vrecka nohavíc Namjoonove USB

"Tak ho tam zapoj"
Povedal Namjoon. Postavil sa a išiel zastrieť rolety na oknách za nami , v kuchyni a na oknách ktoré viedli na terasu.

Medzitým ,ako on robil toto Hobi zapojil USB do televízora a s ovládačom si sadol vedľa mňa.
Začal to tam štelovať.

"Ako si to vlastne...?" Začudovala som sa

"Čakal som asi 10 minút v kúpeľni a keď ste sa presunuli sem tak som vyšiel a hodil pod seba nejakú blbosť z obchodu s kúzlami a vyšiel z toho dymu, akože som sa tu objavil"

"A ako si sa dostal do tej kúpeľne?" Spýtal sa Jin

"To bolo komplikované, ale.. najprv som musel vyliezť po vonkajšej strane domu. Potom som sa pretiahol cez otvorené okno v izbe Namjoonovej sestry. A keď som si myslel že je vzduch čistý, tak som rýchlo prebehol do kúpeľne"

"Moja sestra má otvorené v izbe?" Otočil sa k nám Namjoon

"No.. teraz už hej" povedal s úsmevom

"Ty si ho...?" Zamračil sa

"Nie Namjoonie, to bolo kúzlo" zasmial sa.

Namjoon si len povzdychol. Vrátil sa ku nám na gauč. Taktiež sa posadil ku mne.

"A čo ideme vlastne pozerať?" Spýtala som sa.

"V zajatí démonov 2.. vraj je to omnohom strašidelnejšie ako 1. Časť" odpovedal mi Hoseok.

Všetci sme si spravili pohodlie na gauči , našli sme nejaké čipsy k filmu a spustili ho.
Chvíľu som len tak pohľadom prechádzala na Namjoona. On si to všimol. Chytil ma za rameno a pomaly ma viedol, aby som sa o neho oprela. Čo som aj chcela , no Hoseok s tým nejak nesúhlasil.

Chytil ma za zápästie a prudko pritiahol k sebe. Položila som si hlavu na jeho rameno.

"Konečne "zašepkal mi Hobi

DON'T TOUCH ME!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant