>36<

1.9K 136 8
                                    

Položil ma na posteľ.

"Chanyeol prosím nie " pozrela som sa na neho ublížene.

"Nebráň sa ,budeš to mať rýchlejšie za sebou" usmial sa

"Nie!"

"Neskoro" oblízol si pery. Vyhrnul mi tričko a ako vtedy u mňa sa mi prisal na podbruško. Mierne som vzdychala a zavrela oči.

"Baby, ja ťa chcem počuť. A poriadne.."
Prisal sa mi opäť na kožu a urobil ďalšie značky.

Potom sa zastavil a zdvihol na mňa zrak. Zavrela som oči. Tak strašne som nechcela aby to robil. Ucítila som ako ma pobozkal.

"Bude sa ti to páčiť" otvorila som oči. Pozrela sa do tých jeho.  Zbadala som v nich túžbu... Usmial sa a posunul sa zase nižšie. Otočila som hlavu k oknu. Ucítila som ako mi dal dole nohavičky.

"CHANYEOL NEROB TO...VŠAK MÁM KRÁMY" vyštekla som po ňom

"Mne to nevadí" opäť sa usmial

"ALE MNE H..." prerušila som vetu keď som ucítila ako do mňa strčil dva prsty. Nahlas som vzdychla .

Po malej chvíľke pridal ďalší prst a začal s nimi pohybovať.

Cítila som sa divne. Ale bolo to úžasné.

"Zlato mám pre teba dobrú správu" zasmial sa

"A-akú ..." vzdychla som . Mala som kŕčovite zavreté viečka a v pästiach som zovierala paplón na ktorom som ležala.

"Už nemáš krámy..." Prerušil sa. Vyšiel prstami zo mňa von.
Zhlboka som sa nadýchla. Nevedela som čo chce spraviť. Bol ticho. No stále som sa na neho nechcela pozerať.

Zrazu som tam dole ucítila niečo mäkké a vlhké.
Hneď mi došlo ,že to bol jeho jazyk.
"CHANYEOL!" vykríkla som. No vedela som ,že nemám očakávať žiadnu odpoveď.
Paplón som v pästiach zovrela ešte silnejšie.

Dobre toto bolo pre mňa už extrémne čudné. Nie že by som si to neužívala ,ale proste nemá mi čo s tými ústami robiť tam dole. Ale moje telo nejak nesúhlasilo s tým odporom v hlave.  Bola som Chanyeolovi úplne poddaná. Proste som len vzdychala a čakala na ten moment kedy bude koniec.  

Pritvrdil. Ešte viac spomalil. Mala som pocit že ho zabijem. Ale cítila som že sa zachvíľu urobím.

Čo mám spraviť?!

Zastav ho ručne, keď  to slovne nejde..

S jednou mojou roztraseniu rukou som pustila paplón a presunula mu ju do vlasov.  Strašne som sa triasla. Orgazmus prichádzal veľmi rýchlo. Musela som zasiahnuť . Šklbla som s rukou a tak oddialila od seba Chanyeola . Prekvapene na mňa pozrel .

"Neskončil som"

"No ani nebudeš pokračovať.." zavzdychala  som . Hrudník sa mi stále nadvihoval veľmi rýchlo.

"Ale Lea ..." Vykoktal

"ŽIADNE ALE, PROSTE S TÝM NEBUDEŠ POKRAČOVAŤ" vykríkla som po ňom

"Tak fajn" povzdychol si, postavil sa a odišiel do kúpeľne. Ja som si dala naspäť nohavičky a schovala sa pod paplón.  Opäť som sa rozkašlala.

To máš z toho kričania na neho. Ako...Bola si na neho dosť hnusná. ZASE... A to ti chcel len dobre

Povedala som že to nemá robiť,že tam nemám rada a aj tak to spravil... Tá bezmoc a nesvojprávnosť sa mi absolútne nepáči. Už len z dôvodu,že mi to pripomína otca,Krisa a niekedy aj Namjoona.

DON'T TOUCH ME!Where stories live. Discover now