>41<

1.6K 149 12
                                    

"Je už dosť hodín, mali by sme ísť" povedala Klaudia

Pozrela som sa na hodiny. Bolo 2:30.
"Už je riadne neskoro,ale ja myslím,že by ste tu mali ostať. Predsa teraz by sa vám mohli vonku niečo stať" povedala som

"Počkať..Môžeme tu ostať spať? Však nás tu je teraz 14 " povedal Baekhyun

"Samozrejme že tu môžete ostať. Nejaké miesto sa už nájde " povedal Chanyeol

"Tak to ďakujeme teda. No ale ako budeme spať?" Spýtal sa Jongin

"Máme tu dva rozťahovacie gauče . Spálňu a ešte sem môžeme dať nafukovaciu posteľ. S tou potrebujem pomôcť. Sehun ideš ?" Spýtal sa

"Jasné" prikývol Sehun a išiel s Chanyeolom do izby pohľadať nafukovaciu posteľ a kompresor.
My sme pre ňu rozhodli spravili miesto. Chalani posunuli gauče o kúsok dozadu. Aby sa tam zmestila tá posteľ. Stôl sme dali do Chanyeolovej pracovne.

Chanyeol a Sehun sa zatiaľ vrátili s tou posteľou. Rozprestreli ju . Zapojili kompresor.
"Pane bože prosím..Nech to nezobudí rodičov" pomodlil sa Chan. Zapli ho a začali nafukovať posteľ. Ten kompresor fakt dosť  hučal.

*** 

Posteľ bola nafúkaná a teraz sme my dievčatá na ne navliekli návliečky. Našli sme vankúše , periny a nejaké deky,tak sme ich tam poukladali.

Pozrela som sa na Chanyeola,ktorý sedel v kuchyni na linke. Mračil sa a mal založené ruky na prsiach.
Asi mu nedovolím piť alkohol. Potom je na všetkých hnusný. Ja som zase veselá. Teda keď som opitá. Čo teraz nie som ,keďže som moc nepila.

Prišla som za chalanmi do kuchyne. Bol tam Junmyeon, Baekhyun, Kyungsoo a Chanyeol. Všetci zrazu stíchli. Objala som Chanyeola okolo pásu. Usmial sa.

"O čom sa bavíte? Niečo čo nesiem počuť?" Zasmiala som sa

"Nie láska. To sú len také chlapské reči. Bežkaj si ľahnúť" povedal mi Chanyeol

"Idem nám pre paplón" usmiala som . Pustila som ho a vybrala sa do izby. Otvorila som dvere a prvé čo som zbadala bol Luhan a Sehun jak si to rozdávajú v Chanyeolovej posteli.

Ostala som na nich len vyjavene pozerať. Nevedela som či mám zavolať Chanyeola ,alebo čo. Keď si Sehun všimol ,že sa na nich pozerám ako na prízrak,tak nechal Luhana tak a obaja sa na mňa pozreli.

"Nechceš sa pridať?" zasmial sa Luhan spod Sehuna

"Ehhhmmm...."

"Poď ,bude sranda " povedal Sehun. Ostala som na neho tupo pozerať. Chcela som sa otočiť a odísť. Chcela som to povedať Chanyeolovi ,ale Sehun sa natiahol ku mne a chytil ma za ruku.

"Neopováž sa mu to povedať,pretože ťa pripútam k tej posteli a budem v tebe skôr ako Chanyeol,rozumela si?" Zamračil sa na mňa Sehun. Prikývla som vystrašene.

"Fajn ,takže teraz sa budeme tváriť,ako keby sa nič nestalo"

"Zlato nevyhrážaj sa jej " pozrel sa na na neho Luhan

"Ja sa nevyhrážam ...Ja len hovorím,že nech sa mu to opováži povedať. Nemám v pláne mu kupovať nový paplón ,alebo ja neviem čo by si na mňa vymyslel" povedal Sehun.

"Lea prosím podáš mi oblečenie? "Spýtal sa ma Luhan. Zobrala som som ho zo zeme a podala mu ho.

Vyšla som z izby . Strážila som dvere,aby tam nikto nešiel. O chvíľu vyšiel ,už oblečený Luhan.
"Neber vážne čo ti povedal Sehun. On to tak nemyslel" usmial sa na mňa Luhan

DON'T TOUCH ME!Where stories live. Discover now