>47<

1.8K 123 12
                                    

Prišli sme domov.
Hneď ako sme vkročili do bytu, som sa vyzula a rozvalila na gauči. Stále som rozmýšľala. Vôbec som netušila ,kto by to mohol byť. Absolútne som si nevedela vybaviť. Len viem že som ho kedysi dávno už stretla . Ale teraz som si nevedela vybaviť kde. Pridal sa ku mne aj Chanyeol.

"Tak henten týpek bol vážne divný... Myslíš že to nahlási na polícii? To že ťa videl" Spýtal sa ma Chanyeol. Pozrela som sa na neho.

Zamračila som sa,pretože som premýšľala.
"Neviem,bude to znieť čudne,ale niečo mi hovorí,že nie , nenahlási ma na polícii" povedala som

"Ako si môžeš byť tak istá?" Spýtal sa prekvapene

"Fakt netuším. Cítim len ,že ma neprezradí" povedala som. Chanyeol si nahlas povzdychol a roztiahol sa na gauči. Hlavu mal položenú na mojich stehnách.

"Ozaj ostáva iba dúfať,že to nebol nejaký poskok tvojho šibnutého otca"povedal Chanyeol a pozrel na mňa

"To aj ja dúfam"

***

"Máme niečo sladké?" Spýtala som sa Chanyeola

"Maximálnej tak teba" usmial sa na mňa

"Hahaha" sarkasticky som sa zasmiala. Zavrela som oči a zaklonila hlavu. Vážne som mala neuveriteľnú chuť na voľačo sladké. Normálne že by som zabíjala...

Pozerala som sa na strop. Áno... Veľmi užitočná činnosť.

"Tak si poďme niečo upiecť" povedal Chanyeol a ja som sa na neho v momente pozrela ,ako na svätého .

"Okej " zamsiala som sa a v momente sa postavila. Chanyeolovi padla hlava z mojich stehien . Ja som sa vybrala do kuchyne a čakala na Chanyeolovi.

"Máš rozmyslené,čo budeme piecť?" Spýtal sa ma Chanyeol a založil ruky na prsiach.

"Samozrejme... Poznám jeden recept" pozrela som sa na neho

"Iba jeden?"

"Áno.. vieš ,nemala som noc času na pečenie ,keď ma otec za niečo trestal každú chvíľu" falošne som sa usmiala.

"Asi ťa ale za niečo bolo treba trestať" usmial sa Chanyeol.

"A za čo prosím ťa" začudovala som sa

"Ja viem ako si sa k nemu správala? Len viem že aj kebyže ja som tvoj otec tak by to bolo ťažké sa pre mňa udržať" povedal a pritiahol si ma k sebe. "Nečudujem sa že robil , to čo robil" pousmial sa. Ja som sa začala mierne čo. Zase má tie sexuálne narážky.
"Fajn uznávam , toto bolo veľmi zlé, ospravedlňujem sa"

Išiel ma pobozkať no ja som mu priložila prst na pery.
"Na toto bude čas inokedy,teraz ideme piecť" zasmiala som sa. Pozrel sa na mňa a nahodil pokerface.

"No tak šup,potrebujem aby si mi spravil puding" povedala som a jemne ho udrela po zadku. Usmial sa .

Ja som si zatiaľ prichystala ingrediencie.
Vyšľahala som žĺtky s práškovým a vanilkovým cukrom .Pridala som olej a vodu. Nakoniec som pridala múku ,s práškovým cukrom a všetko poriadne rozmiešavala. Cesto som vyliala na plech, ktorý mi Chanyeol podal.

"Ďakujem a máš už ten puding? "Spýtala som sa ho

"Ahmm"prikývol mi a podal mi misu s pudingom.

Pomocou lyžice som na ceste spravila pudingové kôpky a dala piecť. Mala som pocit ,ale že som na niečo zabudla. Na krém. Rýchlo som ho spravila.

***

Ubehlo približne 40 minút. Ja a Chanyeol sme sedeli na gauči a hrali prosti sebe nejakú hru na ps-ku. Cez celý byt rozvoniavala vôňa toho koláču. Pozrela som sa na hodiny.

DON'T TOUCH ME!Where stories live. Discover now