Zobudila som sa a zbadala ,ako ma môj priateľ s úsmevom sleduje. Prešiel mi po tvári bruškami prstov.
"Dobré ráno mačička moja" povedal Chanyeol
"Dobré ráno" usmiala som sa
Pritiahol si ma za ruku k sebe. Naše nahé telá sa na seba nalepili. Cítila som sa stále tak uvoľnene zo včera. Musím povedať,že som si sex takto ešte neužila. Prekonalo to aj to s Namjoonom. Začal ma hladkať po odhalenom chrbte. Každý jeden jeho dotyk neskutočne milujem. Skryla som si tvár do jeho hrude. Vydala som zvuk , ktorý znel ,ako keby som zapriadla. Vážne som sa teraz cítila ako mačka. Dnes sa máme stretnúť s mojou rodinou. Celkom sa bojím reakcií na mňa.
"Chan,čo keď sa im nebudem páčiť?" Spýtala som sa ustarostene
"Ako by si sa im mala , či nemala páčiť?" Spýtal sa prekvapenene
"No že nebudem taká ako si ma predstavovali" zatvárila som sa znepokojene
"To sú blbosti... Je to tvoja rodina. Nebudú riešiť také veci. Budú radi,že ťa po takej dlhej dobe vidia. Neboj..." dal mi pusu do vlasov.
Odtiahla som sa ,tak aby som na neho videla.
"Myslíš?""Viem to " usmial sa. Začal ma hravo bozkávať na krku. Začala som sa smiať a rukami som ho skúšala tlačiť od seba. No on mi v tom zabránil a moje ruku mi dal nad hlavu.
No zrazu niekto zaklopal na vchodové dvere do bytu. Chanyeol prestal. Pustil mi ruky a obaja sme sa pozreli na dvere do izby.
"Do riti..." Povzdychol si .Natiahol sa vedľa postele pre župan, ktorý si následne obliekol. Postavil sa a odišiel z izby. Ja som sa posadila a paplón si pridržiavala na prsiach .
"Yoora čakaj!" Bolo počuť z obývačky. Započula som kroky blížiace sa ku nám. Vo dverách sa objavila Yoora a pozerala sa na mňa. Za ňou stál Chanyeol.
" Tak predsa ste to spolu večer robili?" Spýtala sa a prekvapenene sa pozrela na Chanyeola"Je to moja priateľka,obaja už sme mali 15... Tak v čom je problém?" Nasupil sa Chanyeol
"Že vás bolo strašne moc počuť" zasmiala sa. Ja aj Chanyeol sme sa začali červenať od hanby. Teda hlavne ja.
"Neviem kto z vás bol hlasnejší ,ale asi ty Chanyeol... Bolo ťa počuť na míle ďaleko,ale to asi bolo v tom ,že bola dobrá. Že je to tak?"
"YOORA!" Zamračil sa Chanyeol.
Schovala som sa pod paplón. Cítila som sa vážne trápne."Dobre prepáč... Lea ,prosím keď sa oblečieš,lebo pochybujem že ste oblečení" uchechtla sa "príď za mnou prosím,mám pre teba oblečenie" povedala a odišla. Chanyeol na mňa pozeral. Obaja sme sa cítili dosť trápne.
Vrátil sa do postele s uveznil ma opäť pod ním.
"Kde sme to skončili?" Spýtal sa ,nahodil perverzný úsmev."Nie Chan...." Nahodila som poker face
"Ale notaak"
"1) bolo nás počuť , 2) idem za tvojou sestrou " povedala som a zliezla z postele. Obliekla som si na seba spodné prádlo, legíny a nejaké voľné tričko. Pozeral na mňa z postele. Mal zase svoj šteňací výraz. Prišla som k nemu,pohladila ho po tvári a dala mu letmú pusu na pery.
"Sľubujem ,že v tom budeme čo najskôr pokračovať" Mierne sa pousmial. Vybrala som sa za Yoorou. Zbehla som o poschodie nižšie a zaklopala jej na dvere.
Otvorila mi a vtiahla ma do jej bytu . Rovno za mnou aj zavrela.
"Vitaj " usmiala sa na mna "poď za mnou" povedala a viedla ma do jej izby. Na posteli bolo hrozne veľa oblečenia.
YOU ARE READING
DON'T TOUCH ME!
Fanfiction,,Na koho sa mám v živote obrátiť, keď ľudia ktorým som najviac verila , mi najviac ublížili? Už nevládzem ďalej takto žiť. Nevládzem si ďalej ubližovať, aby som prestala myslieť na všetko to zlé... " *Varovanie* Príbeh b...