" No dobre ,ale už vážne vstávaj!" Povedal Chanyeol
"Máš niečo lepšie na práci? " Spýtala som sa ho
"Ako to čo teraz robíš ? Ahhmmm ...Hej "
"Pochybujem" zasmiala som sa a schovala sa pod paplón
"Vylez" povedal vážnym tónom
"Nie" zasmiala som sa
"Fajn ,nedávaš mi na výber" povedal a dal sa cezo mňa obkročmo.
"Dávam ti poslednú šancu zlato ...""To mi môže byť jedno,ja chcem spať"
"No dobre teda" zrazu som cítila ,ako mi odhŕňa paplón pri nohách. Nechápala som . Rukou mi začal cestovať po stehnách. Prešiel na vnútornú stranu. Zamrazilo ma.
Priblížil sa k mojej intímnej zóne,čo mi začínalo byť nepríjemné. V tom som pocítila , že do mňa zase strčil dva prsty.
Stiahla som nohy bližšie k sebe. Veľmi dobre vie že to nemam rada. Zavrela som oči.
"Chan prestaň" vzdychla som
"Neskoro" povedal a snažil sa oddialil od seba moje nohy. Keď sa začal približovať hlavou začala som na neho kričať po čínsky. Čo som nerobila , ani keď sme tu žili.
Chanyeol sa začal smiať.
"Dobre ,už budem dobrá" vrátila som sa ku kórejčine,keďže očividne ani čínština na neho nefungovala."To som chcel počuť" usmial sa . Vyšiel zo mňa.
"Choď sa už obliecť. Dávam ti 10 minút. Inak to spravím zase ale už ťa nebudem tak šetriť" povedal a išiel do kúpeľne.Vydýchla som si. Následne na to som sa postavila a išla sa obliecť. Dala som si čierne nohavice, čisto biele tričko, ktoré mi ale bolo dlhé,čo mi absolvovať neprekážalo. Ustlala som posteľ a pred zrkadlom na chodbičke som sa učesala .
Keď vyšiel Chanyeol z kúpeľne umyla som si zuby a išla za ním. Sedel na posteli. A zase sa hral na mobile.
Postavila som sa pred neho. Pozrel na mňa. Usmial sa ,no moju nahnevanú tvár to nezmenilo.
"Nehnevaj sa na mňa""Vieš že to nenávidím a ty to aj tak spravíš" založila som si ruky na prsiach
"Lea ,ale je to normálna vec. "
"Ale tá ”normálna vec” pre mňa nie je až taká normálna " zafňukala som
"Čo je na Tom také?" Spýtal sa ma prekvapene
"Proste pozri. Nikto sa nikdy nezaujímal o to či si to užívam. A ty potom prídeš a začneš robiť toto a ja neviem ako mám správne reagovať. Samozrejme že si to užívam, je to úžasné, ale na druhej strane.. je mi to veľmi nepríjemné." Povedala som si šteňacím výrazom a on ma objal
"Tak fajn ,už to bez tvojho dovolenia nebudem robiť. Dobre?" Povedal Chan
"Ale aj tak si myslím,že to len preháňáš a skôr či neskôr ma budeš prosiť aby som to robil. Pretože veľmi dobre viem ako si to užívaš" zasmial sa"No tak dobre teda.. " povedala som
"Tak poď na raňajky" oddialil sa s úsmevom
"Načo som si umývala zuby keď si ich budem zase "
"Tak to ja netuším" zasmial sa
Vybrali sme sa do hotelovej jedálne. Celý hotel bol luxusný. Pamätám si ,keď otec raz odišiel na služobku do Francúzska a zobral si ma so sebou ,pretože sa mu nechcelo platiť za štetky. Vtedy som strávila zavretá 4 dni len na tej jednej, hotelovej izbe pripútaná k radiátoru. Už sa mi od vtedy nechcelo chodiť do hotelov. Ale keďže som tu s Chanyeolom,tak zvládnem všetko.
YOU ARE READING
DON'T TOUCH ME!
Fanfiction,,Na koho sa mám v živote obrátiť, keď ľudia ktorým som najviac verila , mi najviac ublížili? Už nevládzem ďalej takto žiť. Nevládzem si ďalej ubližovať, aby som prestala myslieť na všetko to zlé... " *Varovanie* Príbeh b...