Začala som Chanyeola postupne vyzliekať,až nakoniec skončil iba v boxerkách . Prešla som rukou po jeho tvári. Uvedomila som si ,aké šťastie mám,že môžem mať zrovna jeho. Chanyeol je pre mňa niečo ako odmena za všetky tie roky trápenia.
Začala som ho bozkávať,pretože ma provokoval tým jeho prehnane sebavedomím úsmevom a tým dokonalým telom. No zrazu sa oddialil.
Postavil sa z postele a podišiel k taške. Pozrela som na neho. Toto mi robí stále.
Začínala som mať na neho dosť nervy, pretože vždy niečo najprv začne a potom si niekam len tak odkráča. Zhlboka som dýchala a počítala do desať, aby som na neho náhodu neskríkla.
No našťastie sa vrátil."Prepáč, za menšie technické problémy" zasmial sa a na nočný stolík položil tubičku s lubrikačným gélom. Pozrela som sa na to ,no Chanyeol mi rukou chytil tvár a natočil ju tak,aby som sa na neho pozerala.
"Ak vydáš zo seba čo i len hlásku, čaká ťa trest" povedal Chanyeol . Mal úplne kamennú tvár.
"Rozumieš?" Spýtal sa. Obávala som sa vydať zo seba čo i len hlásku,tak som iba prikývla súhlasne hlavou. Bála som sa ho ,ale zároveň ma to vzrušovalo."Som rád" usmial sa
Chanyeol mi nadvihol obe nohy.
"Chyť ich a nepúšťaj pokiaľ ti to nedovolím" prikázal. Spravila som tak ,ako povedal. Nadvihla som si nohy a pritiahla si ich k telu. Bola som zmätená. Vedela som čo má prísť ,ale nikdy to nebolo takto.Začal mi dávať dole nohavičky. Vyzliekol mi ich úplne. Nahol sa k nočnému stolíku pre lubrikant. Stiahol si dole boxerky a do pravej ruky si vytlačil trochu gélu a tubičku odložil naspäť.
Gél si naniesol na penis. Chytil ho do pravej ruky. Priblížil sa viac ku mne.
Pomaly do mňa zasunul špičku penisu ale potom zo mňa zase vyšiel.
Spravil to zase ale tentokrát o niečo hlbšie.
Zhlboka som sa nadýchla. V pästi som zovrela paplón .Chvíľu počkal,kým si zvyknem . No potom ho do mňa zasunul úplne.
"Dobre, môžeš si ich pustiť" povedal a ja som ho počúvala.
Chanyeol začal prirážať. Začal pomaly.
Bolelo to ,keďže som to zo zadu dlho nemala. Ale vedela som ,že bude opatrný, aspoň zo začiatku .A tak to aj bolo. Pozeral sa mi uprene do očí. Keď zrýchlil prižmúrila som oči. V tom som si uvedomila ,čo som spravila.
Otvorila som ich. Chanyeolov výraz sa vôbec nezmenil. Zrazu tie prírazy začali byť dosť drsné. Bez akejkoľvek milosti ho do mňa prirážal."Chanyeol bolí to" skríkla som po ňom
"Máš byť ticho" zamračil sa. Ostala som na neho prekvapene pozerať.
Pokračoval. Ako keby ho to vôbec netrápilo. Ale aj cez tú bolesť pomedzi to som si to dosť užívala.
V tom sa Chanyeolovi zatajil dych a zastavil sa. Cítila som,že sa do mňa urobil. Zaklonil hlavu dozadu . Obaja sme dosť rýchlo a hlasno dýchali.
Pozrel sa na mňa. Usmial sa a prešiel mi prstami po brušku. Musela som sa pousmiať.
Ľahol si vedľa mňa a zakryl nás."Uvedomuješ si ,že ja zajtra nebudem vedieť normálne chodiť? " Spýtala som sa ho zadýchane
"Tak to tú lyžovačku o deň posunieme " zasmial sa
"To je najlepší nápad... Ale stálo to za to
"Bolelo to moc?" Spýtal sa Chanyeol. Pozrela som sa na neho. Prikývla som.
"Ale aj cez to... Bolo to úžasné" povedala som. Objal ma.
"Prepáč mi to. Nechal som sa trochu uniesť"
ESTÁS LEYENDO
DON'T TOUCH ME!
Fanfic,,Na koho sa mám v živote obrátiť, keď ľudia ktorým som najviac verila , mi najviac ublížili? Už nevládzem ďalej takto žiť. Nevládzem si ďalej ubližovať, aby som prestala myslieť na všetko to zlé... " *Varovanie* Príbeh b...