Neznáma osoba ma dotiahla von zo záhrady. Pred bránkou zastala a pustila ma.
Otočila som sa aby som na ňu videla. Teda na neho..."Luhan?" Spýtala som sa prekvapene
"Ahoj Lea " zasmial sa
"Čo ti napadlo ma takto uniesť?" Povedala som zadýchane s rukou na hrudi.
"To bol môj nápad" ozval sa iný hlas
Zrazu spoza auta vyšiel Namjoon. Prekvapene som na neho pozrela.
"Však ...ste odišli" vykoktala som zo seba
" Hneď ako sme nasadili do auta som dostal menšiu depku. Chalani povedali ,že by sme mali radšej odlietať v iný deň . Tak sme si teda predĺžili pobyt ešte o dva dni navyše. Potreboval som ťa vidieť ešte pred tým ako sa vrátim do Číny..." Povedal Namjoon a pristúpil bližšie ku mne.
"A Luhan tu čo robí?" Zasmiala som sa
"Jediný z nich mám vodičák" povedal Luhan
"Takže si ich osobný šofér?" Spýtala som sa
"Ehmm..No hej" odkašlal si . Začala som sa smiať.
"Namjoon , sprav s ňou niečo..Smeje sa mi" povedal Luhan zúfalo
Zrazu som ucítila na svojich perách tie Namjoonove.
"Milujem ťa, vždy som ťa miloval a aj budem. Je mi jedno že ty mňa nie . Proste si teraz chcem užiť tohto malinkého človiečika, ktorý teraz stojí predo mnou. Tento človiečik mal byť môj a nie toho kreténa Krisa, ktorý mu ..ehm jej,chcel ubližovať. Vydieral nás ,že ak nebudeme robiť to isté tak ublíži našim blízkym. Je mi to ľúto čo si tento človiečik prežil" povedal a silno ma objal .
To čo hovoril ,ma dojalo. Bolo to hrozne zlaté. Nikdy by som nepovedala ,že tie veci robili ,pretože boli v stávke ich blízky. Všetko som začala chápať.
"Ak je toto nejaká forma odpravedlnenia,tak beriem" zasmiala som sa
Usmial sa . Ten úsmev som vždycky mala hrozne rada. Opäť spojil tie jeho plné pery s tými mojimi. Tie jeho boli tak príjemné .
Jednou rukou si ma priťahoval bližšie a druhú zaplietol zozadu do mojich vlasov. Nejaké zovrel v pästi. Zatvorila som oči a užívala si to. Nechcela som si to priznať,ale ak by som v tej chvíli dostala ponuku ,či nebojdem s ním naspäť do Číny ,tak by som to prijala. Už som sa aj potrebovala som sa nadýchnuť,ale nachala som to tak.
"Lea..?" Ozval sa Chanyeolov hlas. Odlepila som sa od Namjoona. Stál za ním Chanyeol spoločne so Sehunom. Otočili sa na neho aj Namjoon a Luhan.
Najprv zareagoval Sehun. Pomaly prikráčal k Luhanovi.
"Lu" povdal so slzami v očiach
"Sehunnie" povedal Luhan šťastne a vrhol sa Sehunovi okolo krku.
"Prečo si mi nepovedal ,že sa sťahuješ?" Spýtal sa ho Sehun
"Nemohol som. Nepustil by si ma. Ale ja som musel odísť ,tak..." Sehun ho zastavil
"Tak si mi utiekol...No to si tým všetko vyriešil. Vieš aká mi ostala v srdci diera ? " Povedal naštvane
"A čo myslíš že bolo si mnou. Plakal som už vtedy keď som odchádzal z tvojej izby" zafňukal Luhan
"Buď už ticho" povedal Sehun a pobozkal ho. Bolo to strašne zlaté. Nikdy by som nepovedala ,že by mi dvaja bozkávajúci sa chalani prišli zlatí. Ale predsa... Láska nieje iba medzi opačným pohlavím.
ESTÁS LEYENDO
DON'T TOUCH ME!
Fanfic,,Na koho sa mám v živote obrátiť, keď ľudia ktorým som najviac verila , mi najviac ublížili? Už nevládzem ďalej takto žiť. Nevládzem si ďalej ubližovať, aby som prestala myslieť na všetko to zlé... " *Varovanie* Príbeh b...